Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
ImageUploadedByVau Foorumi1512333515.920348.jpg


? :o
 
Herukka no onpas tosiaan kummallista. Ei kai auta kuin odottaa pari päivää ja testata taas. :wideyed: Tsemppiä:Heartred

Mulla ei sitten kunnon vuoto alkanutkaan. Sunnuntain lorahduksen jälkeen jatkuu tuhruttelu, tai sellainen vuoto etten voi laskea sitä kp1:ksi, koska silloin vuodan aina kuin seula. Anteeksi kun kuvailen näin tarkasti. :grin Mahakipuja kyllä on. Epäilen, että nuo terot aiheuttavat tämmöistä ihme häikkää. Pitää kai odottaa kiltisti sinne torstaille, tehdä testi ja sitten syödä terot loppuun. Ja ensi viikolla soitella polille.
 
Herukka, ompas outo tilanne kerrassaan kun vaihtelee nuo testit noin! :eek: pysyis nyt vaan se toinenkin viiva..

bluebe, kuinka pitkään niitä teroja pitää sun nyt syödä? Minä tietysti toivon, että tuhruttelusta huolimatta siellä olis kyytiläinen matkassa :happy:

ON: Tulin testanneeksi päivällä negan. Vasen tissi ihan törkeen kipeä, ja alavatsalla tuikkii vähän väliä. Tein huvikseen o-testinkin, sekin selvä nega. Kamalat raivarit ja herkkunälkä. Voisko ne menkat jo alkaa.. :rolleyes:
 
Elisenda, pe iltana ois viimeinen tero. Niin mälsiä nää piinapäivät! Milloin sulla pitäis alkaa menkat?
 
bluebe, niin on ihan mälsät päivät! Mulla pitäis tavallaan alkaa vasta viikonloppuna, mut jos se ovis nyt oli sillon kun oli vahvin o-testi niin vois jo huomenna alkaa, tai keskiviikkona. Ei oo montaa päivää sulla siis terokuuria jäljellä! Harmillista että eivät toimineet ihan niinkuin piti.
 
Moi vielä. Olo on vatsassa vielä kummallinen ja huonoa oloa on esiintynyt nämä päivät aika voimakkaasti. Olikohan tuo raskaus kuitenkin, mutta päättyi ennen aikojaan. Testit negaa ja nyt mulla plussatestistä huolimatta kp 5.
 
Kyfira, voihan hitsiläinen että menkat alkoi :sad001

Herukka, kuullostais kyllä että vois olla aikainen keskenmeno.. :sorry: kun niin selvää plussaa näytti testitkin.
 
Herukka, joo kyllä vaikuttais että olis aikainen km. Koska oli kyllä niin selkee viiva tikuissa. Tsemppiä <3

Napailua; kiire, stressi ja väsymys jatkuu. Joulukuu on meillä töissä koko vuoden rankin, plus kaikki muu mitä oon urpona tunkenu työpäivien perään. Ne vähäsetkin hengähdys tauot menee hääjuttuja miettiessä. Mulla on niin burnout tulossa :( en oo edes ehtiny ajatella että olisko mulla mitään oireita, eipä kait mitään. Menkkoja odotellessa, nyt vissiin dpo11. Eka päivä kun pääsee nukkumaan ehkä jo kasilta, eikä huomenna tarvikkaan herätä kello 3:30 itsenäisen suomen kunniaks
 
En edes muista, kävinkö tänne kertomassa, että tähänkään kiertoon ei letroja tullu kun aikataulut ei vaan passannu, että ois ultraan päässy oikeina kierronpäivinä. Ja jos kierto pysyy nyt samana, niin joulu sotkee seuraavan ja tammikuussa viikonloppu. Sitten onki jo se IVF.
Eli mä taidan nyt pysyvämmin jäädä taustalle; keskityn töihin ja alan jo fiilistelemään joulua, joka toivottavasti on viimeinen ”kahdestaan” miehen kans. Saatan välillä käydä pikaseen lueskelemassa, kun kiinnostaa tietty plussaako muut tässä välissä :rolleyes: Hirmuisesti tsemppiä kaikille! :Heartred
 
tttii, tsemppiä töihin ja kiireeseen! Jospahan ei burnout kuitenkaan iskis, ja saisit levättyäkin välillä!

