Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Gadian, ompas ollut tahditonta toimintaa. Eihän sitä kukaan saisi toisen asioita noin levitellä :mad:

Villisilmä, toivottavasti se vuoto nyt alkaisi ihan kunnolla ja pääset aloittaa pistelyt. Kurja tilanne :sad001

LaraS, pahoittelut negasta :sad001 Mullakaan ei ole otettu tuota AMH arvoa vaikka inssejä sekä ICSI tehty. Lääkärit vain sanoneet, että ei näin nuorelta (alle 30) tarvi ottaa.

Bambi, hyvin on viiva tummunut:) Olisipa itsellä samanlainen parin viikon päästä..:Heartred

On: Mulle siirrettiin tänään 3päivän ikäinen alkio. Oli selvinnyt hyvin sulatuksesta. Toivottavasti tarttuu kiinni, en tiedä miten selviytyä jos joutuu pettymään taas. Mutta nyt yritän olla positiivinen ja uskon täysillä, että onnistuu! :Heartred
 
Ronya, mahtavaa että siirto onnistu, tsemppiä piinailuun!

Villisilmä, kurjaa kyllä tommonen tiputtelu. Ehkä joo kannattais kysyä jostain neuvoa. Toisaalta jos on vielä muutama päivä kierron normipituuteen nii ehkä ne hanat aukee sit vasta sillon.

On: kiitos sympatioista, eiköhän tää fiilis tästä laannu kunhan saan itkettyä enimmän vitutuksen pois.
 
Ronya täällä kaikki peukut ja varpaat pystyssä!

Gadian on kyllä epäreiluao_O paljonko sulla nyt viikot?

LaraS multa otettin amh 32-vuotiaana ja oli matala 0,8 ja lääkäri totesi että nyt ei kannata liikaa odotella hoitojen kanssa koska ei tiedä milloin noi munikset kokonaan simahtaa. Pco:ssa se korkea amh johtuu kait pikkufollien isosta määrästä kun ne just tuottaa sitä amh:ta.

On. Tänään kävin verikokeessa ja huomenna saan tulokset, jännittää kyllä. Mitään erityisiä oireita ei ole paitsi alamaha juilii vähän menkkamaisesti, mutta eihän tässä nyt ole näitä viikkojakaan oikein vielä:)
 
Ronya Ihanaa, että siirto onnistui ja nyt toivottavasti tarraa kiinni! :happy: Tsemppiä piinailuun :Heartpink ja sitten hyppää siihen plussajunaan, joka on jo hyvässä vauhdissa :)

Villisilmä
pahoittelut negasta :sorry:

Täällä dpo15, nega ja nyt alkoi tiputtelu. Lopetan nyt sen terolutin (aamulla otin vielä, kun ei ollut tippailua silloin vielä), huomenna varmaan viimestään aukee sitten hanat. Ei harmita, kun jänskättää, et pääseekö tässä kierrossa inssiin vai ei :nailbiting: Voishan tuota jo lääkäriltä kysyä valmiiks, et aloitanko kp2 letrot jokatapauksessa, vai alkaisko inssiä varten suoraan pistokset :rolleyes:
 
Joko oot Bambi saanu tulokset? Jännäilen täällä! :shy:

Villisilmä, toi on ärsyttävää kun tiputtelee vaan päivästä toiseen, menkat ei ala ja testit negaa.. varmaan vielä ärsyttävämpää kun sun pitäis alottaa ne ivf-lääkkeet :dead:

Ronya, hienoa että siirto onnistu, toivotaan että pikkunen tarraa kovasti kiinni! :Heartred

ON: Täällä kp26/26-27, koitan malttaa ootella tässä alkaako menkat vai ei, ennen ku testailen uudestaan. Flunssa alkaa vähän laantua, stressiä kyllä jonkun verran kun otan kauheen tiuhaan tahtiin autokoulua, mutta toisaalta haluan sen kortin mahd. nopeesti niin samalla oon ilonen ja tykkään siitä! Yskiessä edelleen tuntuu alavatsalla repäisyjä, se on sellanen oire minkä takia ehkä vähän saatan toivoo että joko nyt? Samoin tuntuu siltä että ruokahalu ois kasvanu, mutta se mulla kasvaa kyllä vähäsen aina ennen menkkojakin. Saa nähdä, saa nähdä... :bookworm:

*Muokkaus* Ainiin! Unohdin vielä että oon kauheen herkkä ollu viimeaikoina, liikutun kattoessa ohjelmia, sellasissa kohdissa missä normaalisti saattaisin nauraa. Mutta edelleen, voihan toikin olla PMS-oire.
 
