Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Ilpuri oi että, kun kuulostaa lupaavalta nyt! Kaikki peukut pystyssä, että lenssu häipyy :)
Ei olla yrittämisestä ihmeemmin puhuttu, tosin eipä oo ehkäisykään käytössä... Luulen, että tjottailulla mennään. Pupuilua on kyllä riittänyt :angelic:

Deb Onnea hyvistä ultrakuulumisista :Heartpink nyt on sinnikäs kaveri ja selvästi päättänyt syliin saakka tulla :happy:
 
Deb, Voi ihanuutta mitä uutisia! Nyt sit vain rauhallisin mielin eteenpäin!

Mulla on tosi harvoin kuumetta ja muutenkin on jo fiilis et tää varmaan on pikkuhiljaa menemässä pois. Toki kun tuolla kaupungilla pyörin niin kyl alko vähän väsyttää mutta ostin sitä tyrnimehua ja pitää mennä ajoissa nukkumaan :)
 
Deb, onnea hyvistä ultrakuulumisista, ihanaa että siellä pikkusella on kaikki hyvin :happy:

Ilpuri, hyvä että tuntuu jo helpottavan olo, lepoa nyt vaan niin paljon kun mahdollista, ja tyrnimehua :)

ON: Ei ne menkat sittenkään alkaneet! Mut nyt on taas tiputtelua, että kait ne sit tänään :rolleyes: pitäis vaan yrittää töissä pärjätä ilman kipulääkkeitä, ettei tuo mahalaukku ärry :confused:
 
Ilpuri, mites siellä on flunssan kanssa pärjätty?

LaraS, mitenkäs siellä menee? Olispa ihanaa jos tjottailu tuottais nyt pitkän yrityksen jälkeen tulosta :happy:

ON: Tulihan ne menkat viimein, 2 päivän tiputtelun jälkeen! Eilen oli pakko ottaa pronaxenia, kun ei panadolilla pärjännyt.. tänään tietää ottaneensa, kun ylävatsassa juilii siihen malliin :hungover: mut enköhän nyt pärjää panadolilla, toivottavasti tuo vatsa taas asettuis!

Eilen sattui sellainen episodi pihalla, jonka johdosta aloin miettimään, että haluanko oikeesti ton mieheni kans lapsia.. Hän nimittäin huusi ja uhosi vieraille lapsille, oikeastaan ihan syyttä.. Se oli eka kerta kun ite kuulin, mut on omien sanojensa mukaan aiemminkin räyhännyt pihan lapsille.. Ja sit hän kotona vielä uhoaa, että olis pitänyt tehdä sitä ja tätä vielä niille lapsille.. Mä en voi sietää tuollasta käytöstä!! Ja hänen mielipiteensä on, että se on ihan sama mitä vieraille lapsille rähisee, kun ei ne kuitenkaan usko. Wtf?? Mulle tuli sellainen olo, että joudunko mä sit "suojelemaan" omaa lastani isänsä typerältä käytökseltä.. tai oonko kokoajan ylivarovainen, jos pelkään että hän alkaa huutamaan tai uhoamaan..
Tuli kyl niin paha mieli siitäkin, kun hän ei ymmärtänyt tehneensä mitään väärää...
 
Elisenda Oho, aikamoista käytöstä :wideyed: ihan varmasti laittaa miettimään monenlaisia asioita. Osaako miehes mitenkään perustella käyttäytymistään tai kertoa, mikä tilanteessa sai hänet noin rähisemään?
Kiitos kysymästä, kp2 vihdoin :) olisin toki ilolla ottanut raskaudenkin vastaan, mutta varmasti parempi näin tässä tilanteessa. Pitää mun jutella miehen kanssa et käytetäänkö tärppipäivinä ehkäisyä vai miten. Ihan vaan, että ollaan molemmat samalla linjalla asian kanssa. Parisuhteessa menee hyvin :happy:
 
Elisenda oho, ikävä yllätys :sorry: Varmasti tuli tosi paha mieli. En osaa ees kuvitella kuinka ite räjähtäsin miehelle vastaavassa tilanteessa :woot:

LaraS kiertokamuina mennään ja vissiin Elisendaki samassa jengissä!

Täällä siis myös kp2, edellinen kierto jäiki yllättäen 23 päivään.. Eli melko varmasti 4 viikon päästä on jo munafarmin kasvattelu käynnissä :rolleyes:
 
Elisenda, kiitos kysymästä, vielä nuha ja vähän yskää, mut kropassa ei päätä lukuunottamatta tunnu miltään, joten varmaan tää pian loppuu.
Onpa inhottava tilanne sulla! Ootko kertonu noista sun ajatuksista suoraan?

Laras, ihana et teillä menee ihanasti:)

Mä täällä ootan et saisin ovisplussan, et saisin sovittua ajan siihen siirtoon. Ärsyttävää odottelua
 
LaraS, sanoi, että purki samalla työpäivän vitutukset niihin lapsiin.. Niin järkyttävää käytöstä, että en tiedä ees mitä sanoa tai ajatella! Vaan mukavaa että teidän parisuhteellaa menee nyt hyvin :happy: ja toki kannattaa jutella nyt lapsiasiasta, kun tilanne on vähän muuttunut.

Triana, mä olin niin pettynyt koko ukkoon niin pahasti, etten meinannut saada sanotuksi ylipäätään mitään..
kivaa, pian koittaa ens kierto ja pääsette IVF:n :happy: miten oot pärjännyt menkkakipujen kanssa?

