Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
LaraS: testailen perjantaina niin ei tule turhia pettymyksiä :)

Villisilmä: jänskät paikat :) täällä kp 25/30?

Deb: hittooooo :(

Täällä ei oo ollut dpo 5-8 jälkeen mitään oireita. Silloin hirveä kuumotus jomotus munasarjoissa. Ei muuta. Muuten menee kivasti. Mies kosi tänään <3
 
Oi onnea Herukka! :love2

Just kun pääsin sanomasta että vielä ei näy tuhruttelua niin eikös kohta tuu pienenpieni häivähdys vaaleanpunaista paperiin ja kohdunsuulta löydy vaaleanpunaista vuotoa :shifty: Haluaisin uskoa että ois vielä toivoa mutta aiemman kokemuksen perusteella tämä kierto oli varmaan tässä. Positiivisena puolena perjantaina pääsee siis kunnolla juhlimaan :cool:
 
Villisilmä Hienoa, että mies viimein vei näytteen. Niin olitteko te julkisella puolella? Meilläkin vei mies näytteen yksityiselle viime viikolla ja tulokset pitäisi kai tulla tän viikon lopussa. Pahoittelut, jos täti nyt tulee :sad001

Lume Hienoa, että inssi sujui hyvin :)

Ronya Mielenkiinnolla odotan kuulumisia, miten siirto meni. Tänäänhän se ilmeisesti on/oli.

Deb Pahoittelut menkoista, mä olin jo melkein varma, että siellä olisi tärpännyt

LaraS eilen aamulla oli viiva haalentunut, joten en digiä tuhlannu. Epäilen, että olisko ollut huippu sitten lauantaina illalla. Toivotaan, että osui nyt tallettelut kohdilleen. Terolutit aloitin nyt sitten vasta sunnuntaina kun viisas google kertoi, että pitäisi tosiaan aloittaa vasta oviksen jälkeen. :grin Sielläkin olisi taas lupaavan oloisia oireita

Herukka Ihanaa, onnittelut :Heartbigred

ON: Onks mitään havaintoa, kuinka kauan LH-huippu kestää/saa bongattua testistä? Kun tosiaan lauataina ilta sain suht tummaa viivaa ovistestiin ja sunnuntaina-aamuna oli jo haaleampi. Mietin, että missasinko oviksen vai jäiköhän se kokonaan tulematta, tai sitten se vaan oli silloin illalla/yöllä. Edellisessä kierrossa vaan tuli niin selkeästi aamupissasta ja nyt tikuttelin pitkin lauantaita vissiin kolme kertaa. Digi ei näyttänyt iltapäivällä vielä, mutta liuska tosiaan sitten muutamaa tuntia myöhemmin. :banghead:
 
Villisilmä no hitsin tuhrut :confused: toivottavasti ei kuitenkaan enteile menkkoja tällä kertaa :smiley-angelic001 mut juhlimaan on hyvä lähtee, jos kp1 kuitenkin tulee :)

Kyfira onhan se on+ voinu tosiaan sulle tulla yöllä, joten toivotaan parasta! :smiley-angelic001 käsittääkseni se viiva voi "hävitä" plussan jälkeen tosi nopeesti - kuten voi hailurasta tulla plussakin nopeesti, ilman säännöllistä vahvistumista. Omakohtaista kokemusta ei ole, mut isommat tytöt on näin kertoneet :rolleyes:
Olisinpa itsekin osannut noiden terojen kanssa pelata noin. Otin vaan määräyksen mukaan kp15-24, ilman hajuakaan että se estäisi oviksen. Taisin joskus siitä kysyykin, niin määrättiin vaan ottamaan ohjeen mukaan, kerran niiden tarkoitus oli "säännöllistää kuukautisia" :facepalm: kyllä oli kuitenkin lapsihaaveesta puhe, niin en pelkästään nättien kiertojen takia niitä popsinut :banghead: mut hyvä, että ite sovellat omaan tilanteeseen :happy:
 
Herukka paljon onnea <3

Ronya onnea siirtoon toivotaan että kaikki menee hyvin pieni tarraa kovasti kiinni <3


