Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Mirellan tervetuloa ja pikaista visiittiä!

Täällä tiputtelu jatkuu edelleen kp 25/27-29 dpo 11, eilen ei ollut melkein yhtään ja luulin jo sen kokonaan loppuneen, mutta tänään taas joillain kerroilla pyyhkiessä näkyy vaaleanpunaista. Nyt on siis jo ainakin viides päivä tätä tiputtelua, alkaa vähän epäilyttään että voisko tää olla enää kiinnittymisestä johtuvaa, mutta jos ei niin mistä sitte :eek: Vitsit että ärsyttää jos tiputtelee samaan lajiin viikonloppuun asti ja sitten vielä menkat päälle :mad: Väsyttää ja paleltaakin, mutta ihmekös tuo kierron loppuvaiheessa ja 20 asteen pakkasella :rolleyes:

muoks. Nyt tuli vessakäynnillä jo reilummin punaista, taidetaan mennä uuteen kiertoon lähipäivinä :sorry: Pitää äkkiä lähteä apteekkiin varmistamaan, että tilaavat mulle niitä ivf-lääkkeitä, jos niitä ei ole meidän apteekin varastossa. En ollut pitänyt hoppua kun luulin että uusi kierto alkaa vasta viikonloppuna :sour:
 
Muokattu viimeksi:
Villisilmä pahoittelut jos sieltä nyt täti kurvaa.. mulla oli kerran silloin kun luomusti vielä yritettiin niin tiputtelua jotain dpo 6-7 eteen päin ja innostuin tietty heti hei kiinnittyminen. Mut tiputtelu jatkui tädin tuloon ja kunnon vuoto alkiokin aiemmin kuin tavallisesti. Enkä tietty ollut raskaana. Jälkikäteen ajattelin et oli siinä kierrossa varmaan keltarauhanen jäänyt jotenkin heikoksi..

Koitan laittaa vielä kuvan tän päivän kotitestistä jos tää suostuu lataamaan. Sori kun mä näillä pommitan:shy: oon vaan niin ihmeissäni kun siinä vihdoin on kaks viivaa tän yli 2,5 vuoden jälkeen!
 
Tässä tän päivän ja vertailusuora toissapäivä-eilen-tänään
 

Liitteet

  • IMG_0214.PNG
    IMG_0214.PNG
    972.6 KB · Katsottu: 179
  • IMG_0215.PNG
    IMG_0215.PNG
    993.4 KB · Katsottu: 200
Nyt pikanen napailu, täytyy kyllä sanoo ettei koskaan oo varmaan sydän hypähtäny näin paljoo kun äsken PC:tä uittaessa. Epäuskosena dippasin kyllä toisenkin, pitäisköhän laittaa palautetta?

Ensin dipattu näytti testiajalla tältä:

IMG_20180206_170746~2.jpg


Olin kuitenki skeptinen koska toi väri levis tolleen hassusti, niin dippasin sit paketin toisenki pc:n samaan pissaan, se näyttää tältä:

IMG_20180206_173752.jpg


Ilmeisesti tässä ois palautteen paikka? Joku vähemmän skeptisempi ois voinu tosta innostua ja ihmetellä kun seuraava testi näyttääkin negaa.

Deb kp24/26-27
 
Bambi, onhan siinä, siihen tuli testiviiva jo ennen ku väri ehti kokonaan tonne ylös asti. Mut veikkaan että oli viallinen testi, kun toi toinen samassa dipattu näytti tolta. Laitan tähän toisen kuvan vielä tosta toisesta. Dpo varmaan 12-13. Ja sulla hienosti vahvistuu viiva!
 

