Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
LaraS, mä huomasin ton pöhövaikutuksen sillon kun ekaa kertaa sairastuin vastaavaan vaivaan, rupesin sillon selvittään. Ja helpotus löytyi kasvispainotteisesta kevyestä ja kuitupitoisesta ruokavaliosta. Nyt vaan tekee makkaraa mieli ihan sikana, siitä tulee kyl ikävä olo vatsaan.. Siellähän on reilusti testejä käytettäväksi :grin

ON: Ihan mielettömän runsaat menkat.. johtuukohan siitä ettei syö kipulääkkeitä! Nyt alkaa jo kivut helpottaa, eiköhän se tästä :) jotenki tekis mieli alkaa syömään raakaruokaa, mut en millään jaksais kokkailla jatkuvasti :shy: kävin kerran raakaruokakurssilla, oli ihan tosi hyvää ja hyvällä tavalla täyttävää! Niin kevyt ja iloinen olo sen aterian jälkeen, vaikka olikin syönyt tarpeeksi.
Tässä kierrossa aattelin tikuttaa ovista, kun on ollut niin olemattomat ovisoireet viime kierroissa!
 
LaraS, mulla oli jopa ovistesti aika hailu parina päivänä irrotuspiikin jälkeen! Raskaustestiin tuli n. vuorokausi piikin jälkeen haalea viiva. Mä kysyin sillon klinikalta, mitä toi oikein meinaa, ja lääkäri sanoi, ettei meinaa mitään; ovistesti ei muutu läheskään kaikilla plussaksi piikistä, mutta raskaustestiin kuuluu tulla jotakin, tosin ei sekään kaikilla ole kovin räikeä plussa (kuten mulla siis ei ollu). Sitten lopetin testaamisen ja esim. plussakierrossa en testannut lainkaan vaan luotin Ovitrelleen. Ja minkäänlaisia ovisoireita ei ollu!! Vaikka nyt myöhemmin on selvinnyt, että multa irtosi kaksi munasolua 3-4 päivän viiveellä toisistaan... Mutta täysin oireettomia oviksia (ei limoja, haluja, nippailuja) oli molemmat, eli uskon että sulla on ovis tapahtunut, kun kerran johtofolli löytyi ultrassa. :)

-Frozen 19+2 (toinen sikiö siis yhä onneksi elossa)
 
LaraS täällä luomukierto kp13/25 meneillään. Niin paljo töitä nyt kun on perehdytyskin vielä meneillään, ettei oo kerenny kirjottelee :p Hyvä vaan, niin ei oo ehtiny myöskään juuri muuta murehtimaan. Paitsi tänään vaan vähä kirpasi, kun kaks työkaveria kerto olevansa raskaana.. Yritän tässä jonain iltana enempi lueskella muiden juttuja ja kirjotella kans :)
 
Frozen, ihana kuulla että toinen sikiö jatkaa kehitystään :happy: ja kohtahan oot jo puolivälissä raskautta :happy: onko raskausoireita havaittavissa?

Triana, kivaa että sulla on ollut tekemistä :) kyllähän ne raskausuutiset aina kirpaisee :sad001 miten oot pärjännyt kipujen kanssa?
 
Kiitos kaikille lomakuulumisia kyselleille, oli rentouttavaa saada ajatukset vähän kauemmaksi hoidoista ja lapsettomuudesta. Nyt kun on hoitokierto niin ei taas muuta oikein osaa ajatellakaan.

Tttii ei kyllä kaikki lääkkeet valitettavasti mene siihen lääkekattoon vaikka olisikin reseptilääke. Ovitrellesta en osaa sanoa mutta ainakin luget, e-pillerit ja dhea pitää maksaa vaikka katto olisikin täynnä. Onneksi ne ei ole kovin kalliita. Ja täytyy vielä iloita että se katto auttaa ihan tosi paljon: kävin maanantaina hakemassa tähän hoitoon lääkkeitä, alkuperäinen hinta yli 600 e ja kassalla meni vaan n. 40 e!

LaraS mä pistin ekassa ivf kierrossa pregnyliä 10 000 ja kaikki oireet katos:eek: eli oireista ei voi varmaan mitään päätellä, silloin kerättiin kuitenkin 12 munasolua. Ja niin kuin frozen sanoi, en usko että o- tai r-testeilläkään voi piikin tehoa mitata, ihan kiva kun testaat näin koemielessä (en oo ite himotestaaja niin ei oo tullut kokeiltua:))

Frozen minäkin haluaisin kuulla onko oireita? Ja näkyykö raskaus jo ulkopuolisille?

