Pene Hieno juttu, että uimarit on kunnossa! :) Jospa kyse onkin vaan jostain ovulointihäiriöstä, että toisinaan jää ovis jotenkin heikoksi, johon auttaa letrot tmv. pikkuavut :) Tai kenties on vaan kyse huonosta onnesta, ja luomutärppi osuu kuitenkin :) Ja kenties siellä jo kyytiläinen onkin tarrautumassa mukaan
Bambi Nyt on kaikki tsemppi suunnattu sinne päin, että tulee piinailun päätteeksi mojova plussa!
Ei varmaan sitä dhea tartte käyttää, jos ei oo munasoluja nyt kasvattelussa; ellei sillä oo vaikutuksia kohdun limakalvoihin tmv. Näin loogisesti ajatellen. Onko se miten kallis lääke? Siis jääkö maksettavaa minkä verran itelle vai onko siinä ees mitään korvattavuuksia?
On kyllä kiva, kun on piinailukavereita :) sun kanssa on taidettu yhdessä piinailla ennenkin
bluebe Pahoittelut, ettei jäänyt pakkaseen yhtään
Toivottavasti nyt on kuitenkin kyydissä sinnikäs yksilö
Herukka Mikä vointi? Toivottavasti nyt ei kohtutulehdusta kuitenkaan! Mullakaan ei oo moisesta kokemusta, niin en yhtään osaa sanoo oireista. Mikäs kp sulla on menossa?
Gadian No nyt on jo selkeä plussa, Onnea! Napakat vyöt kyytiläiselle
Niin, oon tosiaan yrittänyt netistä löytää, et nostaako kysta lh-tasoa ja vaikuttaako lämpöihin ovismaisesti, mut ei oo tullut vastaan. Voihan tuota lääkäriltä kysyä seuraavan kierron ultrassa käydessä :)
hattivatti jännittävää!
Olisko kiinnittymisoireita nuo menkkatuntemukset
Oi, tulisipa sinnekin plussa!
Miten ihmeessä maltat olla testaamatta
vai maltatko
Ronya Kannattaa tuosta huimauksesta mainita lääkärille, etenkin jos jatkuu / pahenee. Kyllähän näistä hormonilääkkeistä tulee jos jonkinmoista oiretta - jos ei me naiset olla jo valmiiksi omien hormonivaihteluiden takia aina jollain tapaa oireisia
Mies jo suunnitteli vinssiä ja taljoja kattoon, että maltan pysyä jalat kattoon päin
Voisi kuulemma kiskot viritellä kattoon, että saa sitten siirrettyä mua sohvalle ja jääkaapille nilkoista roikuttaen
Ihanaa, et munkin mies on näiden lääkekiertojen myötä alkanut ottaa vakavammin tän yrittämisen, tollasista vitseistä ja kikkakolmosista huomaa, miten tosissaan hänkin nyt on
Kissankulta Missä se sun o+ nyt luurailee
täältä lähettelen O-viboja sinne päin roppakaupalla
Deb toivottavasti olo alkaa korjaantua :) Hmmm, mikäs kp / dpo sulla nyt onkaan. Ettei ois vauvaflunssaa...
Tsemppiä autokouluun ja turvallisia kilometrejä
Se taitas olla tänään kp17/dpo5. Tänään oli pregnyl poistunut, kun tein r-testin. Nyt saakin sitten jännäillä, et tuleeko viiva takas
Jotenkin tässä dpo5-6 alkaa mulla se todellinen piinailu, kun aiemmissa kemiallisissa on niissä main tullut ekoja oireita
Varmaan jotain kiinnittymisyrityksen aiheuttamia hormoniheittelyjä.
Ollaan käyty nyt 3 päivänä pilkillä (jee, jäät kestää ja pilkkikausi on saatu alkuun!
), niin on enemmän ajankulua kuin vaan kotona möllöttäminen :)
Äsken tuli ihme pahoinvointikohtaus, ruuan jälkeen
Asetuin sohvalle lepäämään ja meni ohi, sitten liikkeellä taas yökkäytti
Yleensä mulla etoo nälkäisenä, jos on liian pitkä aika ruokailusta. Joo, tuli tosin juotua kahvia ennen ruokaa, että jospa se kofeiini sitten jotenkin potkii vastaan... No, totta kai sitä heti alkaa toivoa, että olis ihan muista syistä oloja