Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Frozen ei oo edes totta, miten sun elämässä nyt kertyy noita ikäviä asioita :sad001 toivotaan hyviä uutisia väliin!! Kenties ylläri plussa :love017

Eltsi osanotto suruusi :crybaby2
elämä onneksi antoi teille samaan saumaan iloakin :shy: nauti vauvan tuoksusta ja sylittelystä :happy: ja ehkä jo piankin on sun vuoro :love017

Kissankulta oijoi, tulispa ihana pääsiäisylläri siellä!! :love017 ainakin edellytykset tuntuisi olevan, hyvältä kuulostaa ultratulokset ja muut :)
 
Soitin äsken polille ja ylläri!! Olikin miehen infektiokokeista vastaukset jo tulleet ja sain varattua runkkuajan sekä eka parikäynnin!! Jes!! :dance011
Käyntihän on vasta toukokuussa, itseasias tarkalleen kuukauden kuluttua. Mutta nyt taas konkreettisesti asiat saaneet vähän edistystä :happy: saan myös käydä tsh-kontrollissa ennen parikäyntiä, niin on sitten kaikki paletin osat kasassa :)
 
Eltsi, just sain soitettua neuvolaan ja sain varattua ensikäynnille ajan 20.4 :happy: Varhaisultraan en oo vielä varannu aikaa. Koitan nyt tässä raskaudessa olla hötkyilemättä ja varaan sen vähän myöhemmälle. Viimeksi kävin varhaisultrassa 6+1 ja sieltä löytyi syke ja kaikki oli hyvin, mutta ilmeisesti 6+4 kasvu olikin jo pysähtynyt :sorry: Jos nyt odottais ainakin kahdeksannelle raskausviikolle :) Siis jos sinne asti ylipäätään päästään.
 
Frozen joo, nyt on vähän fiilis, että lopultakin pääsee asioissa etenemään :)
kaikista parasta on miehen suhtautuminen asiaan :happy: Kun en edes miehen kanssa jutellut ajan varaamisesta etukäteen, ilmoitin vaan viestillä, että perjantaiksi on aika varattu. Silti hän soitellessaan tuntui hyvin positiivisin mielin olevan mukana hommassa :happy: Miten löysinkin rinnalleni noin ihanan miehen :love7
 
Klikalla käyty! Joo, aika oli tänään ;) follikkelit ei ollut kasvanut, limakalvo vielä heikko. Lääkäri oli rohkeampi kuin aikaisemmat lääkärit ja hän nosti annosta hieman. Jee! Lisäks seuraava folliultra vasta ens viikolla. Toinen jee! Se on nimittäin rankkaa rampata siellä kaksi kertaa viikossa. Nyt on hyvä mieli :) . Ja luottavainen fiilis. Kumpa annosnosto olisi riittävä vasteen saamiseen!
 
Eltsi kiva, että vähän rohkeampi ote oli lääkärillä :) toivottavasti on hyvä vaste ja tuottoisa kierros :happy:
 
Täälläpä on ihmisillä ollut surua lähipiirissä, osanotot siitä:sad001

Ihana kuulla Tiiamariia että kaikki hyvin, nythän keskenmenoriski on tosi paljon pienempi kun noin pitkällä jo olet!

Lara hyvä että homma etenee:) hymyilytti tuo "runkkuaika"

Frozen ja Elisenda kyseli jarrupiikistä, en muista mikä sen vaikuttavan aineen nimi on (piikki on Procren), mutta ideana se lamaa omaa hormonituotantoa, ainakin estrogeenin. Sitä käytetään myös esim endon hoidossa. Ja ivf:ssa sitten kun oma toiminta on lamassa niin kasvattelupiikeillä saadaan tehtyä paljon niitä folleja:)

On. Tänään kp 23 ja töissä pikkareihin oikein lurahti valkkaria ja se oli sellasta tuhrun rusehtavaa! Ei kai mulla nyt vielä täti tule kun piikin piti myöhästyttää menkkoja.. tiedä nyt sitten, täytyy kulkea seuraavat päivät pikkuhousunsuoja pöksyissäo_O
 
Hirmuinen määrä taas viestiä. A4:n kirjoittelin tossa just muistiinpanoja, joten tässä tulee.

Alina: Onnea plussasta, toivon sinne jarrusukkia. Toivottavasti kolmas kerta toden sanoo :love2 Ihan hyvä, jos pystyt olemaan hötkyilemättä ja stressaamatta asiaa liikaa!

