Herukka ja tttii, mulla tosiaan oli dpo16 aika hailakka viiva. Tosin nyt, kun ultrien perusteella tiedän, että tää elävä tyyppi olikin hedelmöittyny vasta 5 päivää Ovitrellen jälkeen, toi olikin kai sitten sen suhteen dpo12... Mutta toisaalta ehkä se testi näytti viivaa tän toisen, nyt jo kuolleen alkion takia, ja sen munasolun on kyllä kaiken järjen mukaan pitäny irrota viimeistään 1,5 vrk Ovitrellesta... Äh, vaikea tietää! Mutta toi testiajan jälkeen ilmestyvä viiva on jännä! Millon meinaat Herukka testata uudelleen? :) Tttiille edelleen tsemppiä km:sta toipumiseen. ♡
Elisenda, mene ihmeessä juttelemaan esim. työterveyslääkärille, jos siltä tuntuu. ♡ Mä oon myös aivan loppu töiden takia, tällä viikolla en tainnu tehdä yhtään alle 12-tuntista työpäivää (tässä työssä sitä on vähän vaikea kontrolloida, koska kotonakin on aivan pakko tehdä paljon hommia eikä niitä merkitä minnekään). Oon kyllä niin kiitollinen, ettei ole IVF-hoitoja tässä vielä lisänä; mä luulen, että jos tää vika OI-hoito ei ois auttanu, meidän ois ollu pakko lykätä IVF:ää ainakin parilla kk:lla mun töiden takia. On vaan niin perseestä, että joidenkin täytyy sumplia hirmusesti aikataulujaan lisääntymisen takia, vaikka sen pitäisi olla niin luonnollinen asia! Toivottavasti jaksat paremmin, uskon että sitten tulee myös uutta intoa hoitojen suhteen. :) Jos mulle ois 1,5 vuotta sitten joku kertonu, miten hirmusesti töissä sumplimista, rahanmenoa ja stressiä tää lastenteko vaatii, olisin varmaan sanonu, että unohdetaan koko juttu. Mutta toisaalta kun käyntejä ja tuloksia tuli hiljalleen ja tieto siitä, että luomuna ei voi onnistua, siihen ajatukseen "kypsyi" ajan kanssa.
Ilpuri, moni, jolla AMH on alle 1, on onnistunu saamaan lapsen. :) Kuten toiseen ryhmään kirjoitin, ei sun tilanne ole todellakaan hälyttävä!!