Muokattu viimeksi:
Deb ja muutkin, hcg oli 170 eli oli noussut hyvin! Ens keskiviikkona meen jo ultraan, lääkäri haluaa tarkistaa että on kohdun sisäinen raskaus, syke ei silloin vielä näy. Alkionsiirrosta laskien tänään rv 4+5 jos oon laskenut oikein:) haluan pysyä vielä täällä yrittävien ketjussa kun on niin varhaisessa vaiheessa kaikki jos kaikille on ok:shy:
 
Bambi, ihanaa, toivottavasti ens viikolla on hyviä ultrakuulumisia ja pieni on oikeassa paikassa! :Heartred Teillä on ollu niin paljon vastoinkäymisiä aiemmissa hoitokierroissa, että ootte todellakin ansainneet, että tämä tulee syliin asti! :Heartred

Ronya, hienoa, että oli selvinny sulatuksesta hyvin! Kyllä ois teidän aika plussata parin viikon päästä! Rentoa piinailua, jos vain sellainen on mahdollista! :)

LaraS, joo AMH on tyypillisesti korkealla, jos on PCO(S), koska AMH kertoo munasolureservistä, jota meillä PCO-potilailla riittää. Kuulemma IVF-tulokset on hyviä, koska munasoluja saadaan usein paljon. Tosin laatu voi olla eri asia, mutta ilmeisesti usein joukossa on myös monia laadukkaita. Toivottavasti saatte raha-asiat järjestymään ja pääsette pian inssiin! :) On kyllä niin väärin, että rahajuttuja täytyy stressata tässä samalla...
 
Bambi, mahtavaa!! Kaikkee hyvää nyt, ja mä toivon tosissaan että saisitte syliin asti tän pikkusen :Heartred Ja tottakai halutaan että oot mukana täälläkin :)

Tttii: ootan sunkin ultrakuulumisia sit!

ON: Ei ainakaan vielä tullu täti, vaikka olin kuvittelevinani että ovis olis ollu 24.1. jolloin eilen ois ollu dpo15, eikä mulla oo luteaalivaihe IKINÄ kestäny sen pidempään. Jännää! Toki voi olla että ne alkaa huomenna, jos ovis olikin 25.1. En tiiä, jännää!

Deb kp27/26-27, dpo15-16
 
Bambi, mahtavia uutisia ja ihanaa et pääset vilkaisemaan jo näin pian!

tttii, sieläkin ultra alkaa häämöttää, toivottavasti sit voi rentoutua vähän.

Deb, jännä tilanne, jospa oliski myöhänen plussa tekeillä!
 
Bambi: ihania uutisia! :Heartred

Deb: pidän peukkuja pystyssä sulle! :)
Ronya: peukut pystyssä myös sulle :)

LaraS: päädyitkö letroihin vai pistoksiin?

Villisilmä: onko tilanne selvinny?


On: nyt on kolmas letrokierto menossa. Tuplattiin annos lääkärin määräyksestä tähän kiertoon. Kp 3 oli järkyttävä päänsärky, kp 4 puolestaan Ummetus ja koko aika menkoista lähtien ollu tosi rauhallinen ja levollinen olo. En tiiä miksi. Yleensä menkkojen loputtua ei tiputtele kovin pitkään. Nyt jopa ihan tummanruskeaa ja parina päivänä. Mulla yleensä menkat melko lyhyet, noin 3 pv. Harvoin pitemmät, joskus jopa 5 pv. Tässä kierrossa jätin kaikki macat, greippimehut sun muut vippaskonstit pois ja ihan letrojen voimalla mennään. Ovista aion tikuttaa kun se rauhoittaa oloa.

