Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

• 10-12 kk

Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

Äänet: 7 43.8%

• Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
13 mm. Limakalvo paksu (nyt en muista kuinka paksu), mistä kiitän mun greippi päivässä -taktiikkaa. Joo, kerron pistelystä, vähän jännittää... Nyt ei vaan sais innostua liikaa...

Tein taas aamulla testin, 10mIu one step.. Ei kerrassaan mitään. Ei edes näkynyt kohtaa johon sen viivan pitäis tulla! Vois nyt tulla ees joku hailura, vaikka menkat alkaiskin, niin tietäis että on toivoa jatkaa yritystä! Ja toisekseen järki lähtee, jos mulla on sit aina ennen menkkoja tämmöstä pahoinvointia :dead:

Frozen, ihan huippua että folli löytyi, kasvukipujen puuttumisesta huolimatta! :happy:

Elisenda kp25/27, dpo11 (tätiä odottelen perjantaiksi, kunhan tulis ilman kipuja tällä kertaa..)

Muokattu viimeksi:
Frozen jes! Tsemppiä :happy:

Elisenda, mulla kans perjantaina/lauantaina täti tulossa. En oo testaillu ollenkaa ku ei oo mitään oireitakaa. Illalla oli jotain outoa vihlontaa/kramppia alamahassa mutta sitä kesti ehkä 15 sekuntia :meh:

Triana kp24/25-26

Frozen, hyvin se menee. Kynä on helppo käyttää!

Elisenda, tsemppiä piinapäiviin! Toivottavasti vielä se plussa tulisi!!

Triana, eihän sitä koskaan tiedä, jos vaikka jtn kiinnittymistä olisi ;) peukut pystyyn!

Eltsi kp 16, 11 gonal-f pistospäivää takana.

Kiitos kaikille! :) On tää niin huippupalsta; kirjoitin ultran jälkeen miehelle, miten meni ja sitten heti perään tänne. Mutta tosiaan eihän tämäkään vielä mitään takaa, pitää pitää pää kylmänä...

Elisenda, jospa testi vain ei vielä näytä! Toivotaan! :)

Triana, hyvin vois tosiaan olla kiinnittymistä. Eikä läheskään kaikilla ole mitään oireita. Meinaatko kuitenkin testailla vai odottaa? :)

Eltsi, kiitos, katsoin Ovitrellen YouTube-videon, oli selkeät ohjeet. Sitten kun vielä käytännössä hallitsis... Millon sulla seuraava ultra? :)

Elisenda, oireet vaihtelee kierrosta toiseen niin paljo ettei oikeen niitten perusteella voi päätellä mitään o_O

Frozen, varmaan odotan ainaki perjantaiaamuun jos ei kerkeä täti yllättää ennen sitä jo :nailbiting:

Tämän ketjun parhaita puolia on nimenomaan tuo, että kaikilla on kumminkin sama tavoite, vaikka ihan vielä ei olisikaan kaikki termit ja asiat tuttuja ja erilaisista tai toistaiseksi tuntemattomista syistä yritys on kestänyt pitkään. Ja itsellänikin kun esim moni tieto on täältä foorumilta ja parilta hoitoja läpikäyneeltä ystävältä, niin helposti on omia väärinkäsityksiä, kuten tuosta lääkekatosta nyt viimeisimpänä. Ja sitten on ihanaa kun on joku joka osaakin korjata sen käsityksen oikeaksi :)

Itseäni jännittää jo viikon päästä oleva ensikäynti poliklinikalla. Pelottaa vähän, että kuinka kauan menee sit vielä odotteluun aikaa siltä osin, että haluavatko mitä tutkia vielä siellä terveyskeskuksella tehtyjen tutkimusten lisäksi ja ennenkuin ohjaavat sitten hoitoja varten eteenpäin. Toisaalta myös pelottaa vähän hoitojenkin mahdollinen lähestyminen! Vaikkakin toki se on sellasta positiivista pelkoa.

