Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Onnea Bambille plussasta ja tiukat vyöt kyytiläiselle! :Heartred

Mä jään nyt täältä pidemmälle tauolle. Oli tarkoituksena siirtää hoitoja yhdellä kierrolla, kun mulla on se työmatka (voi tulla useampikin) ja aivan järkyttävän kiireistä töissä helmi/maaliskuu. Vaikka ois ehkä luultavast voinutkin monen mutkan kautta sumplia töissä aikatauluja, niin oon kokenu tän kaiken niin stressaavaksi ja ahdistavaksi, että en usko että haluan ensimmäistä hoitoa käydä läpi tämmösessä mielentilassa :sad010

Mutta tosiaan, Oysissa tämä talvi/kevät jo buukattu niin täyteen, että meidän hoito siirty sit useamnmalla kierrolla viikolle 18 (tai 19). Mulla loppuu sopivasti työsoppari huhtikuun viikolla 18, ja en aio jatkaa sitä mikäli en saa pitää lomaa 2-3 viikkoa tuossa hoitojen aikaan. Itkuhan siinä pääsi, kun tajusi, että noin kauas siirtyy, mutta samalla tuli semmonen helpotuksen tunne. Tuntuu, että tarviin rennon ja stressaamattoman olon, että nää hoidot voi onnistua. Joten, ehkä tällä nyt oli joku tarkotus, että siirty noin pitkälle ja just tuohon töiden loppumiseen. Uskon, että meillä on paremmat mahikset onnistua sitten ku nyt ois ollu.

Tsemppiä hirmusesti kaikille ja toivotaan, että täältä on koko porukka kadonnu siihen mennessä ku tuun takas! :Heartred
 
Triana Voi ei :sad001 Mutta jospa tosiaan asiat menee just kuten pitää, ja palaat sitten hyvien uutisten kera tauolta. Voimia kiireiseen kevättalveen :Heartpink
 
LaraS oon pahoillani, että tuli nega :sad001

Triana ehkä se tauko tekee hyvää! Näissä hoidoissa on muutenkin niin paljon stressattavaa, että on ikävää kun joutuu vielä stressaamaan hoitojen sovittamisesta työjuttuihin (kokemusta on). Itsellä onneksi helpottaa kun voin seuraavien hoitojen alkaessa vihdoin kertoa pomolle lääkärikäyntien syyn, kun silloin on jo vakkaripaikkojen haut ohi. Tsemppiä töihin ja taukoiluun!

ON: Soittelin tänään polille ja kerroin negatuloksesta. Sain viikon päästä maanantaille lääkärin soittoajan. Jospa sitten kuulisi vähän, että mikä meni vikaan ja voiko ensi hoidossa tehdä jotain toisin, että se onnistuisi paremmin. Ja tietysti että kannattaako näillä tuloksilla edes uuteen hoitoon lähteä, sitäkin pelkään. :crybaby2 Onneksi on tälle viikolle paljon hommaa tiedossa, niin ei ehdi niin paljon miettiä lapsettomuusjuttuja.
 
Laras pahoittelut negasta :Heartred

Bambi kävitkö jo verikokeessa?

Täällä ei ole menkat ainakaan vielä alkaneet, huominen olis vielä normaali kierron mukaan mahollinen. Vähän huolestuttaa, paha olo on helpottanut paljon, välillä vaan tulee jos ei syö säännöllisesti eikä se ole ollenkaan niin paha mitä oli viime viikolla. Paha maku suusta myös hävinnyt. Tissit on vielä jonkun verran arat. Tein aamulla digin joka näytti 1-2.. mä en kestä jos on taas km/ku! :crybaby2
 
Hattivatti, kai noi oireet voi aaltoilla paljonki jos kroppa ehtii tottumaan hormonipitoisuuteen ennenkun se ehtii taas hirveesti kasvaa. Ei kai toi digituloskaan hirveen paha oo jos menkatkaan ei oo vielä varsnaisesti myöhäs. Tsemppiä sinne panikointiin!

bluebe, toivotaan että viikon päästä selviää lisää siitä mikä meni pieleen, tsemppiä odotteluun!
 
