Villisilmä
Näppärä viestien naputtelija
LaraS, mies ainakin väittää että ongelmana on vaan aikataulutus. Eli kun sillä on tällä hetkellä koulua joka arkipäivä aamukasista iltapäiväkolmeen niin ei onnistu. Mutta kyllä sen verran täytyy priorisoida, että käy joku aamu viemässä sen näytteen ja menee sitten myöhässä kouluun, muutenhan tässä menee vuosia ennenkuin me päästään missään eteenpäin Ja toinen hankaluus on siellä labran päässä, kun se analyysejä tekevällä kemistillä on kuulemma niin harvoin niitä vapaita aikoja. Miehen ois pitänyt vaan uskoa kun ehdotin sille jo puoli vuotta sitten että kävisi viemässä näytteen vaikka Väestöliittoon ilman lähetettä niin ois sitten valmiina
Ilpuri, minä kävin joskus reilu puoli vuotta sitten kalevalaisella jäsenkorjaajalla, ihan mestaritason korjaajalla siis. Kertoi siinä hoidon aikana kaikista niistä naisista jotka oli tulleet raskaaksi hoidon jälkeen vaikka oli ollut mystistä lapsettomuutta vuosikaudet. No, meillä ei tapahdu edelleenkään mitään, mikä toisaalta vaan vahvistaa mun ajatusta siitä, että vika taitaa olla miehessä Kun se vaan sais sen simppanäytteen vietyä tutkittavaksi niin ei tarvis enää miettiä :bag:
Ilpuri, minä kävin joskus reilu puoli vuotta sitten kalevalaisella jäsenkorjaajalla, ihan mestaritason korjaajalla siis. Kertoi siinä hoidon aikana kaikista niistä naisista jotka oli tulleet raskaaksi hoidon jälkeen vaikka oli ollut mystistä lapsettomuutta vuosikaudet. No, meillä ei tapahdu edelleenkään mitään, mikä toisaalta vaan vahvistaa mun ajatusta siitä, että vika taitaa olla miehessä Kun se vaan sais sen simppanäytteen vietyä tutkittavaksi niin ei tarvis enää miettiä :bag: