Alina16
Puuhakas puhuja
Kiitos kaikille 
Törkeesti taas omanapailen. (oon kyllä lukenut kaikki viestit läpi, mutta on ollut niin kauheata hoppua, etten ole ehtinyt perehtyä vastailemaan mihinkään)
Meillä on ollut tässä maaliskuussa niin paljon kaikkea muuta jännättävää (mm. Islannin matka ja remonttia kotona ja töissä kaikenlaista), etten osannut uskoakkaan raskauteen tässä kierrossa
Näköjään mulla toimii taas tuo "ajatukset muualle"-taktiikka, kun tosiaan ekan raskauden alkaessa keskityttiin häihin ja tokan raskauden alkaessa keskityttiin meiän häämatkaan
Kovin suuri luotto, että saadaan vielä joskus oikeasti lapsikin, mulla ei kuitenkaan vielä ole noiden keskenmenojen takia. Positiivista nyt kuitenkin on se, että mun myöhäinen ovis (kp21) ei ole este raskautumiselle ja ilman lääkkeitäkin näköjään voin vielä raskautua
Olin jo ihan toivoni menettänyt, kun niille clomeille ei vaan tullut mitään vastetta.
Mutta nyt puhaltelen teille kaikille hirmuisesti plussatuulia ja pitäkää te kans peukkuja, että kolmas kerta toden sanoo ja me saadaa pitää tämä vauva

Törkeesti taas omanapailen. (oon kyllä lukenut kaikki viestit läpi, mutta on ollut niin kauheata hoppua, etten ole ehtinyt perehtyä vastailemaan mihinkään)
Meillä on ollut tässä maaliskuussa niin paljon kaikkea muuta jännättävää (mm. Islannin matka ja remonttia kotona ja töissä kaikenlaista), etten osannut uskoakkaan raskauteen tässä kierrossa
Kovin suuri luotto, että saadaan vielä joskus oikeasti lapsikin, mulla ei kuitenkaan vielä ole noiden keskenmenojen takia. Positiivista nyt kuitenkin on se, että mun myöhäinen ovis (kp21) ei ole este raskautumiselle ja ilman lääkkeitäkin näköjään voin vielä raskautua
Olin jo ihan toivoni menettänyt, kun niille clomeille ei vaan tullut mitään vastetta.Mutta nyt puhaltelen teille kaikille hirmuisesti plussatuulia ja pitäkää te kans peukkuja, että kolmas kerta toden sanoo ja me saadaa pitää tämä vauva

en lähe vuoteen ulos jos Ilves pudottaa Tapparan
Tääkin on yks hyvä muu asia mihin keskittyä nyt kun tiedossa ainakin kuukaus - kaks ennen hoitoja tai mitään tietoo siitä miks ei oo vielä saatu lasta. Kaikki muu tekeminen kelpaa kyllä nyt :)

Myös sisäreisiin tulee just sen pari kolme mustaa karvaa, mut onko se kuitenkin vielä ihan normaalia? Mulla on kyllä tosi paksu tukka ja vahvat kulmakarvat, että jospa se on vaan geeneissä? Mulla on kans tuota kuvailemiasi hormoninäppyjä leuassa ja kaulalla, mut ne ilmaantuu yleensä just kans tiettyyn aikaan kuukaudesta. Yleensä yhdistän ne estrogeeniin. Mulla muuten vielä viime viikolla naama kukki kuin kevätniitty, mut nyt ei oo oikeestaan oo enää mitään näppyjä. Raskaushormoni selkeesti sopii mulle
Oo siinä sit vieressä seuraamassa, kun tekis itse mitä vaan saadakseen sen oman lapsen.
tekee kateelliseksi ja itkettää. Mutta ristinsä kullakin kannettavanaan..