Elisenda, oispa toi väsymys oire raskaudesta..
ja toi raivari
Ja joo, tosi pahat on allergiat mulla, mutta kai sitä on omalla tavallaan tottunu niihinki. Kaikki vaan aina ihmettelee kun toivon mahdollisimman kylmää ja sateista kevättä 
Alina, mä pidän peukkuja sulle, toivottavasti pikkusella on kaikki hyvin ja jaksaa nyt loppuun asti <3 oot sen ansainnu!
Triana, kunpa ei siellä alkais menkat, vaan oiskin kyytiläinen matkassa :) Tosi ikävää että sulla on niin kauheet ne kivut, mullakin välillä omassa luokassani suht isot, ja tiedän kyllä ettei ne oo mukavia päiviä..
Frozen, sit kun meet sinne kokeeseen ni kerro sit tuloksetkin :) vitsit oon ilonen että sulla tuli toi ovis!
Ja joo, tosi pahat on allergiat mulla, mutta kai sitä on omalla tavallaan tottunu niihinki. Kaikki vaan aina ihmettelee kun toivon mahdollisimman kylmää ja sateista kevättä 
Alina, mä pidän peukkuja sulle, toivottavasti pikkusella on kaikki hyvin ja jaksaa nyt loppuun asti <3 oot sen ansainnu!
Triana, kunpa ei siellä alkais menkat, vaan oiskin kyytiläinen matkassa :) Tosi ikävää että sulla on niin kauheet ne kivut, mullakin välillä omassa luokassani suht isot, ja tiedän kyllä ettei ne oo mukavia päiviä..
Frozen, sit kun meet sinne kokeeseen ni kerro sit tuloksetkin :) vitsit oon ilonen että sulla tuli toi ovis!
Peukku sun oireille, toivotaan että jomotukset ja mielialat johtuisivat siitä tietystä syystä 

Loppukesästä oli Oysin naistentautien poliklinikalla puhetta magneettikuvasta jos kivut jatkuu, mutta mulla hieman helpotti ne syksyllä ja nyt on taas talven aikana voimistunu ja tullu uusia kipuja/oireita. Täytyy ens kerralla ku Oysiin päästään, niin ottaa asia kunnolla puheeksi. Tosiaan yli 2kk sitten viimeksi käyty ku kaks kiertoa meni hukkaan inssien osalta.. Toivottavasti teille tulis nyt se plussa! :)
mut kyllä ne negat ja tädit vaan aina masentaa, vaikka kuin ois asennoitunut että ei oo tärpänny.
Jospa niin ei kuitenkaa kävis
tavallaan ei huvittais testata ollenkaa, mut pakko varmaan sen risteilyn takia..
kuulemma oli jännittänyt, mutta oli saanut näytteen annettua