Gadian Kiitos tsempeistä, kyllähän se noin voi juuri mennä että aaltoilee. Eiköhän se digikin ole ihan normaali. Sitä vaan panikoi ja ajattelee aina sen pahimman mukaan. töissäkin oli pakko painella tissejä ja varmistaa että onhan ne vielä kipeet :shy::joyful: kyllä tää on yhtä stressiä!
 
hattivatti oi ihanaa, että digiin tuli kuitenkin viikot ja raskaana olet :Heartpink varmasti pelottaa, mutta tosiaan oireet vaihtelee varmasti ja vointikin ihan vireystason mukaan. Toivottavasti tämä nyt tulee syliin saakka :smiley-angelic001
 
Hattivatti siis totahan digin pitääkin näyttää jos menkat olis vasta alkamassa! Mä en edes uskalla tehdä digiä.. ymmärtän täysin paniikin, mä oon niin ahdistunut kun musta mun viivat on niin heikkoja et oisko vaan kemiallinen..

LaraS dpo 12 on sekin vielä varhainen, toivotaan vielä kuitenkin pari päivää:shy:

Triana tsemppiä jatkoon. Varmasti rentoutuminen tai stressin väheneminen auttaa niissä hoidoissa jaksamiseen:)

Bluebe hyvä että sait soittoajan. Mä pelkäsin ihan samaa tokan epäoniinstuneen ivfn jälkeen et lääkäri sanoo, ettei mulla ole enää toivoa eikä hoitoa kannata jatkaa. Mut sillä oli vaikka mitä udeoita, tutkittiin vähän lisää ja muutettiin hoitokaavaa. Kyllä sulla on varmasti vielä toivoa:Heartred

On. Tänä aamuna tein kotitestin, kovin on haalea viiva ja huolestuttaa. Kävin tänään siellä verikokeissa mutta saan vastaukset vasta huomenna. Pelottaa että hoitaja sanoo et on niin matala hcg ettei siellä mitään ole. En oikeen ees tiedä miks oon näin negatiivinen ja ahdistunut, onko se itsesuojelua vai mitä. Leffaviivat varmaan auttais, vaikka eihän nekään lopulta mitään takaa.
 
LaraS, tein testin eilen ja ihan negaa se näytti :D onneks nyt on toi autokoulu mihin keskittyä, tänään oli eka ajotunti ja tykkäsin kyllä tosi paljon! Kuvaa vielä negasta:

IMG_20180204_184849~2.jpg


Ärsyttäviä noi pc:t kun nykyään tulee tosi selkeitä viivanpaikkoja. Mut eipä siinä mitään väriä näy ainakaan omaan silmään :hilarious:
 
Bambi kyllä varmasti vielä viivat vahvistuu ja tulee hyvät tulokset huomenna :Heartpink Tää tulee teille syliin saakka, uskotaan näin.

Deb minä oon tainnu omien testailujen myötä viivalasien sijaan kehitellä viivamikroskoopin :laughing002 mun silmään tossa(kin) sun testissä näkyy hailukainen :rolleyes: :nailbiting:
 
Joo ja menkathan mulla pitäis nyt olla eli voi johtua siitä, oon kuullut et voi silloin vuotaa pikkasen. Nyt sit vaan jalat ristissä oon ettei runsaastuis:cool: ootko Lara muuten miettinyt sitä inssiä jos nyt jää tää kierto negaksi? Vaikka mä vielä vähän kyllä toivoisin jos se sun haamuli tulisi takaisin:shy:
 
Hei! Liityn mukaan tänne, enemmän taustailijana kun olen täällä ollu. 26v, yritystä 1 v5kk. Letrokiertoja takana 2, pian kolmas letrokierto alkaa tupla-annoksella.

Mitä keinoja teillä on siihen oloon kun joka kuukausi tulee nega tikkuun, ja muut ympärillä raskautuu...? Monena kuuna tämän on vaan jotenkin kestänyt ja ollu paljon tekemistä mut tässä kuussa jotenki tää tuntuu vaan niin kurjalta. En tiiä miks mutta tuntuu kuitenki.

