Bambi.
Näppärä viestien naputtelija
Tttii tsemppiä kovasti, ei varmaan oo yhtään vessakäyntiä ettei edes vähän jännittäis et ei kai oo vuotoa.. uskon että kaikki on kuitenkin hyvin
koska sulla on varhaisultra?
LaraS dpo on vielä tosi aikanen, vielä jaksetaan jännittää ja pitää peukkuja:)
Pene miksi teidän pitikään mennä sinne perinnöllisyyslääkärille? Anteeksi on jotenkin mennyt ihan ohi
On. Huomenna testaan kun on sit on jo dpo 14. Ahdistaa ja pelottaa kun oon taas laittanut tähän niin paljon toiveita. Mut silti jotenkin luulen et on nega. En jaksais sitä surua ja tunnetta että toivoa ei ole taas jälleen kerran.
koska sulla on varhaisultra?LaraS dpo on vielä tosi aikanen, vielä jaksetaan jännittää ja pitää peukkuja:)
Pene miksi teidän pitikään mennä sinne perinnöllisyyslääkärille? Anteeksi on jotenkin mennyt ihan ohi
On. Huomenna testaan kun on sit on jo dpo 14. Ahdistaa ja pelottaa kun oon taas laittanut tähän niin paljon toiveita. Mut silti jotenkin luulen et on nega. En jaksais sitä surua ja tunnetta että toivoa ei ole taas jälleen kerran.
Jännittää, miten käy
Pidän peukkuja!
Mites, meinaatko vielä tehdä vähän ajan päästä uutta viikkodigiä?
tai ehkä näkyy haaleista haalein haamu kun pitää tikkua tietyssä kulmassa ja valossa. Mutta kyllähän dpo 14 pitäs näkyä jo ihan ilman tihrustamistakin eikö? Ei edes tullut itku, vaan sellanen tyhjä ja ontto olo vaan, jos ei tää huippualkio selvinnyt niin ei mussa vaan halua kasvaa kukaan
Eli toisin sanoen menkat kunnolla päällä vuotoinen ja kipuineen. Maanantaina soittelen polille ja jos sitten maaliskuussa uuteen yritykseen...
Viimeks mulla on tullu näin paljon vuosia sitten, ennen kun ees alotin pillerit. Mitä jos mun keho on vasta nyt normalisoitunu pillereiden lopettamisen jälkeen, vaikka siitä on 3v? Voiko olla mahdollista? Kiertokin on taas lyhyempi, kaivoin jostain vanhoja kalentereita niin ennen pillereitä mun kierto oli kans tän 26-27pvää. Tai sit mä oon raskaana ja vuodan sen takia
(hehheh, ikään kun tässä mihinkään luomuplussaan enää osais uskoo).