Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Sun pitäis myös vähän topakammin kipuja sekä muita oireita kuvailla lääkärille, että ottaisivat todesta ja tutkisivat. Voihan niiden oireiden taustalla olla muutakin, tosin aika endomaiselta kieltämättä kuulostaa. Tsemppiä oireiden kanssa!
Vaikka ei toki nekään arvot kaikkea kerro niinku just tuossa LUF tapauksessa.
varmasti helpottunut fiilis, että kaikki siltä osin kunnossa! Sit vaan odottelemaan aikaa tarkempiin tutkimuksiin, toivottavasti pienin avuin saisitte raskauden aluille, ellei sitten tule ylläri luomuplussaa 

kalenteria en enää tuijottele, enkä elä loppukiertoo niin kun oisin raskaana, muistutus tulee kyllä puhelimeen jos menkat on myöhässä :) harvinaisen pitkä kierto mun mittakaavassa!
mahtaakohan siihen olla irrotuspiikistä apua.. Meinasin että sunnuntaina testaan, mutta tulin ostaneeks pc:n liuskapaketin jossa on 2 liuskaa, niin voisinkin testaa la+su :) Millon sä saatkaan sen progearvon tuloksen tietoon? En muista olitko jo maininnut.
onnea o+ ja toivottavasti kalenteri muistuttaa myöhästyneistä menkoista :) ja hyvästä syystä 

muutoin tulee monta kertaa päivässä käytyä.
Jotta me sikiämishaluiset saataisiin oikeanlaista apua ongelmiin 

mies piti lupauksensa, siitä oon iloinen 

Mulle on tärkeetä, että vaikeista asioista pystyy juttelemaan rehellisesti. Ja sen näytteen annon jälkeen varmaan miehelle iski ihan konkreettisen kautta se ajatus, että minkälaisen näytteen sai annettua.