Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Tttii joo onhan ne lääkekorvausjutut voinu muuttuakin, mitä halvemmalla ne saa sitä parempi:) mulla on ens ma ultran jälkeen vielä yks ultra tai sit suoraan sovitaan punktio, ei siis kauaa enää. Mulle ei oo tullu piikeistä mustelmia mutta kerran tuli ihon alle sellanen parin sentin kova pahkura pistospaikkaan, se sitten hävisi viikkojen kuluessa itsestään..

Kissankulta on mun ivf-kiertokamu:grin koska sulla suunnilleen punktio? Mulla kait pe 24.11. tai ma 27.11. Toivon et olis pe kun sitten helpompi töiden kannalta kun viikonloppu heti perään..

Frozen ei oo helppo toi kertomisjuttu.. varmaan kannattaa kertoa että omakin raskaus alkanut hoidoilla mutta antaa tämän epäonnistuneita ivf hoitoja läpikäyneennpariskunnan kuitenkin ohjata muuten keskustelua, kuinka paljon haluavat siitä puhua ym. Tsemppiä:)

Kiitos kaikille tsemppauksesta! Musta jo nyt tuntuu että munafarmilla tapahtuu vaikka vasta 3 pv oon niitä clomeja popsinut ja yhden menopur piikin laittanut. Taidan kyllä kuvitella:woot: aika kuluu niin hitaasti kun vaan odottaa seuraavaa ultraa..
 
No tänä aamuna näyttikin enään tälläseltä. Kai se on vaan odotettava maanantaihin, että kaikki selviää.. huolettaa vaan se eilinen lh nousu :O
 

Liitteet

  • 1510886435007.jpg
    1510886435007.jpg
    15.8 KB · Katsottu: 136
Tttii, jospa toi ois vaan sellanen ns alkunousu, itellä ainaki monesti tehnyt sitä ihan luomukierroissa, että eka näyttää että viivaa alkaa tulla ja sit haalenee ennenku tulee se oikee plussa. Pidän peukkuja, että ehditte vielä maanantaina inssiin!

Bambi, niin ollaanki kiertokamut! Mulla luultavasti ma 27.11. punktio jos menee kuten oletan.. en kyl tiedä onko se maanantai hyvä päivä taas tuoresiirtoa ajatellen, ku KYSillä tekevät pitkää viljelyä, niin miten lie sit onnistuis..
 
Täällä ukon uuden simppanäytteen tulokset oli tulleet ja näyte oli yhtä huono kuin edellinen, meilläkin siis edessä ivf/icsi varmaan ensi vuoden puolella. Tulen varmaan sitten taas enemmän kirjoittelemaan kun alkaa jotain tapahtua, just nyt ei tapahdu oikein mitään :shy:
 
Villisilmä, tsemppiä odotteluun!

tttii, toivottavasti ovisplussa ajoittuu sopivasti ja pääsette inssiin.

Bambi, tsemppiä munisten kasvatteluun ja tulevaan punktioon.:)

Kissankulta, sinne myös tsemppiä hoitoon!:)

Kyfira, hyvä kun asiat lähtee etenemään.

LaraS, toivottavasti saisit kaksi viivaa :Heartred

Elisenda, tsemppiä lääkäri ajan odotteluun!

Bluebe, toivottavasti ovulaatio ajoittuu hyvin ja pääsette inssiin!


Mulla on myös maanantaina folli ultra. Nyt toivotaan, että ovulaatio ajoittuu sopivasti eli ei keskiviikkoon. Tähän omaan luonnolliseen kiertoon tarkoitus tehdä siis seuraava siirto. Maanantaina selviää enempi sitten ja näkee miltä munasarjoissa näyttää.
 
Kyfira aa, juu niin olikin et sulla oli ne seurannat :facepalm: :shy: Onko sulle tullut clomeista oireita?

tttii No tänään oli niin nega, että ei tarvi ees kuvia laittaa :grin on vissiin dpo7-8 (riippuen, irtosiko itelleen viime to vai piikillä pe - jopa la).
Tuosta lh-noususta, niin mulla tuppaa olemaan niitä tummia ja lähes o+, muttei ihan kuitenkaan (iin siksi nyt olikin se irrotuspiikki). Kroppa tekee tuota vaihtelua ennen sitä varsinaista lh-piikkiä, niin varmaan turha huolia sielläkään :) Aaltoliike on ilmeisesti tavallisempaa kuin kuvitellaan :)

Bambi Toivottavasti nyt onkin tehokas lääkeyhdistelmä ja munafarmi kiihkoontuu :nailbiting: Tsemppiä vielä!

