hattivatti, hyvä kuulla että kaikki oli teillä ok! Toivon, että pian tärppäisi :)
Elisenda, mikset voi ottaa lääkkeitä menkkakipuihin? Sori jos oot juuri sen jossain kertonut, mulla on mennyt ohi. Mulla luget teki kamalat masennusoireet. Elin jossain sumussa täysin vailla elämäniloa sen ajan kun lugeja käytin. Sanoin lääkärille et otan ne uudestaan jos ei oo muuta keinoa, mutta jos on jotain toista niin haluaisin kokeilla. Teroista ei tullut mitään sivuoireita, mut kun nää ei ongelmaan auttaneet niin ehkä ne luget pitää sit taas seuraavassa kierrossa ottaa...
ON: Eiköhän täällä pärähtänyt tänään kp1 tai viimeistään huomenna. Torstai-iltaan asti olisi pitänyt syödä teroluteja, mut nyt en kyl tiedä että mitä teen. Syönkö loppuun vai jätänkö tähän kun eivät kerran pitäneet menkkoja poissa? Toisaalta pitivät kyllä tiputtelun poissa, koska normaalisti mulla tulee ainakin 3 päivää tiputtelua ja sit vasta kunnon vuoto. Nyt oli eilen ihan ihan vähän tuhrua ja tänään lorahti oikein kunnolla kirkasta verta pönttöön.
Pitää katsoa kehittyykö tää vielä kunnon vuodoksi tänään tai vasta huomenna.
Ja nyt kun tää kierto aikaistui niin tähän kiertoon ehtisi tehdäkin jonkun hoidon ennen joulua. Inssiin en haluaisi tuhlata aikaa ja rahaa meidän simpoilla. Mut jos se toinen inssi on nyt pakko tehdä, niin tehtäis heti pois alta ja tammikuussa pääsis sitten IVF:ään. Tai sit jos vois skipata inssin ja luomuilla joulukuun ja sit joka tapauksessa IVF:ään tammikuussa. Pitää soitella huomenna polille. :)
Lisäys:
Herukka! Joko teit tänä aamuna uuden testin?