Triana, harmi ettei aikataulut sovi ultrien kanssa, mutta eihän teidän IVF:n kovin pitkästi ole :)

ON: Täällä kp1. Että se kierto oli sit 23 päivää :rolleyes:
 
Kyllä se negaa tänään näyttää, pc ja onestep.. dpo13. Tätiä odottelen viikonlopuksi
 

Liitteet

  • 1512629937407.jpg
    1512629937407.jpg
    17.3 KB · Katsottu: 114
Tänään ja huomenna ois vielä pitänyt syödä Terolutia, mutta unohdin töihin lähtiessä ottaa pillerin ja tiputtelu muuttui sitten kunnon vuodoksi päivän aikana. Ajattelin, että turha tässä vaiheessa ottaa enää töiden jälkeen lääkettä kun menkat on jo päällä. Kp1 siis täälläkin. Jos sitä huomenna soittelisi polille ja kyselisi, voisko tammikuun inssin vaihtaa IVF:ksi... Katsotaan!

Herukka, tsemppiä vielä <3

Ja tsemppiä kaikille, joilla pyörähti uusi kierto :sad001

Triana, ehkä pieni tauko voi tehdä hyvääkin? Ainakin mielelle. Pian se helmikuu koittaa :)

tttii, nyt jätät jotain vähemmän tärkeitä juttuja pois, jotta saat levättyäkin! Ei kannata ajaa itseään piippuun. Mikään ei tässä elämässä oo lopulta niin tärkeää, etteikö se hetken voisi odottaa.
 
Yritin hakea apteekista clomeja. Kyseinen lääke on kuulemma poistunut markkinoilta ja siihen on joku korvaava, mutta siihen tartteis lääkärin reseptin :mad: Miten voi olla. Noh, huomenna olis tarttenut clomit, tiiä mistä tähän hätään reseptin sais. En nyt sit tiiä, pitäiskö vaan olla syömättä niitä enää, kun tammikuussa on sitten kuitenkin naikkarille se aika niin menis pari kiertoa ihan luomuna. Ehdin varata ens viikolle jo kontrolliultrankin clomien takia, mutta turhaanhan mä sinnekään sitten menen. Säästypähän rahat.
 
Jos .on sua aiemmin hoitanut gyne, niin voi varmaan laittaa sulle reseptin puhelinsoiton perusteella, tapaamatta.
 
tttii, pahoittelut negasta :sad001

bluebe, onnistuiko vaihtaa IVF tammikuulle? Joo oisin itse varmasti tehnyt saman, että jättänyt sitten ne loput terot ottamatta. Jännää silti että vuoto alkoi heti kun jätti yhden ottamatta, monillahan menee useampi päivä terokuurista, että menkat alkaa.

Kyfira, ompa outoa että yhtäkkiä clomit poistuu markkinoilta :eek: eiköhän se lääkärikään sitten tiennyt, kun olisihan se suoraan voinut tehdä reseptin siihen uuteen valmisteeseen..

ON: Mun on ollut pakko ottaa yks särkylääke päivässä menkkakipuun, vähän tuo mahalaukku tms on tykänny kyttyrää. Mut enää ei onneks tarvi ottaa, pari ekaa päivää on ne pahimmat.
Raha-asiat taas vaihteeks ahdistaa, mies oli sitä mieltä nyt ettei meillä olis "varaa" lapseen.. Mutta ongelma taitaa olla se, ettei se suostu tinkimään elintasostaan, kun sillä menee rahaa ihan tarpeettomiin asioihin. Eli se ei nyt olis lähdössä hoitoihin ollenkaan.. Tuntuu kyllä että elämä menee ihan pilalle, jos ei mennä hoitoihin ja lopetetaan yrittäminen.. :sad010
Vaikka sekin ajatus kyllä kieltämättä kauhistuttaa, jos vauva tulee taloon ja mies törsää rahaa samaan malliin kun nykyään..
Anteeksi purkautuminen :sorry:
 
apua, pakko heti kysyy Herukalta, että ootko viel tehnyt testiä? :eek: :nailbiting: Oon lukenut ketjuissa, et jollain seilasi + ja - joitakin päiviä ennenkuin jäi plussaksi. Oijoi :smiley-angelic001 :shy:
 