Kissankulta toivottavasti tähdet on linjassa ja kaikki sujuu suunnitellusti! Tsemppiä sinnekin!

Villisilmä Pahoittelut, että uusintanäytteessä ei ollut parempia tuloksia :sorry: Hyvä kuitenkin, että nyt on syy selvillä ja tuo ivf/icsi -suunnitelma taskussa :shy: Toivottavasti jonot ei oo kovin pitkät ja mahdollistuu heti alkuvuodesta! Tsemppiä odotteluun! :Heartpink

Ronya Toivottavasti ma on hyvät näkymät ultrassa ja suunnitelmien mukaan kaikki onnistuu!
 
Lukaisin teidän muiden jutut läpi mutten nyt kännykällä pysty vastaamaan pidemmin. Tsemppiä kuitenkin jokaiselle kovasti!

Tänään oli ultra kun keskiviikkona ei follit olleet kasvaneet tarpeeksi, että näkisi ovulaation ajankohdan. No ei ne vieläkään olleet kasvaneet! Kolme oli n. 11-12cm, mut pitäis vissiin olla suurempia kp11. Toisaalta mulla tulee ovisplussa aina kp15-16, et mun järjen mukaan noi vois täsmätä siihen. Gonalin annosta ei uskallettu nostaa, ettei kaikki lähde kasvamaan. Sama annostus siis vkl ajan ja maanantaina taas ultraan ihmettelemään päästäänkö sitä inssiä koskaan tekee..
 
bluebe mulla oli 13mm kp11 ja lääkäri sanoi että oikein hyvä kiertopäivään nähden. Mun mielestä ihan hyvältä noikin sun kuulostaa :eek:
 
Villisilmä, tsempit odotukseen ja jonotukseen! Toivottavasti olisi lyhyt odotus!

Ronya, kuinkas monella meistä nyt maanantaina onkaan se ultra :D aika jännä.. tsempit siis maanantaille sinnekkin !

LaraS, toivottavasti se kaksi viivaa nyt alkais palaamaan takasin! Tosin sehän voi näkyä tosi myöhäänkin niinkun esim mulla sillon viimeks, joten raauhassa vaan odottelua :wink

Bluebe, ihan hyvä ettei nostettu annosta. Mielummmin hitaasti ja varmasti kun liian nopeesti ja sitten onkin jo ihan liian myöhästä(niinkun tod.näk. mulla).. tsemppiä sinnekkin maanantaille!

Omaa napaa sitten..
Mua nyt ärsyttää, ketuttaa, *ituttaa.. kyllä se tais nyt vaan ovis olla eilen! Oli to se lh nousu, sitten olin k-rautaan menossa ja kun nousin autosta niin ihan hirveet vihlonnat muutamalla askeleella. Samanlaista kun edellisen irtoamisen aikaan, ei siis kestänyt kauaa vaan just sellanen repäisy kipu. Tänään aamulla sitten iha keltasta juoksevaa limaa vessakäynneillä. Munasolun irtoamisen jälkeenhän keltarauhanen ilmeisesti kasvaa "ns. solun irtoamisesta tulevaan arpeen".. Joten nyt päättelin että se ovis tosiaan oli eilen. En tiedä mitä tehdä, koska viikonloppu enkä luonnollisestikkaan pääse klinikalta kysymään asiasta. Pistelen nyt ihan rohkeesti vielä tänään ja huomen illalla ja ma sitten kerron lääkärille tilanteen. Oli siis todennäköisesti liian hätänen gonal annoksen nosto. Ollaan nyt miehen kanssa torstaina ja tänään aamulla pupuiltu, joten peukkuja pystyyn että joku poikasista pääsis perille asti. Tai sitten et kävis niinkin hyvä säkä kun esim frozenilla ja irtoais toinenkin munasolu johon pääsis tekee sit inssin. Peukut pystyyn ja sormet ristiin! En millään haluis että tästä nyt hukka kierto tulis.. :sad001
 
tttii, voi miten harmi! Pitäiskö sun vielä ostaa clearbluen digitesti ja varmistaa ettei näytä hymynaamaa vaikka tänään tai huomenna? Tietty nääthän sä tilanteen maanantaina ultrassa sitten... Toivotaan, et tilanne ois vielä pelastettavissa!

LaraS, no munkin laskujen mukaan tää follien koko ois ollu ihan ok, ku laskee et kasvaa 2cm päivässä niin normaaliin aikaan ovis tulisi. Kai se oli lääkärin mielestä huono et ne ei olleet juuri kasvaneet keskiviikon ultrasta (vaan sentin) niin epäili et ei välttämättä lähde kasvamaan ollenkaan.

Maanantaina sit tänne kaikki kertomaan ultran tulokset :D
 
Bluebe, en usko että digistä on enään hyötyä tänään, koska jos ovis oli eilen niin ei näy ja jos on vasta myöhemmin niin ei näy sekään :D maanantaina sitten tietää tarkemmin.

Joo maanantaita odotellessa ihan kaikkien osalta nyt :D

Itsellä vähän helpottaa taas stressi kun suunnittelee häitä. Me vielä päätettiin aikaistaa päivää ja mennäänkin jo 5.5.18 eikä vasta kesällä :) ens torstaille varattu morsiuspuku liikkeeseen sovitus aika. Ja maanantaina soitan seurakuntaan kirkon varaamista varten.
 
Itsellä vähän helpottaa taas stressi kun suunnittelee häitä. Me vielä päätettiin aikaistaa päivää ja mennäänkin jo 5.5.18 eikä vasta kesällä :) ens torstaille varattu morsiuspuku liikkeeseen sovitus aika. Ja maanantaina soitan seurakuntaan kirkon varaamista varten.

Ihana, että sulla on tuollaista suunniteltava :) ja onnea! Mekin tässä puuhataan oman asunnon ostoa, niin on kiva saada ajatuksia välillä muualle.
 
Kissankulta onko sulla nyt mitä lääkkeitä tässä ivf:ssa? Onko tullut haittoja? Sulla tais olla pitkä kaava, jos muistan oikein.. mulla kasvatteluun clomit ja menopur ja jarrupiikit alkaa ens viikolla (cetrotide), jota mulla ei oo ollu aiemmin. Musta on kiva kun ei tarvinnut sumutella tällä kertaa:)

Mullakin on maanantaina ultra!
 
Jaa, no pitäiskö tässä ihan solidaarisuudesta itellekin varata ma ultraan aika :laughing021 Tsempit kaikille maanantaille, ja uutisia sitten kertomaan :rolleyes:
 
LaraS, ootko vielä testannu onko toinen viiva tullut takaisin :nailbiting:

Kyfira, saitko siis yksityiseltä ne clomit käyttöön? Pianhan tuo teidän naistenklinikan aika loppujen lopuksi on, vielä kun tässä on joulua yms välissä :)

tttii, voihan hitsi jos ovis oli jo :eek: toivotaan että siellä olis vielä toinen folli joka ei ole vielä puhjennut! Oih ihanaa, häiden suunnittelua :happy:

Villisilmä, harmi että miehen tulos ei ollut muuttunut paremmaksi :sorry: tsemppiä hoitojen odotteluun!

Herukka, mut tosi hyvä että tekivät jo lähetteen! Toivotaan että ei tarvis montaa kuukautta odottaa ekaan käyntiaikaan :)

ON: Nyt on joka kaupasta pc:n ovistestit loppu vuorostaan! Tilasin sitte raskauskeijulta niitä, toivottavasti kerkee tulla ennen torstaita, kun sillon pitäs alottaa viimestään tikuttelu! Otin testiks toisenkin merkkisiä o-testejä. Voi olla että tää kierto menee ilman petihommia, kun miehen selkä prakas TAAS! Tietty jos paranee viikossa niin sit varmaan onnistuu tallettelut. Musta vaan ois hirveen kätevää kun vois pakastaa miehen spermaa kotona, niin jos ei mies oo sillä tuulella niin vois ruutata vaan sopivina päivinä pakaste uimarit matkaan :woot::grin
 
tttii Mulle ei oo sitä kärsivällisyyttä lapiolla annettu, niin vähän tiukkaa tekee :grin Ens viikolla pitäis kai pe viimeistään olla kp1, niin siinähän se ratkeaa, jos täti kurvaa :facepalm:
Täällä peukut pystyssä, että sulla ma ultrassa onkin vielä follit kasassa :smiley-angelic001 jos ne vaan olikin jotain kasvukipuja, ne o-tuntemukset. Hääsuunnitteluissa varmasti aika menee nopeeseen ja ajatukset harhautuu muihin asioihin. Hurjasti tsemppiä hääsuunnitteluihin! :Heartpink

