Ronya 150iu annoksella alan Gonalia pistää. Luin netistä lääkkeen pakkausselosteesta, että pienin mahdollinen annos, millä lähdetään liikkeelle. Mulla aina näkyny ultrassa hyvin antraalifollikkeleita, joten oon aika luottavainen, että tuo annos riittää, vaikka eihän sitä koskaan voi tietää
Äh, niin ärsyttäviä tuommoset töksäytykset! Meillä kans töissä yks jäi just äippälomalle ja toinen jää ens kuussa. Vähän väliä porukka ”arvuuttelee” kukakohan on seuraava, yleensä liukenen huomaamattomasti kahvipöydästä ku nää keskustelut alkaa.. Tosin nyt täytyy varmaan esimiehelle kertoa, kun näyttää siltä, että hoito voi kuitenki venyä mun ”loman” yli.
Herukka mullekkaan ei aina tuu ilmotuksia kaikista ketjuista. Katon aina suoraan tuolta ”Seuraamasi ketjut” kohdasta, niin siellä näkyy ne, missä lukemattomia viestejä. Hyvältä vaikuttaa sun munafarmin tilanne!
Mangusti jes tauti pysyi poissa! Tsemppiä piinapäiviin
Deb varmasti tuo henkinen puoli on kovilla pitkän yrityksen jälkeen. Ja sulla ollu tuommosia säikäyttäviä tilanteitaki
Hyvät ja turvalliset viikot kuitenki jo, kyllä se nyt tulee syliin asti!
Elisenda tuo aikataulujen järkkäily on mulle ainaki ollu yks isoin stressiä aiheuttava tekijä tutkimuksissa ja hoidoissa, varsinki ku Oysin käyntejä varten tarvii aina koko päivän vapaaksi. Toki, jos esimiehelle pystyy kertomaan poissaolojen todellisen syyn, se varmasti helpottaa säätämistä. Mutta mä en siis edellisessä työpaikassa kertonu ja nykysen työn aikana ei oo vielä hoitoja tehty. Nyt voi olla, että punktio+siirto venyy sen mun loman yli, niin pakko varmaan kertoo.
ON: Ärsyttävää jomottelua ja vihlomista + tiputtelua vieläki, kp16 kuitenki jo menossa. Tässä ku tarkkaillu ja merkkaillu kipuja Womanlogiin, niin näyttää siltä, että kivutonta aikaa on enää noin viikko kierrosta. Pelottaa, miten hoidon stimut vaikuttaa, kun nehän yleensä riehaannuttaa endoa. Pitäski käydä lääkkeet tilaamassa valmiiksi apteekkiin, täällä ei oo niitä varastossa.
Olikohan täällä muuten muita, jotka joutuu tilaamaan lääkkeet? Oon taas kehittäny itselle yhden stressin aiheen lisää
Nimittäin, mulla on nyt tulossa se Gonal-F 900iu kynä ja sehän siis riittää kuudeksi päiväksi. Entä, jos mun follikkeliultra osuu vasta kp7 (pistospäivä 6) ja apteekkiin ei pystytäkään toimittamaan heti seuraavaksi päiväksi
Meillä lähin Yliopiston Apteekki parin sadan kilometrin päässä, joten ei sieltä ihan niin vaan lähdetä hakemaankaan.