Bambi: Toivottavasti ei tuu siitä jarrupiikistä sivuvaikutuksia. Tsemppiä tulevaan IFV-kiertoon! :wav

Elisenda: Onnea uuteen kotiin :love2

Mauste: Tsemppiä uuteen kiertoon :love2 Toivottavasti simppatulokset on vaan positiivisia uutisia. Pidän peukkuja, että kerkeisitte ensikäynnille ennen kesää!

Deb: Ollaankin melkein saman ikäsiä :) Sulla ollut sitten tosi aikaisessa ovis, jos kerran KP8 olisi jo tullut. Oliko sulla nyt luomukierto menossa?

Triana: Toivottavasti teillä tärpännyt aprillipäivänä:love017 Otan osaa serkkusi menetykseen :Heartred

Frozen: Tunnistan ton sun "elämä junnaa paikallaan" -fiiliksen hyvin itsessäni. Mut sitten kun oikeesti katson elämääni taaksepäin, niin huomaan, että miten paljon elämässä onkaan tultu eteenpäin, ja juna kulkee täyttä vauhtia kohti tulevaisuutta. Saanko laittaa ton mun tädin sinne päin matkalle, kovasti toivoisin, että nyt tästä kierrosta tärppäisi täällä :happy:

Villisilmä: Onnea ovisplussasta. Toivottavasti sielläkin tärppää! Meillä sama KP ja DPO menossa :grin

Kissankulta: Olisiko mitään muuta pääsiäisylläriä, kuin plussa r-testissä? :p Meillä samoihin aikoihin testipäivä, toivottavasti tänne tulisi nyt kunnon plussa-aalto :happy112

Eltsi: Ikävä ettei folliultrassa ollut hyviä uutisia. Pidän peukkuja, että annosnostolla saadaan follit kasvuun!:love2 Otan osaa isoisän menetyksen johdosta :Heartred

LaraS: Ihana kuulla, että homma etenee teillä. Toivottavasti ensikäynti tuo hyviä uutisia tullessaan!

Tiiamaria: Jarrusukkia sinne :Heartred

OMANAPA: KP14 menossa ja DPO1. Käytiin tänään yksityisellä gynellä ultrassa. Lääkärin mukaan eilen tai sunnuntaina tapahtunut ovulaatio. Ovulaatioplussan sain eilen digiin, sekä liuskatestiin. Sunnuntaina ihan vähän vaan liuskassa väriä. Peittoja heiluteltiin sunnuntaina aamulla, illalla, maanantaina ja tänään. Nyt pidetään jalat ristissä, että tavara pysyy sisällä, munasolu hedelmöittyy ja pikkutyyppi kiinnittyy. Saatiin ultrasta mukaan ovulaatiokuvat, jotka koristaa nyt jääkaappia. Lääkäri lupasi, että saadaan siihen kivemmat kuvat kyllä tulevaisuudessa. Saiskos tänne paljon plussarukouksia :Heartred:Heartred:Heartred:Heartred
 
Mievaan, ei ollu vielä o+, nyt kp10 menossa eikä oo tullu vielä, luulisin et tässä seuraavan 5pvän sisään tulee :) Ja on joo luomukierto, mulla on torstaina labrat ja papa, miehen pitäs kans varata aika labroihin ja simppanäytteeseen niin saadaan sit tietoon pikkuhiljaa mikä mättää ja alottaa hoidot :)

ON: mun kouluihin hakeminen meni mönkään muutamasta eri syystä, joten en siis vielä ens syksynä lähde opiskelee. Noh, salilla käynti on mukavaa ja tosi kiva kun tietää tekevänsä jotain oman kroppansa eteen! :)

Ja pahoittelut teille joita on kohdannut menetykset ja suru-uutiset :( <3
 
Eltsi, hienoa, että oli rohkeampi lääkäri siellä, niin alkaa varmasti tapahtua! :) Ja tosiaan ihan kiva, että seuraava ultra on vasta ens viikolla, koska siellä ravaaminen ei ole mukavaa, kun saa aina sitten sumplia muita menoja sen suhteen.

Tiiamariaa, mahtavaa!! ♡

Bambi, mun kiertokaveri (täällä kp24), ei kai sulle täti nyt vielä tuu? Tai ei kai siinä muuten mitään jos se vaan ei sotke IVF-kiertosuunnitelmia? :) Täällä ei tädistä (yllättäen) tietoakaan, vaikka tosi aikaista toki vielä. Mutta sillä asenteella oon, että reilun 2 viikon päästä soitan klinikalle kierron venyessä yli 40 vuorokauteen...

