Olipas kivasti tullut viestejä tänne
nyt onkin ollut monenlaista hommaa niin ei oo päässyt montaa kertaa päivässä tarkistamaankaan viestitilannetta
tttii, ollaan me näillä näkymin kuitenkin sinne naikkarikäynnille menossa, vaikka minusta on vähän turhaa käydä jos käynnin tarkotus on se että sanotaan ettei aloteta hoitoja ainakaan vielä.. mut tietty jos ne letrot saisin niin olis hyvä! Jospahan ei myöhästynyt pistos haittaisi, varmasti ikävä tunne kun ei saanut pistettyä oikeeseen aikaan. Onko sulla siis tiistaina seurantaultra? Toivottavasti inssi onnistuu tässä kuussa.
LaraS, joo oon kertonut että millasta hoitoa meille on suunniteltu, ja oon antanut oppaita miehelle luettavaksi. Yhteinen aika meille on joo varattu tammikuun lopulle, voi mieskin kysellä sitten mitä on mielen päällä (jos uskaltaa
). Ovista odottelen, toi oikee puoli on tosi ärsyttävä kun sille päälle sattuu! Usein jos on kovat kivut siellä oviksen aikaan, niin jatkuu menkkoihin asti.. Pelottaa jos siellä on endoa, kun se johdinkin on tukossa.. Pahoittelut jos menkat alkaa, mutta kiva kuitenkin että on letrokierto seuraava
toivottavasti aukkari onnistuis tarvittaessa, naikkarilla vaan piti ennen sitä ottaa buranaa koska se estää munajohdinten spasmeja, jolloin saattais näyttää että on tukos vaikka johdin oliskin "krampissa".
bluebe, toivotaan että onnistuis tammikuussa IVF ja pääsisit kaveriporukkasi jatkoksi plussaamaan
Ronya, kylläpä sulla olikin aikainen ovis! Pahoittelut että jää tämä kierto väliin, miten huonoa tuuria että osuu just viikonlopulle siirtopäivä
Onnea uudesta työpaikasta! Mä silloin reilu 2 vuotta sitten mietin, että pystynkö vaihtaan työpaikkaa tosi stressaavasta työstä, kun jos tulee kauhee raskauspahoinvointi tms, niin joudun oleen koeajalla paljon pois.. ihan hyvä että vaihdoin
Kyllä ne hoitokäynnit varmasti saa hoidettua!
bambi, mukavaa että kroppa on palautunut punktiosta :) tsemppiä luomukiertoon, kohtahan se vuosi jo vaihtuu ja pääset ootteleen PAS:ia :)
ON: Täällä taitaa miehen hoitovastaisuuden syy olla raha, kun on ok että letroja kokeillaan kun sanoin että ne on tosi halvat lääkkeet.. Kyseli pistoshoidon hintaa, mutta eihän sitä etukäteen tiedä mitenkä kauan täytyy pistää, eikä tiedä mitä lääkettä ne ees siihen kirjottais. Jos tässä ei nyt enää uusia mutkia tule matkaan, niin kysyn naikkarilta letroja ja pregnyliä. Haluaisin kyllä jo ne inssit alottaa niin pääsis niistäkin, kun lääkäri keväällä laittoi että 3 inssiä välikierroin. Tavallaan olis mukava päästä IVF:n jotta selviäis (ehkä) että miks tää ei onnistu! Mut toivottavasti sinne asti ei tarvis mennä.
Näin muuten huvittavan unen, tajusin yks kaks että mullahan on 2-vee poika
mietin vaan että miten olin kokonaan unohtanut että mähän oon ollut raskaana ja synnyttänyt! Suurin huolenaiheeni oli, että mun täytyy tänne ryhmään pahoitella, että oon kirjotellut täällä vaikka olisin kuulunut kakkosen toivojien ryhmään