Täällä kp 4 ivf-kiertoa. Joku kyseli monesko puntio tulossa, kolmas kerta nyt. Kahdella ekalla kerralla ollaan saatu vain yksi siirtokelpoinen alkio/ kerta. Nyt on vähän erilaiset lääkkeet, tavoitteena ettei tule niin montaa follia (ehkä vain 3-4), mutta että munasolujen laatu olisi parempi ja siten saataisiin parempi(a) alkio(ita). Clomifenia otan tablettina joka päivä ja menopur pistos joka toinen pv. Ei haittoja. Odotan punktiota ihan kamalasti jo!
 
Frozen Mulle varmaan yleensäkin mielenkiinto lääketieteeseen ym. tekee, et piti mennä testailemaan - sit kuitenkin pohtii niitä asioita, vaikkei tosiaan ne kotitestit kerro mitään :grin Muistelinkin, että sulle ei o-oireita plussakierrossa tullut :rolleyes: hiukan antaa toivoa, että voisi mullakin jotain tapahtua, vaikkei selkeitä oireita tullut :shy:
Sulla jo puoliväli alkaa olla :) Mitenkäs pikkunen, joko kovasti jumppailee? Tunnetko liikkeitä?

Triana aivan, onnea uudesta työpaikasta! Se on kyllä kiva, että työ vie ajatuksia muualle näistä asioista :)
Meillä näköjään naapuriin muutti entinen duunikaveri, joka vatsa pystyssä taapertaa... Sellanen ihminen, jonka en edes kuvitellut haluuvan lapsia. No, mistäpä senkin tietää, miten heillä on tärppi käynyt, onko pitkä yritys jne. Mut oon ilonen, ettei oo juttusille asti törmätty pihassa, niin ei tarvi alkaa small talkia käymään asiasta :oops:

Bambi Jokos sulla oli se nollaultra? En muista, mille päivää sanoit sen olevan :shy:
Tuo on kyllä niin mahtavaa, että meidän systeemi (verovaroin) tukee näitä lääkitysasioita ym. :) Vaikka osassa ei oo korvauksia ollenkaan ja menee kokonaan omaan piikkiin, niin suurin osa kuitenkin taitaa olla korvauksen piirissä.
Niin, hyvä tosiaan ettei oireiden puute merkkaa mitään. Eipä mulla kovin kummosia oireita oo luomukierroissakaan oviksesta tullut. Tosin ei varmaan aina munasoluakaan irtoa vaan surkastuu pois. En kuitenkaan oo aatellut mitään verikokeita pyytää tms. seurannaksi. Noita testejä vaan tosiaan on niin paljon, että hyvällä omatunnolla saa uteliaisuuttaan tyydyttää :grin

Täällä eilen alkoi närästää ja tänään jatkuu. Ilmeisesti alkaa olla mulla ihan perusoireita oviksen jälkeen :confused: Samoin finnejä on ollut enemmän tai vähemmän pitkin kiertoja.
Tänään amulla oli lievää pahoinvointia, joka meni onneks yökkimättä ohi :happy: Hoksasin eilen, että on ollut lievää päänsärkyä useempana päivänä. Ilmeisesti pregnylistä kuitenkin sellasen oireen sain, vaikken muuta oo huomannutkaan.

-LaraS kp20/28?, dpo5?
 
LaraS joo oli nollaultra viime viikon pe, siinä kaikki niin kuin pitikin. Seuraava ultra on ens maanantaina ja sit on luultavasti vielä yksi ja päätetään punktiopäivä. Ei siis kauaa enää! Ihan tossa eilen nauratti tää lääkkeiden määrä, 1 tabl clomifen, 4 tabl kortisonia, 3 tabl dhea, 1 tabl foolihappoa, 2 tabl kalkki+d-vitamiinia, menopur piikit ja jarrupiikit (piikit ei nyt onneksi ole joka päivä). Ja mä siis mieluummin pistän kun nielen tabletteja, ne saa mut yökkäämään. Ainoastaan ton kalkkitabun voi pureskella..
 
Elisenda mulla ainakin menkat on aina paljon runsaammat, jos ei oo ottanut kipulääkettä etukäteen. Kiva, et alkaa olla kuitenkin helpottamaan päin!