Liitteet

  • IMG_20180206_173609~2.jpg
    IMG_20180206_173609~2.jpg
    332 KB · Katsottu: 154
No en tiiä, pitää kai ootella muutama päivä ja testata uudelleen :angelic: Nyt on toi autokoulu ni ei tuu liikaa piinailtua ainakaan kun on kivaa tekemistä. Nyt vaan kun iski taas flunssa vaikka just parantunu edellisestä ja aivastaessa tuntuu aina alamasussa, niin iski epäilys että josko... :smiley-angelic001
 
Bambi Oi, aivan! Pitää tiirata ja laittaa kuvaa teillekin syynättäväksi, jos on mitään näkyvää tai sinne päinkään. Eli pitää huomenna(kin) uitella sitten ihan pariin kertaan :p Noin varoiksi :grin (ne hailuraiset on tainnu näkyä päivän tokasta). Harmittaa vaan, kun ei oo niitä 10mlu testejä :banghead: Seuraavaan kiertoon tilaan niitä kyllä; tulevat muutamassa päivässä englannista, mut en tähän loppukiertoon enää viittiny tilata.
Raha-asioiden takia vielä pitää vähän aikaa malttaa ton inssin suhteen (siis ehkä jo ens kierrossa, mut pitää kattoo rahatilannetta vähän tarkemmin). Siis se hirvittää, miten paljon menee sen ite inssin lisäksi lääkkeisiin ja seurantaultriin :bag: oottelen siis edelleen ekaa työttömyyspäivärahaa, reilu 1kk sitten oon viimeksi saanu senttiäkään mistään päin :facepalm: Onneksi sain (kun pyysin) synttärilahjat rahana, niin niilllä saa vielä ainakin yhden OI-kierron, ellei inssi vielä seuraavaan kiertoon syystä tai toisesta mahdollistu :)
 
Kp 27 -> kp 1. No,huomenna pääsee verikokeisiin joissa otetaan mm. Amh-arvo,joten sinänsä positiivista että alkoivat. Ja se,että kierrot on pidentyneet on myös hyvä!Ennen 24pvää. Ihan hirmu paljon jännään verikokeiden tulosta. Kaks viikkoa pitää odottaa...

Oon ihan niin iloinen että tännekin on saatu plussia,toivon niitä paaaaljon lisää :Heartred
 
LaraS mistä kaupasta tilaat Englannista testejä? Ebay?

Deb toivottavasti vahvistuu sulla tuo viiva. Mulla kävi samoin kerran pcn testillä ja nega oli loppujen lopuksi.
 
hö, mulla oli jäänyt oudosti monta viestiä välistä :/

Villisilmä pahoittelut tiputtelusta ja mahdollisesta kp1 :sorry:

Bambi tosi hienosti viiva siellä tummuu :happy: Oi, oon niin onnellinen teidän puolesta :Heartpink

Deb jännittää, että kehittyykö sulla plussaksi :nailbiting: mun viivalasitkin näkee noissa sun normitesteissä kyllä jotain orastavaa :rolleyes: ja aikainen dpo vielä.

Pene Hyvä kierron pituus :) vaikkakin harmi, ettei tullut plussaa :sorry: Luulis tolla kierron pituudella olevan luteaalikin hyvän mittainen. Paljonka sulla onkaan ikää, kun tonkin amh-arvon kattovat? Multa ei oteta, vaikka oon pariin kertaan kysynyt :eek: Kuulemma 35-v ei oo viel niin vanha, että tarvis o_O Ite haluaisin kyllä tarkistaa senkin, niin tietäis, miten nopeella tahdilla tarvii edetä.

Mirellan Joo, ebaysta :) siellä oli niitä one step 10mlu puikkotestejä esim. 10kpl setti joku 8-9€ (sis. pari € posteja) ja tulee viikon sisällä kotiin :) Muutoin tilaan yleensä kiinatestejä, erityisesti noihin kasettitesteihin oon mieltynyt, kun ovat siistejä käyttää ja toimii hyvin. Ei mitään turhia oo näkynyt, ainakaan tähän mennessä...
 
Bambi, hyvältä näyttää vahvistuminen! :Heartred

Pene, pahoittelut menkoista mut hyvä et hommat etenee ja tulee uutta tietoa!

Deb, mulla ainaki ekat oireet oli repäsykipua yskies, peukkuja pystyyn! Jännä kyllä toi eka testi, tuliko siihen kuitenki normisti kontrolliviiva?

LaraS, kurja homma et rahaa ei tuu, paljo rahaa kyllä nielee noi hoidot ja lääkkeet.