Omaa napaa sen verran että aivan kamalat munasarja jomot on päällä viime yönä en meinannut oikein saada edes unta sen takia ja kyykyssä istuminen koskee myös. On sen verran voimakasta että sen huomaa koko ajan. Onkohan tää ihan normaalia inssin jälkeen? :o
 
Soittelin äsken sinne naikkarille ja kysyin niin pesun jälkeen simppoja oli 6.8 milj. Että onkohan tuo hyvä vai huono :S
 
Deb, pahoittelut kp1 :sad001

LaraS, meillä siirrettiin yksi alkio :Heartred Kolme muuta meni pakkaseen. Yksi pakastettiin yksinään ja kaksi laitettiin samaan olkeen. Kaksi siirtoa siis saadaan vielä niistä tehtyä :)
Toivottavasti sun oireet olisi sitä itseään! :)

Herukka, paljon onnea! :Heartred

Villisilmä, voi ei tuota tuhrua. Toivottavasti kuitenkin menkat jäisi tulematta!

Kyfira, mä oon saanut ovisplussan tikkuun illalla ja vielä seuraavana aamunakin on ollut plussa :) Näissä on tietenkin paljon yksilöllistä vaihtelua ja toisilla se huippu näkyy vaan hetken. Jospa sun huippu meni toisiaan sillon yöllä ja ei sen takia jäänyt tikkuun :)

Lume, meidän klinikalla insseissä hyvän näytteen raja on 5miljoonaa. Eli tuon pitäisi olla oikein hyvä :) Meillä oli insseissä aina alle 3miljoonaa siittiötä pesun jälkeen.

ON: Tänään hain yhden pienen kyytiin mukaan :Heartred Siirto meni hyvin ja oli kuulemma oikein kaunis alkio. Virallinen testi päivä 8.10. Toivottavasti tämä pieni tarraa kunnolla kiinni! Ei jotenkin uskalla toivoa liikoja, mutta tuntuu että ensimmäistä kertaa koko yritys aikana on edes mahdollisuus onnistua :Heartred
 
Ronya oi että, kuulostaa hyvälle kaikkiaan! :) Toivotaan, että tää tarttuu tiukasti kyytiin ja loput on sitten pikkusisaruksia varten säästössä :love017
 
Heippa pitkästä aikaa!

ronya, toivotaan et pieni tarraa kovaan kiinni!

Lumelle myös toivotaan et inssi onnistui!

oon ollu tässä tosi pitkään alamaissa ja ei ole tuntunut siltä että jaksais tai haluis kirjoitella mutta tänään nyt sit kävin gynellä perustarkastuksessa ja nyt voin jo jotain kirjoittaakin :) En oo pitkään aikaan kirjottanut mitään joten en nyt jaksa vanhoja juttuja lähteä kommentoimaan vaan hyppään suoraan omiin kuulumisiin eli tän päiväiseen lääkärikäyntiin. Lisäksi vielä häpeäkseni tunustan että kopioin tämän tuolta toisesta ketjusta kun en jaksanut kirjottaa alusta :)

Menin yksin kun tää oli tällänen peruskäynti ja mun mies on aika sairaala-kammoinen. Lääkäri sanoi ttä on teoreettinen mahdollisuus että tulen luomusti raskaaksi mutta kun on yritystä jo viodn vaihteessa 4 vuotta ja sit täytän vuoden alussa 33 niin hän suottelee ivf:ää. Joten niillä nyt mennään heti vuoden alusta.

Kun mun menkat alkaa joulukuun alussa niin soitan ajan suunnittelu käynnille ja käydään sit verikokeissa ensin. Yritän saada ajan välipäiville kun tiiän että oon sillon vapaalla. Ja mun joulukuun menkat näillänäkymin alkais 31.12 ja sit siitä kierrosta kp 21 alan sumutella ja siitä eteenpäin sit.. HUI!
1f600.png
Eli pitkällä kaavalla näillä näkymin, voi olla että vaihtuu vielä sillä varsinaisella suunnittelu käynnillä mutta todennäköisesti ei. Lääkäri sanoi että onnistuminen pitkällä kaavalla on todennäköistä ja lisäksi mun töiden kannalta varmasti helpompi kun on kontrolloidumpi.

