Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Herukka, luulis et ne on laskenut siellä kuitenkin sen jotenkin. Koska en usko et ne Synarelaa olis ns. turhaan käskeneet aloittaa. Tietty siinä on se 0-ultra.. mä menin siihen kp3 vaikka ne sano et on hiukan turhan aikasin mutta mä sanoin siihen et joo mut mulle luvattiin punktio viikolla 6. Ja siis se ois sit mennyt viikolla eteenpäin jos ois viel oottanut päiviä. Mut sähän voit soittaa sinne ja kysyä jos ei tänään menkat ala. :)
Tää oli teidän eka ivf? Harmi tuo kemiallinen, mutta mä olin ainakin ihan ällistynyt siitä tekniikasta ja osaamisesta mitä lääkäreillä on tän asian kanssa, vaikka meillä se tuoresiirto ei tuottanutkaan tulosta. Usko vaan, ennen pitkää se onnistuu, ne on taitavia! Missä sä oot hoidossa?
Ilpuri, kiitos, ja pahoittelut negasta. Toi on kyllä niin rasittavaa, että koko muu elämä pitää suunnitella hoidon mukaan. Peukut pystyssä, että seuraava siirto tuo pysyvän plussan! Tsemppiä töiden ja muiden menojen kanssa sumplimiseen!
Herukka, varmaan on hormonien pumppaaminen pistäny kropan sekaisin. Toivottavasti kaikki nyt menisi kuitenkin alkuperäisten suunnitelmien mukaan! Ja ymmärrän ton turhautumisen, mäki ehdin jo pelätä esim. sitä, että mulla on harvinainen empty follicle syndrome eli kaikki munarakkulat tyhjiä, kun näytti siltä, että johtofollista ja irrotuspiikistä huolimatta multa ei irtoa munasolua. Tsemppiä!