Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Enköhän mä voi uskoo siihen että tänään plussa?

IMG_20170303_142640~2.jpg

Sininen kirahvi: hienoa kuulla että pistokset toimineet,jospa ei trtteiskaan mennä inssiin seuraavassakaan kierrossa!!
samoin triana,hienoa että vastetta löytyi ja jospa inssi jää väliin, tosin onpa jännä tilanne kun kolme ollut ja ei tiedä nyt monta kasvaa,mitä ne neuvoi nyt,tikuttamaan ovista? ja tallettelemaan sen aikaan? onko loppukierrolle mitään tukea? siellä jos onkin kolme follia kerralla irtoamassa :D

Triana, mulle lääkäri kerran sanoi, et yli 11 mm folleista tulee yleensä johtofolleja. Et niitä pienempiä ei voi eikä kannata arvioida. Ja mulla oli silloin 10,5 mm suurin ja muita pienempiä mukana pelissä. Eikä suostunut arvioimaan sitä 10,5 mm koska jäi vajaaksi. Ja eihän siitä koskaan johtofollia tullutkaan, eli oli tämä lääkäri oikeassa. Kuulemma kun yksi kasvaa yli 11 mm niin siitä tulee yleensä se johtofolli ja alkaa kasvamaan n. 1,5 - 2 mm vuorokaudessa. Limishän kuulostaa sulla tosi hyvältä kiertopäivään nähden! Nyt vaan kunnolla talletteluja ensi viikolle!

Frozen, lähdetään 2 viikon päästä. On kyllä jo niin lomakuume!!

Kissankullalle tsemppiä piinapäiviin! Sullhan tuli nopeasti vaste gonalin kanssa! Oliko ensimmäinen piikkikierto?

Sininen Kirahvi, hienoa että pistokset onnistuu!

Tsemppejä kaikille piinailuun ja talletteluihin ;)

Niin ja tarkennan vielä tätä omanapailua silleen että tarkotus oli muutenkin vaan bongata tuleeko toi LH-huippu, tosta nyt voi jo päätellä että iltaan vahvistuu huipuks (vaikken sitä tikkuun saiskaan), ja huomenna ovis :) sit ois kierto 26pvää niinku viime kiertokin! Senki takia uskon et tänään huipussaan. Huomenna katon vielä että jos haalistuu niin saan vahvistuksen tälle teorialle, jos taas vahvistuu viiva vielä niin pitenee päivällä kierto :D

Suuresti osaa suruun Frozen :Heartred

täälläkin on nähty kuolemaa enemmän kuin tarpeeksi. Viimeisimpänä 3 viikkoa sitten haudattiin mieheni mummi. Mä oon kanssa jotenkin ajatellut asiaa niin, että kun mun elämä on ollut tosi surullinen (en hae mitään sympatiaa mutta näin se on), niin haluisin tuoda ympärillä olevien ihmisten tietoon sen että mulla menee nyt hyvin. Mikä sen parempaa olisi kuin oma lapsi :) ensi vuoden kesäkuussa olemme menossa naimisiin, mutta mua pelottaa että ainoat jäljellä olevat isovanhemmat eivät jaksa sinne asti. Ja hekin niin odottavat häitä. He tietävät myös molemmista keskenmenoista ja niin toivovat että saisin oman vauvan. Ei nyt näin ehkä saisi ajatella, enkä tarkoitakaan että tekisin näitä juttuja muiden ihmisten takia, mutta olisi niin ihana että he voisivat ajatella että ihanaa kun mulla menee hyvin ja on onnea.

Tiiamaria, miten sun raskaus on edenny? Osanotot miehesi mummon menehtymisestä!

Täällä kans elämä on ollu vähän sellasta, että alkais olla aika tulla jotain ihanaa vaihteeks. Kaikki ajallaan :)

Muokattu viimeksi:
En osaa sanoa etenemiseen oikein juuta enkä jaata, viikko vielä varhaisultraan ja sitten selvinne lisää. Väsymys, vilu ja tissikipu on vakio-oireet, etovaa oloa aina välillä. Ja hyvinkin eläivä unia ja öisiä heräämisiä. Jännittää.

Helinäkeiju en kerenny soittaa enää tänään polille ku soittoaika loppu just ku pääsin pois ultrasta. Mutta aion tikuttaa ovista, ehkä su-ma alan testailemaan ja peittoja aateltiin heilutella tästä päivästä lähtien joka toinen päivä ja oviksen aikaan joka päivä :grin Tosiaan tuo lääkäri joka ultras niin ei mitään jatkosta sanonu, ku oon kuitenki nyt Oysissa hoidossa enkä täällä. Maanantaina soitan heti aamusta polille. Ja mulla ei oo loppukierrosta mitään tukea, aattelin sit inssikierrossa kysellä että oisko sille tarvetta.

Eltsi tuo oli ihan uutta tietoa mulle, hyvä ku valaisit asiaa :) Eli nyt vois olettaa, että se yks 11mm kasvaa johtofolliksi? Juu limis mulla on ilmeisesti muissaki ultratuissa kierroissa ollu aina hyvä, eli siitä ei ainakaan oo kiinni.