Mies ei oikein sanonut mitään, sillä on asenne et "päätä sinä, sinä tiiät parhaiten". Vähän se harmittaa kun se ei ole "kiinnostuneempi" asiasta mutta toisaalta sitä kaikki ällöttää niin sit ehkä on ihan ok et se tietää vaan isoimmat linjat. Kun sanoin sille että min pitää piikitää itseäni ja et niitä käyntejä nyt tulee suunnittelu, nollaultra ja 2 folli-ultraa tuohin 100 km päähän ja sit 2 300 km päähän nyt alkuun, niin se kuuli vain et "mitä pitääkö sun piikittää ittees?? Eikö se oo kauheeta"
1f600.png
Tuli kyllä aika siisti ja jännä fiilis. Oon ollu niin vastaan tätä koko ajan mutta nyt kun päätös tehtiin niin jotenkin helpotti.

Mulla paikat oli kunnossa, sanoi että ovulaatio on ollu oikeella puolella, tänään siis kp20. Mikä on musta outoa koska kipuilin vasemmalla. Ja sit sanoi että mulla on joku keltarauhaskysta. Olin heti et mitä helkkaria mutta sit se sanoi että niin, se siis tarkottaa sitä että sulla on ollu se ovis
1f600.png
Hölmöä kun luulee tietävänsä jo ihan kaiken tästä koko kaaoksesta mutta aina oppii jotain uutta. Ei vitsi.. jospa sitä vauvan tästä kuitenkin saisi aikaiseksi.
2764.png


Musta on ihan jees vielä odottaa pari kuukautta, rahatilanne on parempi ja sit on niin hirveesti nyt ohjelmaa loppuvuodeksi että ois hankala järjestääkään mitään. Kun menin sinne niin laittoivat mut heti vaa'alle ja oli niin siisti fiilis kun eivät sanoneet yhtään mitään negatiivista siitä asiasta
1f642.png
Tuli hyvä mieli siitäkin! Eli nyt on mulla pudotettuja kiloja 20 ja bmi 29,6. Sanonpahan vain, oon aika tyytyväinen kun alkutilanteessa se oli 36,jotain. Vaikka vielä ei plussaa olekaan tullut.

Tuntuu kummalliselta olla näin toiveikas koska oon uinu syvemmissä vesissä kun ikinä ja itku on ollut nii herkässä monta kuukautta. Kun gynelle kerroin tästä niin se kysyi että onko tarve mennä psykologille mutta koen että oon saanut tästä puhua kyllä niin paljon että en tarvitse.

Outoa... ihan olen pyörällä päästä :joyful::nailbiting:

Paljon plussia naiset! :Heartred
 
Ilpuri mahtavaa, et nyt on asiat laitettu rullaamaan ja alustava suunnitelma taskussa kohti vuoden vaihdetta! :happy: ja todella mahtavasti oot saanut painoa pois, onnea siitä! :dance011
 
Ilpuri, todella hienoo että sai asiat rullaamaan heti ekalla käynnillä noin hyvin! :) Ja hienosti oot saanu painoo pudotettua! Toivotaan nyt että ivf tois teille sen oman pienokaisen <3

Herukka, paljon onnea tulevalle rouvalle <3

ON: mä laitan nyt taas tilaukseen ovistestejä, saa varmasti ajotuksen kohdilleen tallettelujen kanssa :) ja en tiiä kyllä mikä siinä on, mutta kun tuijottelee niitä ovistestien viivoja, niin tekee enemmän mieli heilutella peittoja :hilarious:
 
Herukka joo dpo 5-7 yleensä kiinnittyy:) vieläkö sulla on sitä kipua?

Lume hyvä kuulla että inssi onnistui, nyt sitten piinaillaan:grin eihän se pistäminen kivaa ole, toivotaan että nyt tärppi ni sit ei tarvis enää miettiä piikkejä. Mut jos tarvii niin voiskohan mies pistää? Tai sit mä ekalla kerralla pistin hoitajan vastaanotolla, ei siis mitään lääkettä vasn ihan pelkällä neulalla, niin sit tiesin et selviin siitä kotonakin.