Bambi, onnea plussasta :Heartred
Triana, toivottavasti ehdit nyt levätä ja rentoutua myös tauon aikana. :)
Bluebe: tsemppiä tulosten odotteluun
 
Bambi, testi on ainakin selvä positiivinen!! :):Heartred Mulla oli samoilla dpo:illa samanlainen. Tosiaan limakalvot voi kuivuessaan vuotaa oikeastaan missä vain vaiheessa raskautta. Varovasti onnea (ymmärrät varmasti) ja tiukat turvavyöt pienelle! :Heartred
 
Bambi Joo, varmasti voi olla sitä "menkkatiputteluakin" sulla, kerran ajankohta täsmää. Kyllä se siitä vielä loppuu :) Käythän sitten kertomassa uutiset verikokeesta :nailbiting:
Oon todellakin miettinyt sitä inssiä - jo seuraavaan kiertoon! :nailbiting: On vähän sellanen all-or-nothing -fiilis. Eli jos ei tuu taukokiertoa, niin sitten haluaisin sen inssin. Pitäis vaan selvittää vielä, että alkaisko sitten pistoksilla suoraan seuraava kierto ja missä vaiheessa ois ultra. Huomenna on dpo14, jolloin viime kierrossa alkoi tiputtelu terojen läpi. Jos on edelleen nega ja tiputtelu alkaa, niin lopetan terot ja jään oottamaan kierron vaihtumista.
Niin, pitäis varmaan miehenkin kanssa siitä inssistä jutella - kun jollain tapaa häntäkin liikuttaa nää asiat laughing7 Onhan siitä ollut puhetta, et tässä keväällä vois kokeilla. Mut kaipa tuo mies jo mut tuntee, että en jaksa sinne asti ootella :rolleyes:

Mirellan tervetuloa mukaan! :)
Noi on vaikeita tilanteita. Ite oon ottanut sen linjan, että vaikkei toisten onni ole multa pois, niin saan tuntea ne negatiivisetkin tunteet. Sitten kun on itkun tirauttanut, voi jatkaa taas nokka kohti tulevaisuutta. Tsemppiä noihin tilanteisiin ja tuntemuksiin! :Heartpink

Niin tänään siis dpo13/kp25. Nega oli aamunkin testi, että eiköhän tässä oo tää kierto jo taputeltu. Niinku Bambille tossa jo kirjoitinkin, vielä ootan huomisen "virallisen" testipäivän ja jos on negaa, niin lopetan terolutin ja uusi kierto alkakoon. Vakavassa harkinnassa taukokierto vs. inssi :nailbiting: Ai miten niin; minäkö tuuliviiri?!?!? :laughing005
 
Heippa! Lukenut oon joka päivä, mutta kirjoittelusta oon taukoillut stressin ja väsymyksen takia.
Tulin toivottelemaan vaan tervetulleksi tänne plussa junaan bambi! Ja hattivatti! Onnea molemmille :Heartred

Bambi, mullakin vahvistui "leffaviivoiksi" vasta hetki sitten :wink joten ei huolta. Joo ja tuuhan kertoilee tuloksista!

Hattivatti, ootko tänään tehnyt uutta testiä? Kyllä se sieltä vahvistuu sullakin :)

-tttii rv6+1 (viikko vielä varhais ultraan :O jännittää!)
 
Pikainen on. hcg oli 62, hoitaja sanoi että on aika matala mutta kaikki voi silti olla ok. Kontrollikoe huomenna, arvon pitäis tuplaantua kahdessa päivässä. Tulokset san vasta to koska en ehdi labraan ennen töitä. Mutta toivoa on siis vielä, ei auta kuin odottaa:)
 
Muokattu viimeksi:
Mirellan tervetuloa, olkoon visiittisi lyhyt! Mulla on kahden negaan päätyneen ivf:n jälkeen auttanut shoppailu. Oon ostellu nättejä vaatteita ja ajtellut et ainakin mahdun niihin hyvin:) tavallisissa negakierroissa oon syönyt jotain hyvää raskaana olevilta kiellettyä tai nauttinut hyvää viiniä tms mitä ei vois tehdä jos olis plussa. Ja mies antaa mun olla vähän kiukkuinen, ymmärtää että harmittaa ja se auttaa kanssa.

LaraS mulla oli dpo 14 se haamujen haamu eli tiiraathan sen testin tarkasti läpi ennen kuin lopetat ne terot. Eli aiemmin ei olis varmasti näkyny yhtään mitään. Mut jos nyt on nega niin varaat kuule vaan sen inssin, mä luulen et se olis hyvä:rolleyes:
 
Takaisin
Top