Ronya toivottavasti nyt kuitenkin plussa tulee, ja syliin saakka
Elisenda tillasessa tilanteessa on vähän pakko vaan syödä sitä, mikä maistuu ja aiheuttaa vähiten vaivoja. Maidoton kannattaa testiä kanssa, jos laktoositon ei riitä tai selvästi maidoton oloon vaikuttaa. Kunpa nyt joku keino löytyis vaivojen parantamiseksi
hippunen77 mullakaan ei oo kokemusta km, mut muita menetyksiä kyllä. Aikansa se ottaa, että pääsee jollakin tapaa asian yli ja voi keskittyä tulevaan. Paljon jaksamista ja voimia
Alina Apua, nyt kyllä jo on jännittävää
oottelemme vauvauutisia ilolla
Mullakin oli silloin viime kesänä niitä ihme vatsavaivoja, pahoinvointia ja yökkäilyä. Jälkeen päin epäilen, että oli psykosomaattista oireilua työuupumuksen ja muun stressin aiheuttamana. Lopetin silloin metformiinitkin, kun ei niistä vatsavaivoissa ainakaan apua ole
Nyt on eka kertaa metformiinit käytössä, kun thyroxin on hoitotasolla. Paino laskee, vaikka nyt ei kyllä oo minkäänlaista ruokavaliota päällä.
Tätä on ollut vaikeeta kertoo, mut avaudun nyt lopulta tännekin.. Mun parisuhde päättyi muutama viikko sitten
Lapsettomuus ei ollut syynä, ihan muut syyt oli tulevaisuuteen ja siihen sisältyviin näkemyseroihin liittyen. Raskas oli päätös, mutta ihan sovussa erottiin eikä mitään kolmansia osapuolia tmv draamaa asiaan liity. Edelleen ollaan väleissä.
"Vauvajuna" puksuttaa kuitenkin jo sellaista vauhtia, että oon päättänyt hakeutua itsellisenä insseihin
mulla on enää muutama vuosi aikaa hedelmöityshoidoille, kun ikää on jo 35 mittarissa. Tässä on nyt erosta toipuminen, painon pudotus ja rahallinen puoli, että ihan heti en tuumasta pääse toimeen.
Mun unissa on paljon nyt näkynyt pikkukääröä, eikä vaan raskausmasua tai plussatestejä. Mun pieni odottaa äidin syliin pääsyä yhtä paljon, kuin mun syli häntä