Deb pahoittelu tädistä:sorry:

Frozen miten voit? Paljonko rv?

Ilpuri hyvältä kuulostaa suunnitelma! Ja hienosti olet onnistunut tuossa painonpudotusprojektissa:) mulla on ollut kanssa pitkä kaava, jos siitä sitten aikanaan haluat kysellä.

Ronyalla hieno alkiosaalis:) nyt vaan hirmusti tsemppiä ja kärsivällisyyttä piinapäiviin!

On. Täti tuli, en nyt toki luomukierrosta mitään niin kovasti odottanutkaan.. kierto vaan 25pv. Eilen käytiin lääkärissä, molempien kromosomit normaalit, miehen tarkempi simppa-analyysi normaali, mulla ei keliakiaa, normaali verenkuva ja rauta-arvot. Mun kokeista oli vasta-aineet vielä vastaamatta, saan vastaukset ehkä myöhemmin tällä viikolla. Seuraava hoito marras-joulukuun vaihteessa (ivf), ollaan miehen kansa reissussa koko lokakuu.
 
Muokattu viimeksi:
Bambi hieno uutinen, että kokeissa ei selvinnyt mitään ikävää :Heartpink tosin onko epätietoisuus, syyn puuttuminen sitten pahempi vaihtoehto. Mut terveillä soluilla varmaan onnistuminen parempi. Toivottavasti ymmärrät, mitä tarkoitan, enkä todellakaan haluu loukata :shy:
Harmi, ettei luomukierrossa tullu tärppiä :sorry: mutta kiva, että vielä loppuvuodelle on ivf odotettavissa :) onko taas pidempi kaava tarkoitus, kuten oli viimeksi?

Deb siitä se kunnon kuumeilu taas starttaa :wink

Ostin sitten kaupasta pc-liuskoja, kun en löytänyt mun 10mlu onestep-puikkoja :facepalm: :bag: löytyi sit nekin, kun olin haksahtanut markettiin ostoksille :smiley-bounce022 oviksesta ei tietoa, mut mahdollisesta hedelmöityksestä (eli ainoasta petipainista tähän kiertoon) 9 pv. Tänään siis kp30, kun edelliset 2 luomukiertoa olleet 27 ja 29 pv. Aattelin tehdä testin tänään tai huomenna, jos sillä saisi menkat tulemaan. Ellei se ihme tapahdu :happy2
(Laskin, että meillä nyt menossa yk17, kun on ollut pitkiä kiertoja. Muutoin perusmatikalla 1v9kk olis suunnilleen yk21. Aika rientää ja ikää kohta 35. Pitänee se amh pyytää kanssa, kun ei sitä oo multa otettu.)
 
Kiitos kaikille onnitteluista <3

Bambi: eilen illalla oli samanlaista kuumotuksen tunnetta, mutta se kesti vain hetken. Muuten olo on ihan normaali ja luulen että menkat alkavat perjantaina tai myöhemmin lugejen takia. En usko raskautumiseen milläänlailla :(

Testipäivä siis perjantai täällä. Nyt kp 27/30 dpo 12

LaraS: nythän ois sit menkat niinkun myöhässä. Iiiks, teitkö testin jo <3
 
Oon harvakseltaan käyny lukemassa täällä, varmaan saattanu osa viesteistä mennä ohikin kun töissä nopeesti selaillu.

Bambi toivottavasti se tuleva ivf tuo teille pienokaisen <3 Kuulostaa mahtavalta tuo kuukauden reissu! :happy:

LaraS oispa siellä ihme tapahtunu :p Ja ihan perusteltua sulla iän puolesta pyytää toi amh-koe.

Ilpuri hieno painonpudotus! :) Toivottavasti tulevat hoidot tuottavat tulosta.

