LaraS, no toivottavasti ei niin natseja olis, etteikö uusia teroja antais
onhan se tosi että adoption kautta ainakin on mahdollisuus saada lapsi jos ei muuten, mut musta näin ennakko-oletuksena tuntuis, että hoidan vaan jonkun muun lasta. Vaikka liekö se oman synnyttämän lapsen hoito sen kummempaa olis
Eltsi, jopas nyt on kumma kun ei ole yksikään folli ottanut kasvaakseen! Oliko sulla siis aiemmin ollut tuota pistoshoitoa?
Triana, ihan mahtavaa että asiat selkenee, ja noinkin nopealla aikataululla! Toivotaan kovasti että putket olis auki
Frozen, sepä just että jos on vaan turhaan toivonut ja jännännyt vuosikaudet, käynyt hoidoissa yms ja sitten jos ei tapahdukkaan mitään
no varmastikkin jonkinlainen terapia auttaa silloin. Mutta eipä siitä ihan vielä tarttis hätäillä
Niistä meidän jatkosuunnitelmista, mä oon koittanu varovaisesti patistaa tota ukkoa simppatutkimuksiin yksityiselle, mut ei oo ainakaan vielä menny
mulla on reilun kuukauden päästä gyne, katotaan mitä se sanoo vai sanooko mitään. Vähän riippuen siitä mietitään sit jatkoa.
Bambi, toi on ihan tosi, että ei vaan saa menettää toivoa
Onko sillä ivf:n pitkällä tai lyhyellä kaavalla muuta eroa, että esim jos ei oo pcos niin se pitkä olis parempi? Tsemppiä sumujen käyttöön, ja punktion yms odotteluun
tiiamariia ja
Toiveissa, kyllä se vielä iloksi muuttuu :) Tsemppiä teille molemmille!
Tänne kurvasi Täti Täsmällinen, dpo13=kp1. Mut onneks kivuttomana, hiukan vain välillä jomottaa vatsaa! Jos nyt tänään tai huomenna ei ylly kivut, niin melkein syyttäisin niitä royal geleitä viime menkka- ja oviskivuista..
Että sinne ne hurahti mun piinapäivät, mitähän ajankulua sitä sitten keksis
Ja vissiin tää reilun kolmen viikon sokerilakko on jotain auttanut, mielialanvaihtelut vähempänä ja nyt tuli vaan 2 finniä, kun aiemmin ennen menkkoja tullu vinot pinot jos minkälaista näppyä naamaan!