Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
LaraS, pahoittelut erosta <3 mutta hienoa, että teet nyt asioita, joista olet haaveillut ja jotka ovat sinulle merkityksellisiä! Tsemppiä suunnitelmiisi!

Villisilmä, toivotaan, että lääkearsenaalin päivityksellä saisitte tosiaan paremman saaliin ja vähintäänkin sen toivotun tuloksen!! Voimia uuteen kierrokseen!

Ronya, jospa kuitenkin tärppäis?! Pidän peukkuja!

ON:
Minä jään nyt muutamaksi kuukaudeksi tauolle täältä, saatan toki käydä välillä kuulumisianne vakoilemassa, kun niin monen tarinaa pidempään jo seurannut..
Meillä olisi eilen pitänyt olla 2. IVF-hoidon ensimmäinen pakastealkionsiirto, jonka ajankohdan oikeaan kohti sattumista yritettiin neljä kiertoa. Matkan takaa hoidoissa käyvänä soitin labraan aamulla matkalta, että kuinka sulatus on onnistunut, ja niinhän oli käynyt, että molemmat kaksi pakkasessa olevaa alkiota oli onnistuneesti sulatettu, mutta ne olivat lakanneet jakautumasta.. eli pakkanen tyhjä taas. Kahdesta hoidosta takana vain yksi tuoresiirto, joka ei edes yrittänyt tarttua kiinni.

Kolmas ja viimeinen hoito (ainakin toistaiseksi) on vielä jäljellä, mutta päätimme sen ajoittaa vasta kesäsulun jälkeen, eli seuraavaa hoitoa tähtäillään elokuun alkuun. Saadaan nyt hetki hengähtää tältä osin.

Eli oikein hedelmällistä kevättä ja kesää teille voimanaiset!! <3
 
Pene, tsemppiä leikkauksesta toipumiseen! Vissiin on ihan mahdollista että siittiöt eläis viisikin päivää, mutta ilmeisesti on suurempi todennäköisyys raskaudelle jos lähempänä ovispäivää tallettelee.

Kissankulta, voi miten surullista, ettei alkiot jatkaneet jakautumistaan :sad001 voimia kovasti! Toivotaan että syksyllä olisi onni myötä!

ON: Nyt on pc:n ovistestit hommattu, saas nähdä millasia tuloksia tulee!
 
Höh, en oo ikinä saanut noin haaleita viivoja ovistestiin! Hyvä että näkyy edes toista viivaa, ja huomenna pitäis olla ovis jos kierto olis nyt saman mittanen kun on tässä monta kuukautta ollut..
 
Yk 15 ja en vaan saa itseeni rauhoittumaan niin, etten intopiukkana testaisi ja jälleen kerran pettyisi. Oon reissussa, mutta pari testiä oli haettava dpo 9 kunniaksi... Ja kun tässä kierrossa muutenkin niin minimaalinen mahdollisuus tärppiin, mutta pöljä kun on nii pitää saada hakata päätä seinään :p
 
Moi pitkästä aikaa ja hirveä määrä tekstiä tullut tänne! En tiedä minkä takia tää sovellus on feidannut tän mun ”koti” ryhmän pois listalta. En ole saanut yhden yhtä ilmoitusta viesteistä pöh!

Täällä synarela sumutteet aloitettu torstai iltana. Hyvin on mennyt niiden osalta. Mulla selkä sanoi taas kerran poks ja oon joutunut syömään nyt hermokipulääkettä samaan aikaan vaikka se ei kovin suotavaa ole. Pakko mikä pakko :(

Mulla tällä hetkellä dpo 9 ja aloin tossa toissa päivänä ihmettelemään kummallisen tuntuista mahaa. Tilasin raskauskeijulta 64 testiä ja päätin testata ihan huvinvuoksi.

Taustaa sen verran että ovis tosiaan 9 pv sitten ja ei harrastettu lempeä muuta kuin 5 päivää ennen ovista ja sitten oviksen jälkeen 4päivää. Ihan sen takia kun sanottiin naikkarilta ettei saisi yhdyntää tehdä suojaamattomasti.

Noh.. tein testin sitten ja hmmh.. näättekö tekin jotain? Joko noi testit on indokiinasta tai sitten on joku ihan ihme tärppi käynyt..