LaraS onpas ikäviä oireita! Munkin pitäis toi Pregnyl ens vkl pistää, toivotaan, ettei tuu päänsärkyä.

Bambi tsemppiä punktion odotteluun!

ON: Huh, selvisin siitä aukiolotutkimuksesta. Ei kyllä mennyt ihan putkeen. Siinä vaiheessa kun nestettä alettiin ruiskuttamaan, se joku mikä lie "tulppa" irtosi ja nesteet valuivat ulos. No, lääkäri kysyi, et haluanko et jätetään tähän (kun kuulemma tuo aukkarin tekeminen ei oo mitenkään pakollista, jos ei ole ollut lantion alueen tulehduksia) vai tehdäänkö nyt uudestaan. Toki halusin, että tehdään uudestaan kun kerran siinä nyt olin. Alusta asti homma siis uudestaan, ja tuloksena se, että oikealla puolella tiet on auki, mutta vasemmasta ei saatu varmuutta. Lääkäri sanoi, ettei nää onko kiinni vai auki. :sorry: Ei tää kuulemma vaikuta jatkoon mitenkään, mutta jäähän sitä itse miettimään, että mitä jos tää sittenkin vaikuttaa meidän tilanteeseen. Ei voisi kuulemma selvittää kuin leikkauksella, ja siihenhän ei julkisella lähdetä näin heppoisin perustein.
Kipuja pelkäsin kauheasti etukäteen, mutta kerrankin on jotain hyötyä kauhean kivuliaista kuukautisista. Ei toi aukkarin kipu meinaan niille vetänyt vertoja. :grin

Perjantaina vielä ultraan, ja sitten selviää ensi viikon inssiaika. Loppuviikon pistelen gonalia ja viikonloppuna jossain vaiheessa sen pregnylin.

Ai niin, mulla oli vähän matala estrogeenitaso. Kuulemma viitearvojen sisällä, mutta vähän siellä alarajoilla. Taaskaan ei kuulemma vaikuta mihinkään mut toki sitä alkaa itse miettiä et vaikuttaako sittenkin kun kerran tällaisesta mainittiin.
 
Muokattu viimeksi:
LaraS, mäkin tahtoisin jo valmiiks käydä sen cb digin ostaa :D muttakun en tiiä inssin päivääkään vielä niin tuskin mun sitten kannattaa.. jännä kyllä seurata että miten noissa testeissä sulla viivoja näkyy, ihan vaikka vaan "tieteen" vuoksi

Elisenda, taisinkin siis olla väärässä ton lääkekaton suhteen :D pahoillani, onneks joku mua asiassa fiksumpi korjasi ! hyvä kun mainitsit ton magnesiumin, just oottelin töölön ya apteekin edessä parkkipaikkaa kun luin sun tekstiä :D ostinpa heti sillon sitte magnesiumia gonalin kylkiäisiks, ja nyt on ainakin vähentyny se pumputus lihaksessa, jee!

Bambi. Hmm, en varmaan oo taas lukenut ohjeita kunnolla :D mutta joo itte ei oo tähän mennessä tarvinnut maksaa kun se 2.5e lääkekaton ylityttyä, ja oon tosiaan ostanut ainakin: gonal f, ovitrellen, antibioottia, sirdaludia, norflexiä ja jopa sitä lugesteronia :O ton lugen kyllä tarkastan kuitista kun pääsen kotiin, mutta en vois olla näin väärässä kun ei oo apteekkiin mennyt yli 5 euroa kerralla sitten kesän jälkeen? ... mutta niinkun sanoit niin täytyy iloita edes siitä mitä alennuksia näillä verorahoilla vielä saa, itekkin ostin 2 kpl gonal 900 IU kynää johon olis mennyt se hiukka yli 600e yhteensä muuten.. tuo teidän suunnitelmahan kuulostaa hyvältä sitten, varmaan tulee vähemmällä määrällä tai jopa iha vaan erilaisella lääkityksellä parempi laatuisia folleja :) ja hei mullakin ens ma ultra tsekkaus iltapäivästä! Onko kuinka nopsaa se toinen ultra sulla vielä, vai voiko mennä kauemminkin?

Bluebe, voikohan sille estrogeenille tehä mitään? Harmi ettei toisen putken tutkimus mennyt iha nappiin, mut onni ainakin että toinen on satavarmasti auki!