Mievaan, hienoa, että ultrasta tuli hyviä kuulumisia! :) Täti tänne vaan kiitos! Toivottavasti teillä olis nyt tärpänny, hyvät tallettelutkin! :) Sinänsä mäki oon tyytyväinen elämääni näinkin, kun on hyvä mies, ihania kavereita ja mieleinen työ. Eikä sinänsä oo paineita lastensaannin suhteen, kun monella kaverillakaan ei oo lapsia (oikeastaan kaikki mun kaverit on korkeasti koulutettuja, mikä varmasti on suurin syy tahalliselle lapsettomuudelle). Kuitenkin etenkin nyt, kun 30 tuli lasiin, on alkanu tajuta, että tuli ehkä odotettua liikaakin tän yrityksen aloituksen kanssa... Rentoja piinapäiviä sinne ja toivotaan plussaa parin viikon sisään! :)

Deb, kyllä sitä ehtii hakemaan opiskelemaan myöhemminkin. :) Eläkeikäkin nousee vaan koko ajan niin töissä ehtii/joutuu olemaan tosi pitkään. :) Kiva, että salilla käynti innostaa! :)
 
Meillä ei edelleenkää toimi netti, ja tää kännykällä teille vastailu ei luonnistu multa ollenkaa :wtf: sujuvasti saan luettua ja tykkäiltyä kuitenki!

Omaa napaa sen verran, että nyt on hiukan jotai nippailuja ollut, mut ovistuntemukset mitä yleensä on, puuttuu.. limat vähentyny, että kai se ovis meni jo. Tallettelut jäi nyt kyllä vähiin, pe ja tänää. Piinailee pääsee kumminki :grin

Pahoittelut ja voimia kaikille läheisensä menettäneille :Heartred

Elisenda kp16/n.27
 
Elisenda, lataa tää puhelinsovellus? Vaikka on aika alkeellisen näkönen niin viestittely on helppoa! Pystyy esimerkiks selailla tätä ketjua edes ja takas, ja samalla pystyy pitämään auki omaa vastausta ja kirjoitella sitä :)

Mievaan, onpa kivat kuvat teillä jääkaapin ovessa! Hyvät tallettelutkin teillä ollut :) toivotaan, et nää tallettelut johtaisi kuvien vaihtumiseen jääkaapin oveen ;)
 
Voi äh, pikainen omanapaharmittelu. Koskapa oli tuo joka toisen päivän taktiikka, olin eilen laittanut päälle pitsiset hepenet iltaa varten. Ei kuitenkaan mennyt niinkuin piti, itse olin ihan tuskaisen väsynyt työpäivän jälkeen ja mies koki olonsa tosi kipeeksi. Jäi siis tallettelut viimeistelemättä. Eikä tää nyt niin kovasti ois muuten harmittanut, mutta kun ennen nukkumaanmenoa löysin mun mittapuulla hirveen määrän sitä eggwhite-limaa kohdunsuulta. Ois ollu siis tosi otollinen aika, mutta ohi meni :grumpy: Toivotaan, että se ovis oikeesti nyt ois jo mennyt, jotta meidän aiemmilla talletteluilla ois jotain mahkuja..
 
Mievaan kuulostaa otolliselta kokonaisuudessaan teillä mahdollisuudet :) toisipa ihanan lopputuloksen :happy:

Deb opiskelua ja töitä kerkii vielä vaikka kuinka paljon tehdä! Nyt voit panostaa harrastuksiin ja tehdä asioita, jotka jää ajanpuutteen vuoksi usein sivuun :)

Elisenda yksikin kerta voi riittää :happy: tsemppiä piinailuun ja tulispa se ihanin palkinto parin viikon päästä!

Villisilmä jospa se ovis oli ja nyt pääset piinailemaan :) ihania tuloksia sinnekin parin viikon päähän toivon :happy:
 
LaraS, toi on ihan totta :)

Mulla näyttää o-testi tältä:

IMG_20170405_132645.jpg


Varmaan haalistuu tän jälkeen ja parin päivän päästä tulee vahva plussa. Nyt talleteltu mut vähän silleen joka toinen-joka kolmas päivä, ei oo sellasta yritystä päällä niin ei kokoajan heilutella peittoja :hilarious:
 
Takaisin
Top