ImageUploadedByVau Foorumi1522002016.651071.jpg
 
Herukka, kyllähän tuossa joku viiva on! Oisko sit käyny tärppi kuitenki? Käy ostaa vielä pc ja vertaa siihen, että saa toisenlaisen testin kans. Jos kaks eri testiä näyttää positiivista niin kyllä sit on tärppi käyny! Voi ihan hyvin 5pvää säilyä siittiöt hengissä!
 
Herukka, kyllähän tuossa joku viiva on! Oisko sit käyny tärppi kuitenki? Käy ostaa vielä pc ja vertaa siihen, että saa toisenlaisen testin kans. Jos kaks eri testiä näyttää positiivista niin kyllä sit on tärppi käyny! Voi ihan hyvin 5pvää säilyä siittiöt hengissä!

Soitan huomenna naikkarille niin pääsen varmaan verikokeeseen. Pitää sumut keskeyttää sitten.
 
Herukka on no onpas kertakaikkisen jännä tilanne! Harmi ettei sinne naikkarille päässy läpi, toivottavasti pääset pian testiin.
 
Oon ollu tänään mieli maassa asian suhteen. Juttelin asiasta erään ystäväni kanssa ja vaikka suhtautui hienosti, jäi koko loppupäiväksi raskas olo, eikä sitä ainakaan negatiivinen testi parantanut.
En ole katkera muille, lähinnä itselleni vihainen.
 
Herukka siis on viiva! Meillä ei koskaan ollut mitään raskautumiskieltoja sumujen aikana, lääkäri vaan sano et saattaa tulla raskaaksi ja sit pitää sumut lopettaa. Toivottavasti huomenna saat klinikalta jonkun kiinni!
 
Villisilmä pahoittelut menetyksestä :sorry: toivottavasti hoitomuutokset tuo hyvän tuloksen :happy:

Gadian Joo, pyrin tekemään omat päätökset muiden mielipiteistä riippumatta :) Mutta kyllähän se vähän pistää miettimään, jos hakeutumassa sellaselle alalle, jossa on ylitarjontaa. Asiansa osaavalle on kyllä ihan varmasti töitä, näin uskon :)

Elisenda Toivottavasti ravitsemusterapeutilla käynnistä on apua ja saat hyviä vinkkejä. Todella törkeetä, ettei sun huolia lapsettomuuteen liittyen oteta tosissaan noiden vatsavaivojen osalta :bored: ootko ollut naikkarilla puheissa noista vatsavaivoista? Jos he laittais lähetteen jollekin erikoislääkärille sitä kautta ja saisit ne tarvittavat tutkimukset. Tsemppiä :Heartpink
Mitenkäs muuten kävi o-testailujen kanssa? Ootko saanut o+ tai tuliko oireita?

Kiitos Bambi :happy: Mikä sulla on vointi?

Pene Kiitos :happy: Voimia sinnekin, leikkauksesta toipumiseen!
Niin, kyllähän ne simpat siellä jopa 6vrk saattaa sinnitellä, että ei varmasti ihan toivoton tilanne oo :rolleyes: Mikäs dpo sulla nyt onkaan?
Tuttua täälläkin, että turhautuu toisinaan itteensä ja siihen, että saa aina ne toiveet nostettua vaikkei olis juurikaan realistisia mahdollisuuksia onnistumiselle :confused: Takaraivossa vaan jyskyttää nää tarinat "ihmeistä", että luomutärppi tulee vaikkei pitänyt jne. Toisaalta parempi toivoa, kuin menettää toivo kokonaan :shy:

Kissankulta Kiitos :happy:
Pahoittelut ettei siirto onnistunut :sorry: Niin kovasti toivoin, että olisitte saaneet edes mahdollisuuden onnistua noilla pakastealkioilla :shy:
Toivottavasti taukoilun aikana saat huilia näistä asioista ja sitten uudella voimalla loppukesästä :happy:

Herukka Ootko tehnyt uutta testiä? Pääsetkö verikokeeseen? Oi että, toivon niin kovasti... :smiley-angelic001
 