On: eilen oli kierron eka ultra; vasemmalla ei mitään kasvua, oikealla 3 oli kasvanut ihan pikkasen muita isommaksi, muttei johtofolleiksi voi vielä sanoa. E2 arvo ei ollut vielä tarpeeksi iso ja saisi nousta reilusti. Limat ja limakalvo oli tosi priima luokkaa tilanteeseen nähden. Gonal annos nostettiin 112.5 IU : hun ja seuraava UÄ sitten maanantaina. Alavatsalla ja oikeessa nivusessa tänään välillä tuntunut sitä painetta tai sellasta miksi kuvittelen follin kasvun tuntuvan :D kipeeksi oon nyt vissiin tulossa kuitenkin, kuumeiselta tuntuu :sad001
Käsilihaksen elohiiri vähentynyt(varmaan sen magnesiumin ansiosta)
Tänään tippu luukusta r- ja o-liuskoja. En tiiä mitä mä niillä ovistesteillä teen kun ultrassa käyn tiheesti, mutta onpahan niitäkn sitten :D

Piikkejä käyttäville kysymys; tuleeko teillä mustelmia niistä?
Mulla nyt ton km : n jälkeen alotetusta gonal kierrosta on alkanut tulee :O ennen ei ikinä tullut..
 
Bambi No onpa iso läjä pilleriä nieltäväksi! :eek: Harmi, että sulle tuottaa niiden alas saaminen vaikeuksia. Mut hieno juttu, että kaikki oli ultrassa ok ja kohta taas alkaa tositoimet :) Tsemppiä lääkehommiin ja odotteluun!

bluebe Jospa sulle ei tulis päänsärkyjä tai muita oireita pistoksesta :) Mullakin niin lievää ollut tuo pääjomo, että en oo ees harkinnut särkylääkettä. Ja voi toki olla muustakin, kuin pistoksesta.
Mahtijuttu, että toinen torvi ainakin auki, vaikkei toisesta varmuutta. Ja vaikkei ihan oppikirjan mukaan mennyt, niin onneks ei ollut kovin kivulias kokemus :) Toivottavasti pe ultrassa kaikki ok ja inssi mahdollistuu ens viikolle! Tsemppiä pistelyihin ja odotteluun!

tttii Hyvä, että siellä follit kasvelee ja muutenkin tilanne hyvällä tolalla :) Toivottavasti ei nyt kovin pahaa lenssua / tautia tee :sad001
Mulle ei tullut mustelmaa, mut punoitusta hiukan tuli pistopaikalle. Ne mustelmat on kuitenkin vaarattomia ja tulee ihan siitä, että hiussuoneen hipaisee se neula ja vähän tihkuu kudokseen verta.
Tein tossa alkuillasta r-testin ja se oli kyllä ihan tyhjä jo :eek: eli n. 6,5 vrk pistoksesta (5000 iu). ovistestiä en viittinyt ees tehdä, kun eipä sillä mitään merkitystä oo.
 
Kiitos kaikille kysymästä, lähes normaali olo on pieniä juttuja, kuten ihon kuivumista, lukuunottamatta. Liikkeitä ei tunnu vielä ja vatsankin pyrin peittämään löysillä vaatteilla, koska en oo halunnu kertoa vielä töissä, joten välillä unohtaa olevansa raskaana. Jos ens viikolla on rakenneultrassa kaikki OK, kerron töissä sekä laajemmalti kavereille (nyt ei olla kerrottu kovinkaan monelle). Tosin tänä viikonloppuna meidän on varmaan kerrottava illanvietossa mun juomattomuuden takia yhdelle kaveripariskunnalle, joiden tiedän olevan lapsettomuushoidoissa... Se pariskunnan mies on mun miehen kaveri, ja hän on kännissä kertonut jo parin vuoden ajan mun miehelle, että hänen spermansa on niin huonoa ja sen takia ei ilmeisesti ilman IVF:ää/ICSI:ä ole mahdollisuuksia... Mun mies kertoi myös joskus viime talvena meidän vaikeuksista hänelle, mutta ei olla ikinä sen naisen kanssa (tai nelistään) keskusteltu asiasta, koska on niin arka aihe eikä kukaan ole uskaltanu "tehdä aloitetta". Nyt vähän jännittää kertoa heille, koska meillä kuitenkin onnistui vain 1 v 3 kk yrityksen jälkeen (yksityisen ansioista tietysti) ja IVF:ää helpommilla hoidoilla... En tietenkään kysy heiltä mitään, jos eivät itse halua kertoa, mutta kuten kaikki täällä palstalla tietää, niin raskausuutisia ei ole helppo ottaa vastaan, jos itsellä on esim. epäonnistunut hoitokerta just takana. :sad001

