Bambi, moni sanoo, että raskautuessaan on oviksesta alkaen menkkamaista "juilintaa", eli olkoon sullakin nyt siitä johtuvaa! :)
Kissankulta, hyvänkokoinen folli oli pistopäivänä, olkoon tää nyt teidän kiertonne! :)
Deb, joo eiköhän se kunnon ovisplussa ole vielä tulossa. :)
Sitten VUODATUSVAROITUS: Kävin just oma-aloitteisesti (ei siis suositeltu tai mitään) ultrassa, koska halusin tietää kystatilanteeni. Tässä kierrossa onkin tullu kulutettua rahaa noihin ultriin ihan urakalla, ultrat kp7, kp13 ja nyt kp22. Jäi kyllä hieman huono maku tosta käynnistä monestakin eri syystä. Lääkäri mm. kirjoitti mun oikean puolen kystasta, että se ois ollu mulla monta vuotta ja sitä on seurattu, vaikka se on ollu siellä vasta maksimissaan 3 kk; lisäksi mun tädillä on ton kirjotuksen mukaan (ollu) munasarjasyöpä, vaikkei mulla edes ole tätiä! Luin nää lääkärin kirjotukset tosta paperista vasta ku pääsin kotiin ja laitoin heti kyseiseen paikkaan palautetta. Toki oma vika, kun kävin uudella gynellä (sai sopivan ilta-ajan), joten hän ei tietenkään voinu olla kovin perehtyny aiheeseen, vaikka kuinka yritin mielestäni selittää. Lisäksi hän sanoi, että vielä pitäis laihduttaa ku on PCOS (tähän mennessä saanu siis 8 kg pois, 7 kg vielä niin BMI ois alle 25) ja vaikka tiedän sen olevan totta, tuli jotenkin paska fiilis, kun kaikki muut lääkärit on sanonu että BMI:n saaminen 30:sta n. 27:een on jo hyvä. No, pääasia, eli oikea kysta on edelleen siellä (luultavasti kuitenkin munatorvessa kii eikä pitäis haitata), vasemmalla on kysta/folli, joka kuitenkin on selvästi pienempi kuin aiemmissa ultrissa (nyt 15 mm). Tää lääkäri oli sitä mieltä, että se ei ois (vanha) kysta ollenkaan vaan ihan uus "tulokas", mutta en tiedä; itse luulen, että on kysta, joka on nyt vaan pienentynyt. Pienehkö johtofolli löyty viime viikolla oikealta, joten en oikein usko että vasemmalle ois sellasta kehittyny, eli siksi uskon ja toivon, että toi vasemmalla ois nyt vaan kysta, joka toivottavasti tulee pian menkkojen mukana ulos. Gynen mukaan vuoto alkanee melko pian vikasta Terosta (otan sen ylihuomenna). Huh, jaksoikohan kukaan lukea tätä?