Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tällä mun kaverilla monirakkulaiset munasarjat eikä paljo annettu toivoa luomusti raskautumisesta mut heillä tietääkseni tärppäs aika nopeesti. En oo kertonu meidän yrityksestä ku ollaan muutenki viimesen vuoden aikana harvemmin nähty, ehkä nyt jos aletaan enempi pitämään yhteyttä.
Mä pidän vasta pääsiäisen tienoilla.
ymmärrän täysin ton ajatuksen, että haluaisi iäkkäämpien, toiveikkaiden omaisten ennättävän nähdä oman jälkikasvun. Äiti kovasti toivoo vielä mummitettavia; yhdellä sisaruksista on kolme, mutta alkavat olla jo teini- ja kouluiässä. Mun äidillä on sairauksia ja on ollut muutama säikähdyskin. Se ois kaikista pahin, ettei mun muksut näe omia isovanhempiaan. Isännän puoleltakaan ei ole elossa kuin toinen, etääntynyt 

siinäpä oiskin jotain! Jo tää lantion kipuilu on uutta, mutta että ensin se oli vaan oikeella puolella (missä ovis pitäskin tässä kuussa tapahtua kun mulla menee täysin vuorotellen), ja nyt kipuilee vasen myös :angelic: ei mitään isoja kipuja, kivistää vaan. Samoin häntäluuta.