Ronyalle tonneittain vauvaliimaa! <3

Täällä kp12/25-26. En oo kauheesti ovistuntemuksia seuraillu, tuntuu muutenki että oikean puolen kivut jäi vähän päälle menkoista ja vieläkin tuhruttelee.. Ja siis enhän edes ovuloi ku vasemmalta. Ei oo kyllä peittojakaan paljoa heiluteltu, mulla on nyt niin kiirettä töissä että oon iltasin ihan poikki ku tuun kotiin. Päänsärkyäki ollu oikeestaan joka toinen päivä, tosi samanlaista kun se särky letrokierroissa enkä siis nyt edes syöny niitä :wideyed: Voi olla toki työstressistäkin. Mulla tosiaan loppuu työt ens viikolla ja ehkä sitä sitten viimeisen inssin aikoihin pystyisi rentoutumaan kunnolla. Tarkotus ois kyllä hakea nopeasti uutta duunia, mutta jotenkin ahdistaa ajatus että melkeinpä heti pitäs kertoa näistä hoidoista jos talvella/keväällä mennään ivf :nailbiting:
 
LaraS testiä odotellessa! :rolleyes:

Napailen nopeesti sen verran, että en heittänytkään vielä ihan kaikkea toivoa. Vaikka toki vähän heikolta näyttää. Sanoin tuossa aiemmin että alkoi jo tiputella, mutta rehellisesti sanottuna kertaakaan ei vielä pyyhkiessä ihan oikeesti paperi värjäytynyt punaiseksi. Tai no ihan niiiiin vähän että ehkä suurennuslasilla näkis. Mutta sitten kun pakonomaisesti oon tarkkaillut kohdunsuuta niin siellä on kyllä ollut pinkkiä vuotoa. Mutta tosiaan paperiin asti sitä ei vielä oo tullut, edes kakkosen jälkeen niinkuin yleensä.
Hämmentävää, jään seuraamaan tilannetta. Tänään kp 26/27. Jokatapauksessa vaikka täti tulisi, tää "vähäinen tiputtelu" on kyllä käänne parempaan enkä kyllä palaa gelee royalen käyttäjäksi :wacky:
 
Kiitos teille <3

Deb, ihana et ovis viivat vaikuttaa sulla noin, mua melkein aina ahdistaa :D

Bambi, kiitos palaan varmasti asiaan. Kiva et teillä oli kaikki ok ja pääsette pian ivf:ään. Varmasti aika menee äkkiä jos teillä on kerta reissukin :)

Laras, mäkin tyhjäsin tos vähän aikaa sit kun olin reissussa niin yhden marketin pc-hyllyn :D en viiti täällä kotona ostaa marketeista kun kuitenkin joku tuttu nurkan takana.
Voi kumpa siellä plussa köllöttelisi :)

Herukka, sulle kans peukut et olis plussapäivä perjantai!
 
Herukalle paljon plussa onnea perjantaille <3

Mulla loppui tänään munasarjojen kipuilu mutta edelleen on alamaha kireän tuntuinen ja munasarjan seutu josta ovis tapahtui. Seksin harrastaminen koski samalla tavalla kuin yhden kierron aikaan jolloin sain viivaa testiin mutta alkoi kuitenkin menkat. Mutta en mä uskalla mitään toivoa koska eri lääkkeet ja toimenpiteet niin en voi tietää mikä on ihan normaalia ja mikä
Ei :)

Niin ja dpo 5-6 menossa :)
 
LaraS en loukkaanu, ymmärtän mitä tarkoitat. Kaikki onnittelee kun ei poikkeavaa, mut ei sit oo mitään lisäapuakaan tarjolla.. munikset on vaan huonoja:sorry: meille tulee nyt uudenlainen hoit, ns. pitkä clomifen (siinä on kyllä piikkejäkin ja jarrupiikit niin kuin lyhyessä kaavassa). Muniksia tulee vasn joku 2-4 mut parempilaatuisia. Nythän meillä parhaimillaan 16 follia punktoitu ja 1 ei niin hyvä alkio saatu, eli varmaan hyvä kokeilla erilaista hoitoa. Vaikka kauheelta kuulostaa et noin vähän tulee folleja:nailbiting:

Herukan testiä odottelen:wink ja Laran samoin
 
Takaisin
Top