Herukka, teitkö toista testiä tai pääsitkö verikokeeseen? :nailbiting:

LaraS, en oo naikkarille puhunut muuta kun että on vatsavaivoja, ja ne sanoi että varaa uusi aika kun vaivat ohi. Mulla on melko hapan maku suussa naikkarista, niin en jotenkin usko että sieltä apua saa varsinkaan ennen kun oon laihtunut sen mitä käskivät. Mut ens viikolla mulle soittaa mun omalääkäri tk:sta ja puhun nyt vielä sen kanssa.
O-testailut jatkuu, kävin ostaan testejä lisää.. oon testaillut 2-3 kertaa päivässä, ja ei kerrassaan mitään oo tullut yhteenkään testiin! Limoja on taas vaikka muille jakaa, mut ei muita oireita. Mietin sitäkin, että kun tää mun ruokavalio on melko niukka ja ykspuoleinen, niin onkohan kropa pistänyt hormonihanat kiinni :rolleyes: Heitän kaiken toivoni ravitsemusterapeutin varaan! Kun selvästi syömisillä ja kivuilla on yhteys. Miten sulla muuten hoidot jatkuu? Pystytkö vaan varata ajan inssiin kun haluat, vai pitääkö jotakin vielä tehdä ennen sitä?
 
LaraS hyvin voin, kiitos kysymästä! Ei mitään hankalia oireita. Onnellinen ja kiitollinen oon ihan joka päivä. Tänään rv 11+3:)
 
Elisenda Jospa se tk-lääkäri sitten osaa jotenkin tuohon asiaan saada tolkkua. Ja ravitsemusterapeutti :) Siellä on kyllä hyvä käydä, jos selkeästi ruokavaliolla on kipuihin vaikutusta. Parhaitenhan ne epäsopivat ruoka-aineet saa selville, kun jättää vaan yhden kerrallaan pois ja siten karsii listaa. Ymmärrän, että helpommin sanottu kuin tehty, kun on vaikee syödä mitään :(
En vielä oo sen tarkempaan selvitellyt niitä inssijuttuja, kuin kysyin vaan tuosta "psykologipakosta" ihan verkkosivun chatissa. Kuulemma suosittavat kaikille lahjasolujen käyttäjille asiaan perehtyneen psykologin luona käyntiä ja sainkin nimen, jonka kanssa tekevät yhteistyötä. Luulen, että helpoiten pääsen tavallaan lähtökuoppiin, kun käyn samalla lääkärillä "kotikylällä", joka pitää sit siellä klinikallakin vastaanottoa. Eli kaikki ultraukset ym. onnistuu varmaan tässä omalla paikkakunnalla. Ja siinä chatissa sanottiin, että varata aika tolle psykologille ja sit soitella heille, et saisko samalle päivää sit klinikalle ajan. Kai siinä jotkut hoitosopparit ym. pitää sit tehdä ja tilata tavara :D Varmaan pitää ihan soittaa, kun alkaa olla ihan oikeesti ajankohtaista :)

Bambi Oi, sulla on jo noin hyvin viikkoja :happy: kiva kuulla, että vointikin on pysynyt hyvänä :)
 
LaraS, sepä se kun ei tässä mun ruokavaliossa oo paljon enää vähennettävää :grin Niin just, olis kyllä kätevää että sama lääkäri hoitaisi! Toivottavasti ultrat ja sellaiset onnistuu omalla paikkakunnallasi. Ja luulis että täytyy sopimuksia ynnä muita tehdä ens alkuun. Mutta sittenhän se selviää kun soittelee, kun on ajankohtaista :)
 
Elisenda Ei varmaan sulla tänhetkisessä ruokavaliossa oo vara karsia mitään :confused: mut noin normitilannetta ajatellen kannattaa vaan yks ruoka-aine jättää kerrallaan pois vasteen näkemiseks :)
Onnea o-plussasta, kiva että jäi tikkuun näytille :happy: mulla tuli parina päivänä vaan tähän kiertoon tikutettua, eikä niinä päivinä ollut plussa. Liekö olis taas sen tummemmaksi mulla mennytkään, jos oisin jatkanut. Oireista päättelisin, että ovis oli viime pe.
 
Takaisin
Top