Kivoilta treffeiltä kuulostaa noi molemmat! :) Me yritetään miehen kanssa käydä kylpylässä/leffassa tms. sillon tällöin, mutta useamminkin vois. Kahden viikon päästä lähdetään Keski-Eurooppaan viikonlopuks.
Eltsi, nyt kuulostaa siltä, että siellä on muhkea folli kasvattamassa itseään! :) Muistanko oikein, että huomenna jo seuraava ultra?
Elisenda, yksityiseen hammaslääkäriin saa varmasti uppoamaan rahaa. :/ Osallistuuko miehesi jotenkin sun lääkärikäyntien kustannuksiin? Meillä ei; simppatestikin (vajaa 100 e) maksettiin yhteiseltä ruokatililtä, mutta mä oon maksanu kaikki mun tutkimukset ja lääkkeet itse (tähän mennessä menny varmaan joku 1 500 e). Ei oo tarkoitus rehvastella, mutta tienaan hieman enemmän kuin mieheni (en ole kuitenkaan mitenkään huipputuloinen), ja koska vika on täysin minussa, toi on musta ihan OK. Jos kuitenkin joudutaan menemään seuraavaan vaiheeseen, joka meidän kohdalla kuulemma on suoraan IVF, joudun/joudutaan lainaamaan rahaa joltakulta (ehkä kysyn sitten äidiltäni). Olisko sulla mahdollista pyytää myös lainaa joltakulta läheiseltä? :) Ainakin oma kokemus tän asian tiimoilta parillakin eri yksityisellä käyneenä on, että he ottavat tosissaan ja määräävät lisätutkimuksiin (kai nyt, kun siitä heille maksetaan :D ).
ON: Ihan jotain pientä nippailua on tuntunu munasarjojen kohdalla, mutta niin pientä ja niin harvoin, että luultavasti vain kuvittelen. Eilen jo mietin, että olisin kertonu meidän yrityksestä kolmelle kaverilleni, mutta en saanu sanoja suustani. Yks näistä kavereistani on toista kertaa raskaana (tämän olen tienny jo kauan), mutta nyt he olivat saaneet tietää tulevan lapsen sukupuolen, joka on eri kuin esikoisen. Hän sanoi olevansa niin iloinen, koska oli kuvitellut, että heille tulisi "kaksi samaa". Teki mieli sanoa, että helvetti kun sais edes sen yhden, aivan sama onko tyttö vai poika! Tällä kaverillani on molemmat tärpänneet heti, joten kai on ihan normaalia, että kun ei oo ongelmia sen suhteen, niin tulee "murheita" koskien lasten sukupuolia. Tiesin, että oisin vaan alkanu itkee niin hillittömästi ja luultavasti sanonu asiani epäystävällisesti, joten päätin olla kertomatta meidän yrityksestä. Olis mun kaveri varmaan ymmärtäny ja ollu sitten hehkuttamatta eri vaatteiden ostamisesta, eli tavallaan oma vika, mutta en vaan saanu suutani auki enkä halunnu pilata kaverini iloa.