Elisenda Voi ihmettä noita miehiä :facepalm: Toisinaan tuntuu, että vaik miten juttelis ja keskustelis, niin ne asiat ei vaan aukee siellä toisessa päässä :banghead: Toivottavasti aika tekee tehtävänsä ja miehen "itsekkyys" siinä sivussa hälvenee. Samoja oireita täälläkin ollut viime aikoina, mutta mies haluaa kuitenkin meille lapsen, niin varmaan päästään vaikeista ajoista yli. Toivottavasti sielläkin asiat setviytyy :Heartpink
Kurjuus, että jäi vielä lyhyeksikin kierto (ja pahoittelut kp1) :sorry: Onko sulla koskaan ollut lääkärin kanssa puhetta loppukierron luge- tms. tuesta? Anteeks, en muista onko asiasta ollut puhetta :shy:
(nauroin muuten kippurassa tolle, että joku "viaton" sivullinen bongasi sun hajamieliset tissipuristelut :laughing005 Ihanaa, kun täällä uskaltaa hupsutellakin ja kertoa kaikenlaisia sattumuksia :happy090 )

bluebe mulla oli 6 kierrossa terot ja sen jälkeen en niitä enää suostunut ees ottamaan. Alkuun meni pari-kolme kiertoa ihan ok: oli elämäni ekat nappiin 27pv kierrot, kun napsin kp 15-24 teroja. Sitten alkoikin tulemaan välivuotoja, tiputtelua, pitkiä kiertoja. Mulle siis aloitettiin kilpirauhasen vajaatoimintaan myös thyroxin noihin aikoihin, niin liekö ne yhdessä sit sotkeneet kuvioita. Eli thyroxin "luomusti" paransi kiertoja, siihen sekaan terolutit sitten alkoi sotkea. Näin siis oon jälkikäteen asioita ite miettinyt. Mut toivottavasti sulla kuitenkin niistä olis apua :happy: kun kerran lugeja et pysty käyttämään ja ovat keltarauhashormonina ilmeisesti ihan hyvä loppukierron tuki.

Triana Toivottavasti taukoilu sujuu mukavasti muiden asioiden parissa ja saataisiin tänne ketjuun sitten hyviä uutisia sulta seuraavaksi :Heartpink

Kyfira pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :sorry: Saitko lääkärin kiinni ja oikeen reseptin ajoissa? Oliko ne clomit muuttuneet femariksi, vai miten se meni. Ihmeellistä, ettei saa ns. geneeristä lääkettä ilman reseptiä tommosessa tilanteessa :confused: tai jotta apteekista soittaisivat lääkärille, että voiko vaihtaa.

Herukka Mulla on pari kemiallista ollut ja oireet on loppuneet kp1-2 viimeistään. Mikä siellä tilanne? Voi että, toivoin niin, että nyt olis tullut ylläriplussa teille :Heartpink

hattivatti Tervetuloa takas ja mahtava kuulla, että kokeissa kaikki hyvin! toivottavasti pian tärppää! :Heartpink

Täällä taukoilua ollut, ei vaan oo jaksanut yhtään panostaa oikeestaan mihinkään. Yhtään ovistikkuakaan, tai sylkitestiä, en oo jaksanut tehdä. Edellinen kierto jäi siis kp 24, eli eka päivänä kun lähettiin reissuun alkoi vuoto :banghead: .
Tänään oli lääkärikäynti ja sen jälkeen jäikin yllättäen vähän toiveikas maku suuhun :shy: Arvelin, että kp19 on liian myöhäistä käydä ultrassa (siis irrotuspiikkiä ajatellen) ja niin tosiaan oli. Mutta! Siellähän näkyikin hyvän paksuinen limakalvo ja keltarauhanen, joka kielii siitä, että on ollut ovulaatio :p Ei tietenkään mitään 100% varmaa, mutta voi olla, että mulla on jopa kroppa osannut kerrankin toimia kuten pitää :happy:
Seuraavaksi suunnitelmana aloittaa letrot kp2 sekä soitan heti kp1 (tai seuraava arkipv) aikaa, että tehdään kontrolli-uä + luultavasti aukkari.

Anteeks, jos jäi jonkun asiat vielä kommentoimatta :Heartpink Yritän taas osallistua enemmän ja kaikille toivon ihanaa sekä unelmien täyttymyksen täyteistä vuodenvaihdetta :love7

-LaraS kp19 / 24-28?, dpo?

(ps. tänään tein negan r-testin :grin tosin ei oikeesti mitään hajua dposta)
 
Takaisin
Top