Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Tttii tsemppiä kovasti, ei varmaan oo yhtään vessakäyntiä ettei edes vähän jännittäis et ei kai oo vuotoa.. uskon että kaikki on kuitenkin hyvin:Heartred koska sulla on varhaisultra?

LaraS dpo on vielä tosi aikanen, vielä jaksetaan jännittää ja pitää peukkuja:)

Pene miksi teidän pitikään mennä sinne perinnöllisyyslääkärille? Anteeksi on jotenkin mennyt ihan ohi:oops:

On. Huomenna testaan kun on sit on jo dpo 14. Ahdistaa ja pelottaa kun oon taas laittanut tähän niin paljon toiveita. Mut silti jotenkin luulen et on nega. En jaksais sitä surua ja tunnetta että toivoa ei ole taas jälleen kerran.
 
Bambi Kunpa huomenna saisit sen plussan :Heartpink Jännittää, miten käy :nailbiting: Pidän peukkuja!
Kiitos tsempistä :shy:

Eilen kävi semi romahdus täälläkin :sad001 Miehen kaveri kutsui luokseen tänään istuksimaan, jonkun sortin bileitä meinaa pitää, ja sanoin miehelle, et menee vaan. Mulla ei huvita sinne lähtee kattelemaan muiden ryypiskelyä (saati juoppokuskiksi) ja en kyllä oo alkoholin kanssa valmis ottamaan riskiä. mitä jos... Iltasella tein taas negatestit ja tuli se turhautuminen, et miksi ees näkee vaivaa ruokavalion suhteen, jättää noita rientoja väliin jne., kun ei kuitenkaan tärppää. No, itkut itkin, juteltiin miehen kanssa ja tänään taas on vähän parempi fiilis (vaikka edelleen nega). Lämpö oli kuitenkin nyt pompasahtanut takas 37,2-37,3. Eli oletan, ettei nyt ainakaan ihan heti pitäis tädin olla kurvaamassa.
 
Bambi, peukut pystyyn!

LaraS, sinnekki nyt tsemppipeukkuja et on vielä turhan aikasta heittää pyyhettä kehiin. Riippuu tietty ihmisestä mut noi lämmöt kuulostaa lupaavan korkeilta ainaki mulle.

tttii, joo tosi lähellä mennään, toivottavasti loppuun asti! :happy: Mites, meinaatko vielä tehdä vähän ajan päästä uutta viikkodigiä?
 
Laras sulla on vielä hyvät mahdollisuudet plussaan. Koska sun terot loppuu? Ei oo kokemusta miten noita syödään.

Bambi sulla on huomenna jännä päivä, toivottavasti tulee hyviä tuloksia.

Testi tehty aamulla ja haamuhan se siellä oli, ihan selvästi erottui. Vielä ei tosiaan voi iloita, menkatkin vasta pitäis alkaa ma-ti. Seuraavaks jännätään ettei ole taas kohdunulkoinen ja siitä vielä kaunko tyyppi pysyy kyydissä mukana..
 
Hattivatti, onnea haamusta! Toivottavasti vahvistuu pian kunnon plussaksi ja kaikki on niinkuin pitää!

LaraS, niin toivoisin, että testi vielä plussaksi muuttuu! Paljon voimia ja jaksamista :Heartred

Bambi, sun testin on pakko näyttää huomenna plussaa! :Heartred Hirmuisesti tsemppiä testaukseen!

Tttii, itse oon varmasti ihan yhtä peloissani sitten alkuraskauden aikana, jos nyt joskus sinne asti päästään. Komeat viivat sulla testissä! Tsemppiä ja jaksamista! :Heartred

Pene, Tuo odottaminen on niin turhauttavaa :sad001 Tsemppiä!

Bluebe, pahoittelut vuodosta:sad001 Toivottavasti kuitenkin vuoto olisi vaaratonta ja saisit plussan, kun testaat!