Lääkärille pitäis varata ultraan aika että josko kolmannella kerralla siellä näkyisi jotain. Kaksi ensimmäistä kiertoa on ollut jostain syystä aina sellainen vaihe että oon käyny liian aikaisin ultrassa. Toisella kerralla jopa siirsin aikaa viikolla mutta ei siltikään onnistunut.
 
Mirellan toivotaan että tässä kiertossa nyt ultran ajoitus menisi nappiin. Ja kokok kierto tietty muutenkin:wink

Tttii hei hauskaa että ultrat samana päivänä meillä! Sä taidat olla mua sitten pari viikoa edellä? Mulla siirron mukaan laskettuna tänään 4+6 mut menkoista jos laskee niin vasta 4+2.

Deb pidetään vielä peukkuja! Meinasitko testailla?
 
Voi bambi ihania uutisia, onnea :Heartbigred

Debillä jännät paikat :nailbiting:

ON: Vihdoin tuntuu että ollaan selvillä vesillä, tänään siis kp 1. Oiskohan ollut huono keltarauhanen kun noin massiivisesti tiputteli ennen vuodon alkua :sour: Enpä muista koska olisin viimeksi ollut näin iloinen kun tunsin kuukautiskipujen pikkuhiljaa alkavan päivällä :rolleyes: Kävin siis tänään apteekissa ostamassa lääkkeitä että päästään huomenna alkuun. Vähän kyllä jännittää tuo pisteleminen, kun ei oo tarvinnut koskaan itteä pistää vaikka muita kyllä on tullut pisteltyä :nailbiting: Seurantaultran varasin ensi perjantaille, pitää vielä soitella maanantaina sinne Felicitakselle ja kertoa sinnekin että oon hoitokierron aloittanut :shy:

Kun noita lääkkeitä pitää nyt iltaisin alkaa pistämään, niin minkä kellonajan ootte havainneet parhaaksi? Ite teen kolmivuorotyötä eli ajalla ei sinänsä ole merkitystä, mutta ajattelin iltakahdeksaa :)
 
Bambi, joo mulla inssistä laskettuna tänään rv 6+4 (todellisuudessa ehkä 6+3) ja mikä hassuinta, tajusin tänään että mun viikot menee samassa kun vuoden viikot, eli kun nyt on kerta vuoden 6. viikko ja neljäs päivä :D

Villisilmä, mulle lääkäri sanoi että iltasella pitäs pistää (riippuu tietty lääkäristä että mikä ohjeistus), niin itse sit pistin noin tunti ennen nukkumaan menoa. Välillä oli lähellä kyllä jäädä kun super väsyneenä meinas nukahtaa ennen aikojaan :D tsemppiä pistelyyn :)
 
Bambi onnittelut hyvin nousseesta hcg arvosta! Aika kiva päästä jo noin pian ultraan, toivottavasti kaikki on hyvin

Dep sulla on jännät päivät! Toivottavasti plussaisit! Eikös viimeksi oltu yhdessä helmikuisissa?

Mäkin taidan pysyä tällä palstalla, sen verran pelottaa kuinka tässä käy. Ainakin nyt digi näyttää 2-3. Varhaisultra varattu, siihen vielä reilu pari viikkoa.
 
Villisilmä tsemppiä pistelyyn, kyllä se alkaa sujumaan vaikka aluksi jännittääkin:) mulle ei ikinä sanottu edes pitääkö pistää illalla vai aamulla, oon tainnu kokeilla kumpaakin, kasin aikaan illalla on varmaan hyvä!

Täällä kaikki hyvin, alamahatuntemuksia ja tissien aristusta. Väsyttää kans mut mua aina väsyttää et ei ehkä kuitenkaan enempää ku yleensä. Ei pahoinvointia, olispa niin ihanaa jos ei tuliskaan. Juttelin mun äidin kanssa ja sillä ei aikoinaan ollut pahoinvointia lainkaan:) päivä kerrallaan eteen päin!
 
Hattivatti, joo olin kans helmikuisissa, keskenhän se meni sillon.

En oo nyt ehtiny hakee testiä kaupasta, tätiäkään ei näy. Nyt on kp28/26-27, voisin miettiä jos myöhemmin kävisin lähikaupassa nappaa pc:n :shy: Tai viimestään huomenna sit jos tätiä ei näy siihen mennessä.
 
Takaisin
Top