Tsemppiä Frozenille! :)

Musta tuntuu että täällä alkaa kuvitellut oireet nostaa jo päätään. On tää piinaa aina vaan vaikka asennoituu siihen että kuitenkin ne menkat taas alkaa :D

Frozen: Empä yhtään tiedä. mies vaan sanoi, että ne vaan sano että tulokset tulee sitten postissa.
aikamääreestä ei ollut mitään puhetta. :eek:
Elisenda: Tää tässä kamalaa onkin odottaa viikko toisensa jälkeen että jokos vai ei.
ei päästä vielä tän vuoden puolellakaan hoitoihin jos joka jutun tuloksia ja päätöksiä pitää odottaa kuukaudesta-
kahteen.
sanoin kyllä miehelleni että jos ei ala kuuluun tuloksia niin perjantaina tai maanantaina vois oikeesti kysellä perään,
että tietäs edes koska sais ne meille päin. Pahoittelut negasta! :sad001

Mauste: Me mentiin kunnallisen puolelle alottaan tätä tietä vuoden ja 2kk yrittämisen jälkeen.
enkä kadu. vaikka meillä onkin radikaali ja aika mahdoton tilanne niin on helpottavaa tietää että jossain on vika.
en enään tikuta ovista monena päivänä innoissaan, kunhan tiedän mikä päivä se on jos joskus hoitoihin sen tiedon tarvii.
meidän tilanteessa ei tarvitse stressata että eikä menkat tuu vai tuleeko ja voinko juoda alkoholia...
ei vaan tiedän että ne tulee kuun alussa niin siitäkään ei tarvitse turhia stressailla. vaikka kamalaa se on ettei niistä
tarvi stressata. meillä näin toisilla toisin :rolleyes:

Eltsi: Hienoa kuulla, että on töissä otettu hyvin tilanteenne huomioon. toivottavasti sitten täälläkin päässä
jos rohkaistun kertomaan töissä sillon joskus hamassa tulevaisuudessa ne hoidot alkaisikaan.
Jos tässä jotain avauduttavaa tulee niin koitan rustailla ajatuksia teillekin :)
empä oo viittiny ladata mitään ku jos on pari sovellusta päällekkäin niin muka muisti täynnä.
mutta tarvii kokeilla jossain kohtaa kun jaksaa siistiä puhelimen muistia :wacky:

Kävin tänään töiden jälkeen jumpalla, joten mieli virkisty ja virtaa riittää!
Sitten kun malttais mennä vajaa 2 tunnin päästä nukkumaa ni hyvä olis!

Frozen, huomenna ultraan! Oon jo henkisesti valmistautunut, et pistely jatkuu. Suuri yllätys olisi, jos siellä joku folli olisi ottanut kasvupyrähdyksen!

Kissankulta, hyvin kirjoitettu tosta pelosta / positiivisesta jännityksestä. Tosiaan hyvä, että asiat ainakin sitten etenee. :)

Tiimariaa, jospa ne ei ois kuviteltuja oireita..? Millon meinaat testata?

ON: Nyt on Ovitrelle pistetty. Kai se meni ihan oikein, vaikka ensin en tajunnu ihan kaikkia kynän "pyörityksiä". No, ainakin nestemääräosoitin meni 250:sta 0:aan, eli kai se aine sinne meni. :grin Itse pistäminen ei ollu kamalaa (paitsi miehelle joka ei kestäny katsoa) vaan nimenomaan ne alkuvalmistelut. Anteeks vuodatus, mutta mies joutu yllättäen olee töissä tosi myöhään (tuli kotiin klo 20 oletetun 17:n sijaan) ja sitten se lähti treeneihin 20.15. Kysyin, eikö se vois skipata, kun tänään ja/tai huomenna ois hyvä tehdä talletteluja (viimeks tehty sunnuntaina), mutta ei kuulemma voinu. Mä taas oon huomenna kotona klo 21 (ja aamulla ei jaksa talletella, kun herätään klo 6-7 töihin). Kaiken lisäks sen on kuulemma huomennakin mentävä treeneihin illalla, eli nähdään varmaan sitten klo 23... Sanoin kyllä tossa äsken sen lähtiessä, että paras jaksaa nyt tänään vielä talletella kun se palaa, kun kerran treeneihin lähti eikä jättäny väliin..! Tuli aika pirttihirmumainen olo, mutta en nyt halua että oon syöny ja pistelly kalliita lääkkeitä turhaan, jos sitten tätä mahdollisuutta ei edes yritetä hyödyntää. Kyllä se lupaili jaksaa, varmaan meni hermo mun nalkutukseen. :grin Kiitos ja anteeksi tämä vuodatus!

