bluebe, millon sulla on seuraava käyntiaika? Jos se siellä selviäis että mitä noi niiden mainitsemat viikot tarkottaa..
tttii, mulla oviksesta muutama päivä (kait, en tikuttanut), turvotus vähä laskenu mut vatsa edelleen pallona
en muista että olis ennen oviksen aikaan ollut turvotusta, ainakaa näin kaameeta! Toivotaan totisesti että onnistuis välipäivinä inssi
minkä nimistä lääkettä sä pistät?
Herukka, hitsi vie ettei rokotteestakaan nyt ollut apua
jospa alkais sun olo pikkuhiljaa kohentua!
Kyfira, ompa kumma että rintojen aristus jatkui menkkojen jälkeen mutta raskaustestit negaa
jos tosiaan ei ole raskaudesta kyse, niin epäilisin kans jotain hormonihäiriötä
Kissankulta, harmi että tulee välikierto, mutta jospa saisit ajan nopsaan kulumaan, eihän siihen tammikuun loppuun kovin pitkästi ole :) tuo on kyllä niin raastavaa, että rankoillakaan hoidoilla ei heti tärppää
Alina, ooh oot jo noin pitkällä
miten neuvolassa meni? Kiva kuulla että vointikin on ollut hyvä :)
LaraS, kiva ettei pahemmin sivuvaikutuksia ole letroista tullut :) toivotaan hyviä tuloksia pe ultrasta, jospahan se vuotokin alkaisi loppumaan.
ON: Meidän koiralla alkoi piinapäivät
lainasin sitä kaverilleni, kun kasvattaa samaa rotua. Toivottavasti tulis monta pentua, niin saisin leikkautettua niillä rahoilla molemmat koirani. Hauskaa kun se mun kaveri hoitaa kaiken pennutukseen liittyvän (ite en ees osais) ja sit se vielä maksaa syntyvistä pennuista mulle nartun "lainausmaksua":)
Sit vähän häkellyttäviä uutisia, mua vain muutamaa vuotta vanhemmalla siskollani todettiin alkaneen ennenaikaiset vaihdevuodet
tietysti aloin miettiä että mitä jos mullakin on samat geenit.. täytyy kysyä lääkäriltä, että kannattaako sitä inssiä viivyttää.. voi olla että jos lääkäri sanoo että kannattaa alottaa hoidot asap, niin mun mieskin sit olis suostuvaisempi.
Tulin siihen tulokseen laihdutuksen suhteen, että alotan varsinaisen dietin vasta joulun jälkeen. Muuten menee mun joulu ihan pilalle
Tein jännän huomion, kun oon flo:n merkannut painoni, niin mun paino on pudonnut joka kuukausi ennen ovista, ja oviksen jälkeenpysynyt suht samassa! Tokikin se pudotus on ollut vaan muutama sata grammaa per kuukausi, mut ei kuitenkaan oo tullut ylöspäin. Laskeskelin myös että kun me mennään sinne naikkarille, niin mulla on joku kp8 (ellei kierrot hirveesti heitä), niin vasta seuraavasta kierrosta muutenkin mitään lääkkeitäkään pystyy aloittaa. Niin onhan mulla sit hyvin aikaa ennen sitä pudottaa se jäljellä oleva 4,5kg.