Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Herukka kyllä se niin haamulainen siellä on :) jokin siellö yrittää mukaan jäädä :wink Aamusta heti kans testiä peliin niin näkee miten tummuu
 
Joo! :P Me lähdetään just kauppaan. Taidan ihan varmuudeksi ostaa pc testit ja testata illalla sillä. Noi on jotain varhais herkkiä, mut ei lue herkkyyttä siltikään.
 
tttii, jännää että sulla plussakierrossakin oli välillä tissikipu kadonnut! Mulla yön aikana tuli taas kipeiksi :grin vähän nolotti kun kaupassa ajatuksissani painelin tissejäni, niin joku laitapuolen kulkija huomasi :rolleyes:

Kissankulta, oi ihanaa että alkiot olivat hyviä! Toivotaan tosiaan parasta että pikkuinen tarttuu tiukasti kiinni :Heartred

Villisilmä, mukavaa että asiat alkaa mennä eteenpäin, ja että simpatkin oli vähän parantuneet! Tsemppiä arkeen, toivotaan että miehellä mieli paranee, eihän teidän tilanne toivoton kuitenkaan ole :Heartred

Herukka, oih mitä uutisia! Taitaa tosiaan valemenkat olla kyseessä! :happy: Toivotaan että huomenna on jo vahvistunut :Heartred
 
Elisenda: Joo pitää seurailla tilannetta. Jotenkin tuntuu siltä, ettei tämä onnistu kuitenkaan. Miksei mikää voi mennä ilman ongelmia :D
 
Herukka, toivon niin paljon että plussa vahvistuu :)

Itse ihmettelen täällä olojani. Tänään dpo 9 (inssi siis takana). Mulla tuhrutteli tänään vähän veristä vuotoa. :wideyed: Ja maha ollut kipeänä, sekä rinnat arat. Rintojen arkuutta mulla ei koskaan ole normikierroissa, mutta mahakipu ja tuhruttelu on hyvinkin tuttuja menkkoja edeltäviä oireita. Elättelin vaan toiveita, että nää tässä kierrossa ekaa kertaa olevat terolutit pitäisivät tiputtelun poissa mut eivät tainneet pitää. Lugesteron piti vuodon poissa aiemmassa kierrossa. :sorry: Tai voihan tää kiinnittymisvuotoakin olla, mutta millään en sitä kyllä uskoisi. Rintojen arkuuskin voi varmaan olla terolutin sivuoire? Hankalaa kun on ekaa kiertoa uusi lääke, niin ei voi tietää, mikä oire johtuu siitä ja mikä ei. Edelleenkään en mitään toiveita pidä raskautumisessa inssillä... Tää ois oikea päiväkin tiputteluvuodon alkamiselle normikierrossa.
 
Herukka toivotaan viivoille vahvistumista ja vuodolle loppumista! :)

Täällä jäi kumit pois, siis taustalta taas kuumeilemaan. Vielä ei olla virallista vastausta km tutkimuksista saatu, mutta omakannassa kaikki vastaukset on ok. Huonoa tuuria ilmeisesti.. Joten eiköhän tässä uskalla jo alkaa yrittämään, taas.. kohta kaiken kaikkiaan 3 vuotta takana, jospa se huono tuuri joskus väistyisi ja saataisiin oma pieni syliin asti.
 
bluebe, sehän se just on kun ei tiedä uudesta lääkkeestä että aiheuttaako se mitä oireita itselle.. oliko lugesteron muuten huono, vai miksi vaihdettiin terolutiin? Tsemppiä tuhruttelun kanssa, toivon kuitenkin että plussaisit tästä kierrosta :happy:

hattivatti, tervetuloa takaisin, ja toivotaan nyt että huono tuuri on viimeinkin väistynyt! Toivon kovasti että teillä pian tärppää ja saatte pienokaisen syliin asti :Heartred

ON: Eiköhän se täti jo kolkuttele, oloista päätellen. Vähän jännittää miten selviän ilman kipulääkkeitä töissä..
 
hattivatti, hyvä kuulla että kaikki oli teillä ok! Toivon, että pian tärppäisi :)

Elisenda, mikset voi ottaa lääkkeitä menkkakipuihin? Sori jos oot juuri sen jossain kertonut, mulla on mennyt ohi. Mulla luget teki kamalat masennusoireet. Elin jossain sumussa täysin vailla elämäniloa sen ajan kun lugeja käytin. Sanoin lääkärille et otan ne uudestaan jos ei oo muuta keinoa, mutta jos on jotain toista niin haluaisin kokeilla. Teroista ei tullut mitään sivuoireita, mut kun nää ei ongelmaan auttaneet niin ehkä ne luget pitää sit taas seuraavassa kierrossa ottaa...

ON: Eiköhän täällä pärähtänyt tänään kp1 tai viimeistään huomenna. Torstai-iltaan asti olisi pitänyt syödä teroluteja, mut nyt en kyl tiedä että mitä teen. Syönkö loppuun vai jätänkö tähän kun eivät kerran pitäneet menkkoja poissa? Toisaalta pitivät kyllä tiputtelun poissa, koska normaalisti mulla tulee ainakin 3 päivää tiputtelua ja sit vasta kunnon vuoto. Nyt oli eilen ihan ihan vähän tuhrua ja tänään lorahti oikein kunnolla kirkasta verta pönttöön. :sad001 Pitää katsoa kehittyykö tää vielä kunnon vuodoksi tänään tai vasta huomenna.

Ja nyt kun tää kierto aikaistui niin tähän kiertoon ehtisi tehdäkin jonkun hoidon ennen joulua. Inssiin en haluaisi tuhlata aikaa ja rahaa meidän simpoilla. Mut jos se toinen inssi on nyt pakko tehdä, niin tehtäis heti pois alta ja tammikuussa pääsis sitten IVF:ään. Tai sit jos vois skipata inssin ja luomuilla joulukuun ja sit joka tapauksessa IVF:ään tammikuussa. Pitää soitella huomenna polille. :)

Lisäys:
Herukka! Joko teit tänä aamuna uuden testin?
 
Muokattu viimeksi:
ImageUploadedByVau Foorumi1512305219.929801.jpg
no johan Miä ajattelinkin, että miten ne kaksi viivaa eilen olikaan. Tänään lentäneet tiehensä :D alkaa jo naurattaa koko homma. Tää ei voi oikeesti mennä näin :D
 
Herukka, se on hyvä et voi ottaa huumorilla! Eihän näistä jutuista muuten selviäisi :)
 
bluebe, tulipa ikävä sivuoire lugeista ja harmi ettei terot toimi niin hyvin :sorry: joko kunnon vuoto alkoi? Mulla oli kolme viikkoo sitten paha kipukohtaus ylävatsassa, jouduin ihan päivystykseen yöksi. Lääkäri sanoi etten saa kipulääkkeitä nyt syödä, ennenkun pääsen tähystykseen. Tai panadolia joo, mutta ei se paljoa auta.

Herukka, mälsää! Mihin viivat katosi :eek: ja niin selkee toinen viiva oli eilen! :sad001

ON: Tissikipu alkoi sit uudestaan :rolleyes: ja alavatsassa tuntuu kummalta. Raastavia nämä viimeiset päivät ennen menkkoja, vaikka järki sanoo ettei ilman hoitoja enää tässä vaiheessa voi onnistua, mut sydän toivoo silti muuta...
 
Takaisin
Top