Ilpuri, hyvä että tauti hellittää :happy: tsemppiä ovisplussan odotteluun! :)
joo puhuin mä sit kun tokenin että mitä mieltä olin mun miehen käytöksestä, mut hän ei nähnyt siinä mitään väärää. En oo vielä puhunut siitä että miten pelkään tollasen käytöksen vaikuttavan meidän lapsiin, tai siitä että aloin miettiä että haluanko sen kanssa edes lapsia.. ja on tässä meidän suhteessa muutenkin jotain mätää, sellainen tunne mulla on, mutta mies suuttuu jos yritän siitä jutella :sad001 kun muutenkin tuo sen uusi työ on semmoinen että se käy vaan töissä ja nukkuu. Tai jos on hereillä kotona niin haluaa katsoa rauhassa TV:tä.

Ja joo, minäkin oon kp2 jengissä :grin
 
Elisenda, kurjaa käytöstä mieheltä kyllä! Itselle tuli vähän vastaavia tuntemuksia, kun mieheni ärhenteli meidän kissojen takia, kun ne vaan no, käyttäytyivät kuin kissat. Just samanlaisia kauhukuvia tuli, että mitenhän jos saadaan lapsia, niin olenkohan vetämässä heitä syrjään ja rauhoittelemassa, että ollaan nyt hiljaa, kun isi on pahalla päällä... Ei siis ole mitenkään väkivaltainen tai mitään, mutta elää kaikki tunteet täysillä, hyvässä ja pahassa.

Täällä dpo 13, kaikki mahdolliset raskausoireet päällä ja r-testi loistaa puhtaanvalkoisella negatiivisuudellaan. :shifty:
 
Minä tulin toivottamaan tsemppiä ja plussaonnea kaikille :Heartpink Meille tuli miehen kanssa yllättäen ero eteen (yllättäen mulle, mies oli kuulemma miettinyt jo jonkin aikaa), joten minä poistun täältä tällä erää. Toivotaan että tulevaisuudessa löytyy vielä joku jolla ois myöskin lapsia toiveissa, mutta nyt toistaiseksi otan aikaa ihan itselleni vaan :shy:
 
Mangusti, kyllähän se eläinten kohtelukin pistää miettimään, vähän samaa on meilläkin ollut koirien kanssa. Minusta on typerää purkaa omaa pahaa oloaan muihin, eikä voi asiallisesti asioista keskustella :facepalm: ja onhan se ihan inhimillistä että välillä raivostuu yms, mut sit se pitäis osata käsitellä ja sopia.. Ja mä taas oon luoteeltani enemmäkin semmonen hyysääjä ja murehdin etukäteen ja vähän jälkikäteenkin ihan kaikkea, että en tiedä onko sekään kovin mairitteleva luonteenpiirre :rolleyes: meistä on moneen junaan.
Tympeetä että kaikkia oireita sulla, mutta ei plussaa! Jospa vielä olis toivoa, että muuttuis plussaksi! :happy:

Ilpuri, jeeee jännää :nailbiting: :Heartred

Villisilmä, voi ei :sad010 tosi paljon voimia, ja toipumista sulle :Heartred
 
Olen pahoillani Villisilmä <3 Voimia!

Kp 17,dpo 4. Oon joutunut vetää lääkkeitä antibiooteista Buranaan ja Oxynormiin kun tuli tulehdus leikkaushaavaan. Yritän olla edes testaamatta, odottelen menkat rauhassa.
 
Elisenda jotenki oon sinnitelly :/ Oisin jo lyöny hanskat tiskiin ja vaatinu sitä magneettikuvausta, jos ei ois ivf-hoito näin lähellä.

Villisilmä kovasti voimia ja tsemppiä! :Heartred

Ei oikeen keksinykkää mitään kirjotettavaa, vaikka tulin tänne purkaan ajatuksia kun niin kiukuttaa. Just tää peruskiukku, ei pitäs käydä lukee noita ”normaaleja” raskautumisketjuja, joissa joku on aina toivonsa menettämässä kun yk4 menossa...Terveisin yk37 :arghh:
 
Triana, tiedän niin tuon tunteen! Tekis mieli käydä vähän ravistelemassa niitä :D
Itse en ees enää laske yrityskiertoja, mut jotain yk-jotain yli 50 on menossa. Helpompi on jotenkin keskittyä vain siihen kyseiseen kiertoon mikä on menossa :)
 
Elisenda, minäkin olen juuri enemmän hyysääjäluonne ja ahdistun (etenkin tarpeettomista) ristiriidoista, niin sillä puolella luonteet ei käy oikein yksiin miehen kanssa... Mutta se positiivinen, että meillä kyllä yleensä puhutaan asioista. Lopulta ainakin, mies saattaa tarvita jäähdyttelyaikaa...

Villisilmä, tsempit täältäkin!

Ilpurille tärppionnea ensi viikolle!

Pene, pikaista parantumista! Kurja tuo haavatulehdus. :(

Triana, tiedän tunteen! Ärsytti jo hiljattain HIMYMiä katsoessa Lilyn ja Marshalin hajoilu, kun jotain 2 kk olivat yrittäneet. Siinä kyllä ärsytti sekin, kun sarjan käsikirjoittajat ei selkeästi tiedä mitään lapsen yrittämisestä, ei sanallakaan esim. mainita ovulaatiota, mistä olisi voinut jopa saada irti hauskoja tapahtumia sarjaan.

Niin täällä eilen tuli ylläritäti, kierto ennätyslyhyt 23 päivää. Kai km vielä sekoittamassa. Tähän kiertoon aloitan taas macan, jos siitä jotain hyötyä olisi. Menkkakivut tuntuvat kierto kierrolta lisääntyvän, tiedä, onko keskenmenoista jotain kiinnikkeitä tullut vai onko endometrioosia vai mitä. Jospa sinne Naikkarille jossain vaiheessa pääsisi, Kannasta vakoilin, että ovat tällä viikolla ainakin avanneet tietoni siellä. Jospa se kutsu kohta tulisi.
 
Takaisin
Top