Bambi, tsemppiä ultraralliin ja lääkeruljanssiin! Mä niiiin toivon, että tää erilainen hoitomuoto tuo tuloksen! ♡

Elisenda, kuinka kauan sun pitääkään odottaa vielä sitä soittoaikaa?

LaraS, joo, muakin kyllä kiinnosti, miltä ne testit näyttää irrotuspiikin jälkeen. Olin ihan varma, ettei mulla edelleenkään mitään ovista tapahtunu, kun ovistestit oli niin hailuroita; suurimmalla osalla ne ilmeisesti kuitenkin on selkeitä plussia piikin jälkeen - ja vielä monta päivää! Ja mä en saanut hyvällä mielikuvituksellakaan mitään vatsatuntemuksia kuviteltua silloin, mikä oli musta tosi omituista. En nytkään uskois, että ovista ylipäänsä tapahtui, ellen ois nähny ultrassa sikiötä! Millon meinaat tehdä r-testin? :) 10 päiväähän taitaa olla se virallinen suositus, ettei irrotuspiikki enää varmasti näy.

Muokkaus/lisäys: tttii, mulla alkoi tulla plussapistoskierrossa pieniä mustelmia, mutta pistosten lopetuksen jälkeen ne hävisi pian. Toivottavasti et nyt joudu kauaa enää pistelee! Ootte varmaan valmiina pika-IVF:ään, jos folleja kasvaa ihan liikaa..? Tsemppiä!! :)
 
Muokattu viimeksi:
Frozen varmasti vaikea tilanne edessä kaveripariskunnan kanssa. Toisaalta luulisin, et heillä kerran on omakohtaista kokemusta, niin osaisivat iloita teidän puolesta. Kuten mekin täällä ketjussa :Heartpink
Jaa-a... Eiköhän tuota testejä tule uiteltua ihan lähipäivinä :grin :bag: Toki pidän mielessä sen, että lähipäivien mahdollisessa kaksviivaisessa lääke saattaa vielä näkyä - tai jäädä kemialliseksi, kuten aiemminkin.
 
Hih, Bambi ja tttii, mullakin on maanantaina seuraava uä! Sit ens viikolla vielä perjantaina yksi, jolloin sovitaan punktioaika.. :grin

Mulla oli siis nollaultra eilen ja illalla aloin pistää puregonia taas. Nyt vaan jännitellään maanantaihin, että miten lähtee stimulaatio tällä kertaa etenemään.

Tsemppiä jokaiselle!
 
Bambi, tsemppiä lääkkeiden syöntiin ja punktion odotukseen!

LaraS, melko pianhan se pistoksen hormoni sitten katosi! Kumpa alkais nyt tulemaan kahta viivaa uudelleen :Heartred

bluebe, jopas kävi hullusti aukkarissa, mut kiva kuitenkin että lopulta saatiin tehtyä ja toinen ainakin auki! Mullakaan ei ole toisesta tuubasta varmuutta onko tukossa vai ei, kun kuplia ei mennyt sinne, mutta sen munasarjan luo kertyi kuitenkin nestettä.. Mutta pitäis raskaus onnistua ihan hyvin yhdelläkin tuuballa. Onko sulla mitään oireita tosta matalahkosta estrogeenistä johtuen?

tttii, no mut pääasia että suurin osa lääkkeistä halpenee sen lääkekaton täytyttyä :) etenki noi kalliit gonalit yms! Hyvä että magnesium tuntuu auttavan, jospa se jumputus poistuis nyt kokonaan.

Frozen, vajaa pari viikkoa on vielä lääkärin soittoaikaan. Oon jo pitkään nähny painajaisia että en kerkee vastaamaan siihen tms :rolleyes: Toivottavasti kaveripariskunnalla olis hyvä vaihe hoidoissa, etteivät ottaisi kovin raskaasti teidän vauvauutista.

