Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Villisilmä, nopsaa tuli aika, hienoa! Tosiaan mahtavaa että joskus näinkin päin, eikä tartte ootella kauaa :)

Bluebe, tänään iltapissasta testasin :wink

Bambi, heippa! Sullapa on siis paljon muistettavaa, että mitä pitää ottaa missäkin vaiheessa, onko tullut millasia sivu oireita noista? Jänskättää teijän puolesta, tiistaille tsemppi peukut!!! :)
 
Ja tälläsen testasin tossa 18.00 aikaan vähän laimeemmasta pissasta. Tänään siis dpo11.
Tissit kipeenä, alavatsalla jotain tapahtuu vähän väliä, turvottaa.
Huomen aamu pissasta teen uuden ja sitten varmaan joskus ke se virallinen.
Happy happy :)
 

Liitteet

  • 1516470904080.jpg
    1516470904080.jpg
    15.4 KB · Katsottu: 149
tttii, selvä viiva! Onnea :Heartred Ihanaa kun teillä inssi onnistuu noin hyvin :)

Bambi, mahtavaa kun pääset tiistaina PAS:iin :) Paljon tsemppiä!

Villisilmä, hienoa kun aika tuli noin nopeasti :) Me käydään myös Mehiläisessä hoidoissa ja oon ollut ihan tyytyväinen :)

Bluebe, ihanaa kun maanantaina pääset siirtoon :)

On: Perjantaina otin viimeiset Terolutit. Vielä ei merkkiäkään menkoista. Vois nyt alkaa niin pääsisi asioissa eteenpäin!
 
tttii: ei vitsit :Heartred ihanaa että teillä inssi auttoi. Toivotaan että kaikki menee tällä kertaa hyvin :)

Ivf hoitokäynti sen kun lähenee. Voikun päästäisi maaliskuussa jo punktioon.. tietääkö joku onko Helsingissä Naistenklinikalla jonoa?
 
Kiitos kaikille :) toivotaan tosiaan että pysyy kyydissä tällä kertaa.

Ronya, toivottavasti ei veny nyt kauheesti kierto :O

Herukka, naikkarilla mun mielestä sen ensikäynnin jonotus saattaa kestää, mutta sen jälkeen on rullannut nopsaa, tai jos saa lähetteen muualta niin varmaan myös tulee se aika nopeesti. En oo tietenkään varma. Mikä teillä oli tilanne? Ootteko muualla siis hoitanut tähän asti hommat?
 
Tttii siis siellähän kurkistaa viiva! Ihanaa ja onnea ja viivalle vahvistumista! Nyt aloitat tän vuoden plussa aallon ja meitähän on täällä monta tulossa perässä kovaa vauhtia:) ei oo pahempia sivuoireita tullut noista, sumuista tuli alkuun yöhikoilua (se on siis sellanen joka tekee ikään kuin vaihdevuodet), mut nyt sen on saanukin jo lopettaa. Ja vähän ehkä rintojen aristusta mikä tulee varmaan zumenonista. Vanhastaan tiedän et lugeista tulee näppyjä, ihan niin kuin luomukierrossa oviksen jälkeen keltarauhasesta muutenkin.

Ronya kiitos! Jotenkin on nyt toiveet tosi korkeella onnistumisen suhteen:) toivottavasti ei tarvii taas kerran itkeä silmiä päästään kahden viikon päästä...
 
bluebe huippusaalis! Toivottavasti riittää pakkaseen asti :happy:

ttiii
voi että! :p Teitkö aamutestin? Kunpa nyt pysyis kiinni.

Kp26/25. Vähän on välillä jomotellu mahaa ja eilen tuli joku outo tosi runsas vaaleanrusehtava lorahdus, onneksi oli pikkuhousunsuoja varalta pöksyissä :hilarious: Näinköhän nämä kierrot alkaa nyt yhtäkkiä pidentymään itsekseen :bored: Toki vielähän tässä ehtii tänäänkin kivut iskemään päälle ja vaihtumaan kp1.
 
Tttii, paljon onnea ja nyt tosiaan pysyköön tiukasti kiinni! :Heartred Tossa hyvin näkee, ettei kannattaisi testata liian aikasin (eikös päivää aiemmin ollut nega?). Tiedän, helpommin sanottu kuin tehty ja siis tarkoitan tätä sillä tavalla, että ei kannata masentua, jos vaikka dpo9 on nega. Mullahan oli dpo15 vielä aika haalea viiva (aiemmin en testannut ja tuskin olis näyttänytkään oikein mitään). Tule juttelemaan tuonne jatkoketjuun, kun siltä tuntuu. :Heartred

Bambi, tsemppiä ensi viikkoon ja olkoon parin viikon päästä kaksi viivaa odottamassa!! :Heartred

Tosi monet täällä joutuukin IVF:ään/ICSI:iin; kaikki sympatiat ja tsempit täältä! :Heartred
 
Bambi, kyllä tulee kaikki sitten plussajunaan matkaan heti alkuvuodesta :) käytätkö sä luget alakautta vai suun kautta? Mulle lugesta tulee ilmaa vatsaan :sad001 mutta ajattelin silti kysyä lääkäriltä että saisinko niitä nyt ainakin vielä 2 tai 3 viikkoa eteenpäin, kun se kerta auttaa tyyppiä pysymään kyydissä. Testasin nyt ekan hailuran dpo11 iltapissasta, mutta esim syksyllä sillon se hailura tuli vissiin vasta dpo14..

Herukka, aa niin ootte siis ensikäynnille saanut jo ajan, sittenhän se varmasti alkaa rullaamaan suht nopsaa siitä :) mahtavaa!

Triana, juu aamutestin tein myös, laitan liitteenä perään. Keskiviikkona teen sitten vielä sen virallisen dpo15 testin. Joko alkoi runsastumaan vuoto? Harmitus kivuille jo valmiiks :sad001

Frozen, kiitoksia sinnekkin :) tosiaan mulla oli dpo9 aamulla nega ja sitten dpo11 illalla näkyi jo. Tosin sillon syksyllähän plussa alko mulla näkymään vasta joskus dpo14 paikkeilla, eli kai sekin vaihtelee sitten. Mulla jäi hirvee pelko siitä km : stä että varmaan odotan pitkälle ennen kuin tulen itse juttelemaan sinne jatkoketjuun, kyllä seurannassa se on ollut jo siitä viime syksystä asti :D mukava lukea teidän juttuja siellä!


ON: Tässä tosiaan dpo11 ja dpo12 testit, kyllä se vähän vahvenee vissiin :)
 

Liitteet

  • 1516552433176.jpg
    1516552433176.jpg
    32.5 KB · Katsottu: 154
tttii ihan selvästi on vahvistunu, onnea! :Heartred
Ei oo tullu varsinaista vuotoa, ainoastaan ”peittojen tuulettelun” jälkeen ihan aavistus punertavaa paperiin. Kivutki on toistaseksi ihan kevyitä jomotuksia. Mutta jos tää kierto nyt venyis vielä pari päivää, niin paremmin pystyn järkkäilee ivf-kierron ultrat, eli voiskohan mulla kerranki olla tuuria tän suhteen :grin
 
Takaisin
Top