On: Meillä on keskiviikkona vihdoinkin alkion siirto! Tänään limakalvo lääkärin mukaan "laadukkaan" näköinen ja 9,1mm paksu. Zumenonit toimineet siis hyvin ja sunnuntaina aloitan Luget/Lutinukset rinnalle. En millään jaksaisi odottaa keskiviikkoa ja sitten vielä kahden viikon piinailu! Oon todella toiveikas tämän siirron suhteen. Voi Kumpa ei tarvisi pettyä..
 
Nega:sorry: tai ehkä näkyy haaleista haalein haamu kun pitää tikkua tietyssä kulmassa ja valossa. Mutta kyllähän dpo 14 pitäs näkyä jo ihan ilman tihrustamistakin eikö? Ei edes tullut itku, vaan sellanen tyhjä ja ontto olo vaan, jos ei tää huippualkio selvinnyt niin ei mussa vaan halua kasvaa kukaan:oops:
 
Bambi eikös dpo 14 voi ihan hyvin näkyä haamu? Ja eihän haamua näy jos ei ole raskaana/kiinnittymisyritystä... Saisitko kuvaa testistä?

ON: Mä testailin negaa (dpo 17) mutta mitä muuta voi olettaakaan kun testaa kirkuvan punaisesta virtsasta :shifty: Eli toisin sanoen menkat kunnolla päällä vuotoinen ja kipuineen. Maanantaina soittelen polille ja jos sitten maaliskuussa uuteen yritykseen...
 
Bambi, kyllä jotku saa plussan vasta myöhemmin ku katoin noita tilastoja joita joku täällä aikasemmin linkkas. Muaki kiinnostaa kyllä nyt se haamu. Ja tiedän yhden tutun joka ei koskaa saanu plussaa testiin, sit joskus myöhemmin raskaus selvis verikokees ku oli menny vatsaongelmien takia lääkäriin. Katoin täältä että 5.viikolla hcg voi olla normaalin puitteis vasta 18 mlU/ml ja mä vähä luulen et se on aika haamu vielä 25 mlU/ml testis. Eli vielä on aikaa haamun vahvistua jos on tärpänny.

https://m.huggies.com.au/pregnancy/early-stages/symptoms/hcg-levels

Ronya, mahtava juttu ja lykkyä tykö siirtoon!

Hattivatti, nyt vaan kovasti viivalle vahvistumisia ja vauvaliimaa! :)

bluebe, pahoittelut negasta!
 
hattivatti vau, ihanaa, että siellä oireet lupaili tosiaan plussaa :happy: Toivottavasti vahvistuu pysyväksi :Heartpink
Mulla on terot määrätty alottamaan dpo3 ja siitä 2vk eteen päin. Nyt on vasta n. puolet tästä terokuurista syöty. En tiiä, jatkuisko, jos plussaisin.

Ronya Hyviä uutisia ultrasta, kiva kuulla! :) Muutama päivä enää siirtoon :nailbiting:

Bambi Pahoittelut, että tuli pettymys :sorry: Toivottavasti se haamulainen kuitenkin tummenee :Heartpink Ja toivo elää, kunnes kierto vaihtuu. Laiha lohtu, tiedän :oops:
Tän taulukon oon minäkin nähnyt (taitaa olla samat arvot kuin Gadianin linkissä) ja tosiaan hirmu iso haitari on noissa arvoissa kautta raskauden :eek: Tiiätkö, mikä sulla on normaali hcg-arvo?