Kissankulta, tsemppiä pistelyyn, toivottavasti maanantaina on hyviä uutisia ultrassa :happy:
 
Elisenda joo, tein tänään viel yönyli pissasta ja siihenkään ei tullut enää mitään niin varmasti lääke on jo haihtunut. Nyt sitten saa piinailla, että tuleeko sitä viivaa takas :bag: Kaikenlaisia alavatsatuntemuksia tietysti on :rolleyes: mutta luultavasti kaikki "oireet" nyt taas pukkaa päälle laughing7
 
Moikka pitkästä aikaa. Enhän mä oo saanut tänne kirjoiteteltua, vaikka päivittäin kuulumisia seurannutkin. Aattelin nyt nopeasti välipäivityksen tilanteeseen antaa.

Mähän kävin terveyskeskuslääkärille tästä lapsettomuusasiasta puhumassa jo alkuvuodesta ja silloin sovittiin, että tullaan miehen kanssa muutaman kuukauden päästä uudestaan, jos ei ole onnistunut. Käytiin muutama viikko sitten nyt näyttäytymässä ja sen seurauksena saatiin sitten tammikuulle lähete naistentautien poliklinikalle. Eli jännäillään nyt sitten tässä pari kuukautta.
Mun pitää kyllä käydä välissä varmaan yksityisellä vielä kontrolliultrassa niiden clomien takia. En oo varma olisko pitänyt käydä jo tässä kierrossa, mutta joulukuussa sitten.

Tämmöistä tänne. Tsemppiä kaikille, katsotaan miten tänne onnistun taas kirjoittelemaan.
 
Kyfira Kiva kuulla sustakin :) Millon sulla ne clomit alkoi? Eikö niissä pitäis olla seuranta eka kierrossa, ylistimulaation ym. takia? Voin olla väärässäkin :shy: Hyvä juttu, että asiat etenee :happy:
 
LaraS: joo kävin ekassa kierrossa ultrassa just tuon ylistimulaation tarkastuksen ttakia. Mutta sitten seuraava määrättiin 4 kk:n päästä ja en nyt muista enää tarkoittiko se 4 kk clomien aloituksesta vai 4 kk ton ekan ultran jälkeen. Päätin nyt mennä sitten vasta 4 kk ton ekan ultran jälkeen.
 
Frozen, uskon että jännittää tilanne ystävän seurassa joka on pitkään odottanut omaa pientä ihmettä, toivottavasti kuitenkin he osaavat iloita teidän puolesta :) just niinkun mekin täällä foorumeilla ollaan innoissaan teidän kaikkien plussanneiden puolesta!
Joo itse oon valmistautunut myös siihen, että käännetään ivf hoidoksi tarvittaessa. Mutta enpä oo tainnut miehelleni mainitakkaan asiasta :D täytyy muistaa tänään puhua siitä, meinaa nyt muutenkin tulla liian kiire kun ovistesti alko niin lujasti tummumaan :O

Kissankulta, heh :D tsemppiä sinne ultraan siis! Teillähän menee bambin kanssa melkein samoissa nyt sitten :D punktion jälkeistä plussaa toivon jo etukäteen molemmille!

LaraS, oottelen sun ekoja testi kuvia jo :D

Elisenda, joo nyt on onneksi kädestä loppunut se pumputus, mutta ajattelin jatkaa magnesiumin syöntiä, ei siitä varmaan haittaakaan voi olla :D

Kyfira, kiva pitkästä aikaa sun kuulumisista lukea :) ihan mahtava juttu että siellä on asiat saatu rullaamaan eteenpäin! Nyt viellä hetken kun vaan malttaa odottaa.
 
Siis en tiedä että mitä pitäis nyt tehdä :O gonalin annosta nostettiin tiistaina. Ensi Maanantaina seuraava ultra vasta, ja nyt jo näkyi o-testissä tummumisen merkkejä. Vähän jännittää että kerkeekö enään maanantaina mitään inssejä suunnittelee vai onko liian myöhästä.
Huomen aamulla teen uuden testin ja soitan sitte naikkarille kasilta ja kysyn mitä tehdään. Rupes ihan kunnolla stressaamaan nyt

Edit. Ja siis annosta nostettiin vähän enemmän kerralla, kun oletettiin menevän yhtä hitaasti kun viime inssi kierrossa. Hitsiläinen
 

Liitteet

  • 1510838715175.jpg
    1510838715175.jpg
    12.1 KB · Katsottu: 88
Takaisin
Top