On: työt kiristää pinnaa, jouduin tänään kertomaan pomolle ja yhdelle kollegalle raskaudesta yhden työprojektin takia ja asiaa oli sit puitu oikein palaveris ja nyt kaikki ryhmäs tietää. Jee... :angry7
 
LaraS,oon kohta 28 mutta halusi lääkäri tarkistaa noitten lyhyiksi jääneiden kiertojen takia.

Gadian,onpa ikävä juttu :s
 
Gadian onpa törkeetä toimintaa! Ihan kiukuttaa sun puolesta :smiley-angry002 Kannattaa antaa palautetta esimiehelle ja tuolle kollegalle siitä, että sun uutisten levittäminen ei oo heidän asia.

Pene okei. Mulla taasen ollut pitkät kierrot ja selvä ovulointiongelma, niin liekö niitä sitten oletetusti varastossa vähän ylimääräistä o_O
 
Bambi, kovasti toivon että hcg-arvot ottaa nyt uuteen verikokeeseen loikan, ainakin kotitestien viivat on nätisti vahvistuneet! :smiley-angelic001

LaraS, mullakin (nyt 31 v) otettiin vasta ivf hoitojen alkaessa tuo amh, ei täällä kotikunnalla ollenkaan esim OI-hoitoja varten. Eli vissiin kovin taas hoitopaikasta/lääkäristä kiinni. Ilmeisesti ultrassakin mahdollista saada reservistä os.viittaa, mulle jo silloin sanoi lääkäri, että näyttää sille että aihioita on paljon, niin amh:kin hyvä (oli yli 4 eli ihan mainio). Pco(s) potilailla taitaa se vaiva hiukan suurentaa vielä noita arvoja?

Gadian, ikävää tuollainen "julkinen" käsittely :mad:

Pene, harmi uuteen kiertoon joutuminen, mutta hyvä tosiaan että kierrot pidentyneet ja pääset nyt verikokeisiinkin.

Debilläkin jännittäviä hailuroita ja hämääviä testejä! Toivottavasti vielä muuttuiskin oikeaksi plussaksi! Kiva tuo autokoulu ja se että on muutakin ajateltavaa :)
 
Kissankulta Niin varmasti ihan tapauskohtaista on tuo amh. Jotenkin vaan mun ikäisellä kuvittelis, et kuuluu perustutkimuksiin. Ja onhan nuoriakin, joilla arvo on jo matala.
Ilmeisesti pco/s vaikuttaa tohon arvoon, mut en tiiä, miten / miksi :confused005 Eli onko arvo korkeampi ovuloimattomien kiertojen takia, vai mikä siinä on taustalla. Sehän tässä vaan pelottaa, et aikakin loppuu kesken :sorry:

Kyllä, tänään on dpo14 ja nega. Aloin eipäillä, et oliko ne mun "hailukaiset" jotain varjoja :banghead: Tosin ihan ikkunan ääressä luonnonvalossakin olin niitä näkevinäni, niin mene tiiä. No, anyhoo nokka kohti uusia pettymyksiä :p
 
Pikainen omanapaärsytys: siis miten ihmeessä mun ois tarkotus aloittaa kp 2 ivf-lääkkeet, kun en edes tiedä koska on kp 1! Mun mielestä edelleenkään tää ei oo mitään menkkavuotoa vaan ihan vaan tiputtelua, vähän runsaampaa kuin muutamia päiviä sitten mutta edelleen pikkuhousunsuojalla pärjää eikä minkäänlaisia kipuja ole niinkuin yleensä kp 1. Turhauttaa vaan odotella ja vuotaa koko ajan! :mad: Eilen apteekissa käydessä kun kävin tilauttamassa niitä hoitokierron lääkkeitä ostin samalla raskaustestin, mutta en haluais tehdä sitä ja vaan katsoa taas sitä vitivalkoista negaa :shifty:
 
Villisilmä Tossa tapauksessa kannattaa varmaan kysyy lääkäriltä ohjeistusta; saattaahan se olla, et ne haluu ihan verikokeella tilanteen varmistaa. Harmillisesti tollanen tippasu sattui just tähän ivf-kierron vaihteeseen :confused:
 
Takaisin
Top