Herukka Hei, mahtavaa! Toivottavasti sieltä tuleekin piakkoin aika, ettei tuota 17kk tarvi odotella! :smiley-angelic001

Elisenda tuota pakastusjuttua oon itekin miettinyt :rolleyes: :grin Se ois niin kätevää :laughing002 Taisin joskus miehelle sanoo, että käy tekasemassa purkkiin, niin minä jatkan siitä sit itekseen. Ei oikein ottanut vastaan ideaa; kuulemma simppanäytteen antamisessa oli purkittamishommaa riittävästi :laughing021

Täällä on tänään 10pv pregnylistä, eli onko se sitten laskennallisesti dpo9 pistoksesta? Tein yönyli pissasta negat. Aattelin, et kokeilisko vielä illemmalla tehdä 10mlu onestepin, et näkyykö siinä mitään... Oloja ei oo ooikeestaan mihinkään suuntaan. Sillon dpo6 seutuvilla oli närästystä ja pahoinvointia, mut sitä on ollut ennenkin ja negakierroksi jäänyt. Tietty noina päivinä herää toiveet, että olis kiinnittymisestä tullut hormonipurskahdus, josta oireita tulee :shy:
Ollaan varmaan alkuviikosta lähdössä sukuloimaan muutamaksi päivää, kun ollaan miehen kanssa molemmat töistä pois. Siinäpähän ajatuksetkin saa huilia, jos unohtais raskautumisasiat ihan kokonaan edes päiväksi (vaikken nyt niin kamalasti koe stressaavani / ajattelevani näitä juttuja normaalistikaan... As if! :laughing002 ). Meillä on myös harkinnassa muutto miehen kotiseudulle, niin sikälikin jännittävä reissu edessä :nailbiting:
 
Bambi, joo pitkä kaava meillä. Sumuna on Synarela ja pistoksena jo edellisestä hoidosta tuttu puregon. En onneks kovin paljoo saanut noista sumuista oireita, ehkä vähän normaalia enempi päänsärkyä ja pari kertaa sen yhteydessä etovaa oloa. Nyt pistosten alettua ei oo ollu mitään. Sumuissa se hyvä, ettei tarvii jarrupiikkiä! Toivottavasti teillä tuo uusi lääkekombo toimis!!

Herukka, ihan huippua, että saitte jo lähetteen!! Ei ihan niin pitkää odotusta ehkä kumminkaa tiedossa.

Haha, LaraS, hauska toi sun solidaarisuusultra! On kyllä jännä sattuma, miten monella meistä tänään ultra onkaan! Onpahan kuulumisia kirjoiteltavaksi myöhemmin :) Jospa sulla vielä toinen viiva tän viikon aikana tekis paluun, pidän peukkuja..
 
LaraS: Ei mulla mun mielestä clomeista oo oireita tullut. Silloin olisko ollut tokassa clomikierrossa, mulla oli jotain kuumia aaltoja öisin ja sit palelin ihan hulluna nukkumaan mennessä, mutta en osaa sanoa johtuiko oireet clomeista vai olinko vaan kipeä tms...Ja jonkun verran on aina nippailua tuolla alavatsalla silloin tällöin, niin mietin että onkohan ne jotain follien kasvua tms.

Elisenda: No onpas tosiaan ikäviä nuo miehen selkävaivat :sad001 Ja joo, yksityinen gyne määräsi clomit + terolutit.

tttii: Ihanaa, häiden suunnittelua :Heartred

ON: mulla on kyllä näiden clomien + terojen kanssa heitellyt ihmeellisesti toi oviksen ajankohta, vaikka kuvittelin että se olis aika säännöllinen. Joku kierto ovis tais mennä sinne kp17 ja nyt kp13 ja ovisplussa ainakin lähellä, täytyy varmistella digillä vielä tänään. Jotain oon kyllä välillä säätänyt noidet pillereiden kanssa, kun viime kierrossa terot loppu päivää aikaisemmin kun olis pitänyt, liekkö olin ottanut kaksi jonakin päivänä :facepalm: ja tässä kierrossa taisin aloittaa clomit päivää liian myöhään, kun menkkojen alkamispäivä oli vähän epäselvä....mutta en mä nyt usko että noilla hirmuisesti on väliä.
 
Takaisin
Top