Eltsi, toivotaan parasta! Mäki siis olin varautunut siihen tänään, ettei follia löytyis, kun kipuiluja ei ollu ollu; ehkä korkeintaan vasemmalla puolella vähän jotain, vaikka tää folli lopulta löytyikin oikealta... Peukut pystyssä sun puolesta ja kerro sitten, miltä näytti! :)

Saa vuodattaa! Oon ihan samaa mieltä että paras on miehen jaksaa talletella kun oot joutunu pistelemään lääkkeitä ja syömään ja se ei oo ilmaista. Että pare ois jaksaa! :D

Nyt on vasta kp16 ja mahdollisesti dpo4, että kyllä varmaan lähemmäs 2 viikkoa menee ennen kuin voi testailla. :D

Frozen mäkin vonkasin talletteluja viime yönä yhden jälkeen yöllä kun tulin kotiin töistä:/ mies ei suostunut heräämään mut herätteli mut sit aamulla ennen töihinähtöä:D se sun mieshän voi ottaa tän iltasen sit vaikka loppuverryttelynä xD

Kiva kun täällä kirjottelee ihmiset erilaisillma taustoille, niin ku joku jo kirjotti, niin toivehan meillä kaikilla on sama ja samat pelot siitä et jos se ei koskaan toteudu..

Eltsihän on jo ihan mestari pistämään piikkejä! Oliko niin et irtotuspiikkilupaa ei vielä oo? Ultra huomenna? Mulla alkaa maanataina sumut eli sellanen hormoninenäsumute, joka ajaa oman hormonitoiminnan alas ja saattaa aiheuttaa vaihdevuosioireita.. innolla odotan :/

Ihanaa, että täältä löytyy ymmärrystä tähän(kin) asiaan! :) Ite jätin suunnitellun salin väliin, ettei toi pistoskohta vaan hiertyis tms. ja kävin vain pienellä kävelyllä, nyt miekkosta kotiin odotellessa...

Bambi, toivottavasti pääset vähillä oireilla! Paljon tsemppiä sinne! :)

Just tulee muuten uutisissa siitä, kuinka syntyvyys on Suomessa liian pientä ja yhtenä syynä mainittiin suuri määrä ihmisiä, jotka haluis lapsia muttei saa... Kyllä meitä todella riittääkin, kun miettii, että näilläkin palstoilla on varmasti vain kourallinen...

Frozen, nyt vaan viettelysvaihde kympille! ;) toivottavasti mies jaksaaa vielä!

Bambi, yllättäen tää pistäminen on alkanut toimimaan! Mä siis oon niin piikkikammoinen ollut, et huh huh! Pyörryn verikokeisiin ja nukun huonosti yöt ennen verikokeita tai rokotuksia. Voin olla lähes sairas, kun pelkään sitä niin paljon. Mutta haave voittaa pelot, joten yllättäen olenkin pärjännyt loistavasti! Tuo ovitrelle vaan jännittää, kun siinä sitä lääkeainetta on enemmän kuin mun gonal annoksissa. Tunnenko sen lääkkeen nahan alla?!

Tiiamariia, tsemppiä piinapäiviin! Koita ottaa rennosti :)

Eltsi, mä en ainakaan tuntenu sitä ainetta nahan alla. Musta siis tosiaan itse pisto ei ollu kummoinenkaan, eli varmasti sinäkin pärjäät hienosti, kun oot gonaliinkin tottunu noin hyvin. :)

Ja nyt on tän illan tallettelu tehty; ei ollu kovin romanttinen tapahtuma mutta tapahtuma kumminkin. :grin

Takaisin