Frozen Nuo tollaset mainokset on kyl niin ajattelemattomia.. Miettii, miten paljon jo lapsen alulle saamiseenkin, niinkuin teillä, voi rahaa mennä
Ja loppuunsa sitä rahaa menee monesti niin paljon turhempaankin, että äkkiä saa nipistettyä rahaa tärkeämpiin asioihin. Alkuun tietysti isommat hankinnat maksaa, mutta jatkossa huomattavasti vähemmän kuukausittain ja jakaantuu tasaisesti. Tässä kun on itekin ollut päivärahoilla tai opintorahoilla, niin on huomannut, että kyllä sitä pärjää vähemmälläkin :)
Bambi Joko sait tiedon, paljonko meni alkioita pakkaseen? Toivottavasti jäi vielä hyvä määrä ja huippulaatuisia
Joo, ei oo ollut niiden terolutien jälkeen mulla mitään hormonilääkityksiä, paitsi viime kierrossa se pregnyl.
Kissankulta Ootko saanut väliaikatietoja alkioista? Jännittävää, toivottavasti huomenna mahdollistuu siirto suunnitellusti ja tarraa kunnolla kyytiin
Jäisi sitten vielä pari talteen myöhemmäksi
Ronya Toivottavasti sulle letroista tulee apua siirtoa varten :)
Elisenda No jopas nyt lämmöt oikkuilee
Jospa kertoisikin hyvää nuo tuntemukset
Piinailulle toivottavasti tulee paras lopputulos
Kiitos tuesta, daamit
Pari pv harmitti, mutta nyt ei enää niinkään. Onhan meillä jo luomunakin ollut pari kemiallista, niin ei sentään toivoton tilanne ole. Ja kierto - pari sinne tai tänne... Ja kyllähän meillä silti yritystä on, vaikkei mitään lääkkeitä tähän kiertoon kerkiä saamaan
Soitin ajan lääkäriin ja sain vasta ens perjantaille, sillon on jo kp19
(mun lääkäri on silloin vasta seuraavan kerran tavoitettavissa ja sain ilmeisesti ylimääräisen ajan). Kerrankin toivon vähän pidempää kiertoa, että olis ovis myöhässä ja sais sen irrotuspiikin vielä
Mut ainakin ne letrot sitten pyydän seuraavaan kiertoon.
Mietin vaan sitä amh- arvoa; kun pco voi vaikuttaa siihen ja antaa korkeampaa tulosta, niin liene mulla nyt jotain hyötyä olis siitäkin, kun ei oo pco näkynyt ultrissa tai kevään hormonikokeissa
Pitäis muistaa kysyä sitäkin lääkäriltä.