Muoks. Lääkäri yritti nyt ihan tosissaan etsiä sitä oikeeta munasarjaa. Löysi jotain jolla sama kaiku kuin munasarjalla, ja jos se olisi se ollut niin siellä ei ollut rakkuloita. En oo vielä kerenny googlettaa, mutta onko semmonen siis mahdollista/kuinka harvinaista että munasarjasta puuttuis munasolut? Jäin kuitenkin siihen käsitykseen että hän ei uskonut sen olevan munasarja, mutta eihän sitä koskaan tiedä.

Kävin just kaverin luona ihastelemassa 4,5kk ikästä poitsua :dummy: Tällä mun kaverilla monirakkulaiset munasarjat eikä paljo annettu toivoa luomusti raskautumisesta mut heillä tietääkseni tärppäs aika nopeesti. En oo kertonu meidän yrityksestä ku ollaan muutenki viimesen vuoden aikana harvemmin nähty, ehkä nyt jos aletaan enempi pitämään yhteyttä.

Ihanaa ja rentouttavaa lomaa kaikille jotka sitä nyt pääsevät viettämään! :happy: Mä pidän vasta pääsiäisen tienoilla.

Muokattu viimeksi:
Tiiamariia osanotto myös sinne :sorry: ymmärrän täysin ton ajatuksen, että haluaisi iäkkäämpien, toiveikkaiden omaisten ennättävän nähdä oman jälkikasvun. Äiti kovasti toivoo vielä mummitettavia; yhdellä sisaruksista on kolme, mutta alkavat olla jo teini- ja kouluiässä. Mun äidillä on sairauksia ja on ollut muutama säikähdyskin. Se ois kaikista pahin, ettei mun muksut näe omia isovanhempiaan. Isännän puoleltakaan ei ole elossa kuin toinen, etääntynyt :sad001

Muokattu viimeksi:
Tiiamariia osanotto sinullekin :sorry:
deb: kyllä sinulla tosiaan taitaa se ovisplussa olla nyt tulossa,varmasti jo plussan sait tikkuun,eli peitot vaan heilumaan.
Olipa hyvin valaisevaa tuo eltsin teksti,että yli 11mmm kasvaa sit johtofolliksi.. nyt alkoi nippailla oikealta täälläkin,voi jospa se olis kunnon johtofolli eikä mikään kysta kehittyis...
Triana: en osaa kyl yhtään sanoa tuohon rakkulattomuuteen,mut ihan kun olisin ehkä kuullut että on mahdollista,tää on ihan joku häivähdys mikä kävi mielessä. Toivotaan että oon ihan väärässä ja että se ei tosiaan ollut koko munasarja edes mitä löysi.

Deb sieltä se tulee tai vaikka tulikin jo - aina voi varmistella pari pv. Ja vaikkei jaksaiskaan, niin onhan ne uimarit jo aitiopaikoilla vahtaamassa leidiä :thumright (mulla ton näköinen viiva on ollut vahvin, niin en tiiä et onko ollut herkkyydestä ongelma vai ovuloinnissa - jota pco takia epäilen)
Olisihan se hienoo, jos olis vaan ajoitus ongelma :) "helppo korjata" :shy:

Juu eiköhän se plussa oo tänään ollu, ja neljäs päivä putkeen saatettu uimareita aitiopaikalle, luultavasti huomenna pitää pitää taukoo kun mies ei meinaa pysyä mun tahdissa ja muutenkin menoo huomenna :grin

Nyt ei muuta kun että tulee jos on tullakseen, lääkäriaika varattu hoitoja varten, jos ei nyt uimarit onnistu hedelmöittää ladya, tai jos ei oo tarrasukkaa mukana niin apuja on tulossa lähitulevaisuudessa :)

Muokattu viimeksi:
Ja anteeks taas etten osaa kamalasti ottaa osaa keskusteluun kun ei (vielä) oo noista hoidoista kauheesti infoo omassa päässä, mutta luen kyllä kaiken ja oon hengessä mukana <3

Täällä lantio kipuilee molemmin puolin, enpä oo aiemmin tuntenu tällasta :p pieni "pelko" että jos satun raskautumaan jostain kumman syystä tässä kuussa niin siellä onkin molemmin puolin tapahtumaa :hilarious: siinäpä oiskin jotain! Jo tää lantion kipuilu on uutta, mutta että ensin se oli vaan oikeella puolella (missä ovis pitäskin tässä kuussa tapahtua kun mulla menee täysin vuorotellen), ja nyt kipuilee vasen myös :angelic: ei mitään isoja kipuja, kivistää vaan. Samoin häntäluuta.

Kirjottelen näitä tänne lähinnä sen takia että voin seurata muutenkin tuntemuksia kierron ajan niin tiedän mitä lääkärissä ottaa puheeks sit, ja kai se piinailu tuolla takaraivossa on pinttyneenä, koitan kuitenki olla tuijottelematta kalenteria!! :grin

Helinäkeiju, tulispa kunnon johtofolli sinne! Oi haluan niin tärppejä teille kaikille!

LaraS, onpas kamalaa että on asiat noin :(

Muokattu viimeksi:
Takaisin