Aika hedelmöityksestä/Aika viimeisistä kuukautisista/HCG:n määrä mIU/ml
1 viikko 3 viikkoa 0-5
2 viikkoa 4 viikkoa 3-426
3 viikkoa 5 viikkoa 18-7340
4 viikkoa 6 viikkoa 1080-56500
5-6 viikkoa 7-8 viikkoa 7650-229000
6-9 viikkoa 8-11 viikkoa 25700-288000
8-11 viikkoa 10-13 viikkoa 13000-253000
17-24 viikkoa 2. kolmannes 4060-65400
>25 viikkoa 3. kolmannes 3640-117000


bluebe pahoittelut uudsta kierrosta :sorry: voimia :Heartpink
 
Mitä ootte mieltä matkan varaamisesta yritysaikana? On täällä vissiin ainakin muutama matkustanut ja pitkällekin?
Tekisi niin mieli varata piristykseksi ensi kesä-heinäkuuksi parin viikon reissu Thaimaahan... Mutta entäs jos raskautuukin hoidoissa, oiskohan se matka sitten huono juttu? Vakuutuksesta saisi takaisin jos nyt vaikka sattuisi niin, että joutuisi tyyliin vuodelevossa olemaan raskauden takia. Mutta rahoja ei siis pelkän raskauden takia saa takaisin, jos ongelmia ei ole. Toisaalta mulla on tällä hetkellä sellainen olo, että en mä varmaan ikinä raskaudu niin ois kiva päästä edes matkalle ja saada jotain kivaa mietittävää.
 
Bluebe, pahoittelut uudesta kierrosta :sad001

Bambi, jos sulla on testauspäivä vasta myöhemmin, niin en vielä heittäis kirvestä kaivoon. Sillon kun viime kesänä olin sen hetken ajan raskaana, mulla näky dpo14 hädintuskin mitään testissä, vasta dpo15 tuli näkyvä haamu. Mä pidän sulle peukkuja! :Heartred

Hattivatti, paljon onnea haamusta ja vahvistumisia ja vauvaliimaa sinne! Jopas täällä nyt plussia satelee heti alkuvuoteen :woot:

Ronya, tulipas hyviä uutisia ultrasta! Pidetään peukkuja, että alkio tarraa kunnolla kiinni!

ON: Mulla tulee ihan järkyttävän paljon valkovuotoo, oon jo harkinnu että rupeisin käyttämään pikkuhousunsuojia. :wideyed: Viimeks mulla on tullu näin paljon vuosia sitten, ennen kun ees alotin pillerit. Mitä jos mun keho on vasta nyt normalisoitunu pillereiden lopettamisen jälkeen, vaikka siitä on 3v? Voiko olla mahdollista? Kiertokin on taas lyhyempi, kaivoin jostain vanhoja kalentereita niin ennen pillereitä mun kierto oli kans tän 26-27pvää. Tai sit mä oon raskaana ja vuodan sen takia :hilarious:(hehheh, ikään kun tässä mihinkään luomuplussaan enää osais uskoo).

Maanantaina eka ajotunti, jee! Vähän jännittää, mutta on sen muutki (suurin osa) oppinu niin enköhän mäkin opi :)
 
Bluebe, me ollaan käyty vuosittain kanarialla, ja onhan se joo aika pitkällä. Ei tosin hoitoja oo alotettu, mutta riippuen hoidosta, kai sitä voi matkallakin niitä jatkaa? Jos esim. on hormonipillereitä/pistämisiä.
 
Deb ajattelin matkaa siksi kesä-heinäkuun vaihteeseen, kun poliklinikka on kiinni. Eli hoitoja ei ois ainakaan silloin käynnissä, se on varmaa. Lähinnä vaan mietin, että uskaltaako sitä ottaa riskin ja matkustaa raskaana jos vaan nyt niin ihme tuuri kävis, että mäkin vielä keväällä raskautuisin.
Mikä kierron vaihe sulla on? Mulla ainakin tulee oviksen tienoilla noin paljon, että pikkuhousunsuojia joudun välillä käyttämään!
Ja ihan varmasti opit nopsasti ajamaan :)
 
bluebe: Mä kyllä lähtisin. Jos raskaus alkaa niin se ei ole kriittisessä vaiheessa silloin vielä.

Mulla on myös samat pohdinnat. Kylläkin ensi vuoden tammikuun reissua ajattelin. Varataan matka jos raskautta ei ole kuulunut kesän puoleen väliin mennessä. Mikä on hyvin todennäköistä. Sen takia haluaisin varata sen jo nyt.

LaraS: menkat oli tosi kivuliaat. Siitä johtui kai se kipu. Nyt nimittäin on helpottanut. Hieman pelottaa vaan, että josko solumuutokset olisivat palanneet koska saman tyyppisiä oireita on kun silloin 5 v sitten.

Onneks oon sairaalan vakio asiakas näissä asioissa ja seurannassa siellä :D

Onnea plussanneille! Mä liityn remmiin varmaan vuonna 2080.. :D
 
Herukka ehkä ollaan sitten samoihin aikoihin synnärillä vuonna 2080 :laughing001
Mutta teillähän on vasta eka ICSI tai IVF edessä, niin voihan se olla hyvin mahdollista että silloin tärppää :)

Ja voi olla että me se matka tässä jossain vaiheessa varataan kun miehen lomat selviää... Jos me nyt sit raskauden takia ei haluttaisikaan lähteä ja menis rahat hukkaan niin tuskinpa kuitenkaan kamalasti harmittaisi.
 
bluebe, eikös noissa kuitenki oo myös noita peruutusturvallisia matkoja mitä voi peruuttaa tyyliin viikkoa ennen matkaa? Ja toisekseen sen matkan saa korvattua jos matkavakuutuksessa on peruutusturva lääkärin lapulla. Me saatiin yhdestä reissusta kaikki vakuutukseen kun mulla oli sairaslomatodistus ekalle matkapäivälle, se riitti. Jos sit menis lääkäris käymään ennen matkaa niin lääkäri vois ottaa kantaa että jos on jokin riski ettei kannattais lähtee nii se voi sit kirjottaa sen paperille ja asia pitäis olla vakuutusyhtiölle sillä selvä. Ja jos voi lähtee nii sit vaan lähtee. Mun lähipiiris porukka on matkustellu aika normaalisti raskausaikana viikkorajotusten puitteis.

Deb, kyllä kai se on yksilöllistä miten nopeesti kroppa palautuu ja ainaki vuosi menis et kroppa toipuu pillereistä, ehkä sä oot nyt sit entistä nuoremmas teräs! Tai sit oot saanu jostai nuuhkuteltavaks jonku hyvän feromonilähteen mikä on synkannu sut tohon tahtiin. :)
 
Katotaan jos osaan laittaa kuvan, on siis niin haalee haamu et en tiedä näkyykö edes
 

Liitteet

  • IMG_0196.JPG
    IMG_0196.JPG
    1,018.1 KB · Katsottu: 178
Bambi mä nään siinä haamun! Testaa huomenna uudestaan :smiley-bounce016

Gadian totta voishan lääkäri ehkä suostua kirjoittamaan sairaslomalapun, jos ois joku pienikin riski.
 
Virallinen testipäivä siis maanantai, meidän klinikalla otetaan aina verikoe. Testaan kyllä huomenna itse uudestaan ja ehkä illallakin, vaikka eihän se varmaan nyt ainakaan tänään kovin erilaiselta enää näytä.. Kiitos taulukoista ja tsempeistä:Heartred

Bluebe mä päätin joskus viime vuonna et lopetan elämäni sunnittelun silleen et ”en nyt varaa tätä reissua tms jos vaikka oon raskaana”, huomasin et kun tää kerran on niin vaikeeta ni menee liian monta juttua ihan ohi kun en sit ookaan ollu raskaana.. oon mm. buukannut maraton matkan kesäkuulle, ja päättänyt ettei harmita yhtään jos joudun perumaan, eikä rahoja saa takas (paitsi itse juoksusta ehkä)! Varatkaa matka sellaseen paikkaan missä ei niin haittaa vaikka olisit raskaana tyyliin ettei ole mitää zika-viruksia tms:)
 
Takaisin
Top