Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
tttii, harmi että tikku nega :sorry: jospa muuttuiskin vielä plussaksi :happy: jos täti tulee, niin onko seuraavakin hoitokierto? Höh että pomo kyselee loman pitämisiä, voitko sä ilmottaa sille myöhemmin? Täällä ihmettelen missä täti viipyy, yleensä päivän aikana alkaa vuoto, ellei jo yöllä. Mutta voi olla että ovis ei ollut ihan sillon kun aattelin, kun en kunnollista plussaa tikkuun saanut..
 
Elisenda, joo mun sisko mukamas näki siinä tikussa livenä jotain maailman haaleinta.. itse tiedän että menkat alkaa ihan viimestään perjantaina. Testaan nyt siskon iloks vielä huomen aamulla, niin sekin näkee ettei siellä mikään oo tummumassa.. Ja kyllä heti toinen inssi perään olis suunnitteilla, kokeilen nyt vähän ennustaa kierron alkupäivänä että millon saattais olla eniten lääkärikäyntejä; niille viikoille sitten käytän ehkä puolet jäljellä olevista lomista. Tosin jos menee pistelyt yhtä pitkäksi kun viimeksi niin ihan turha olis yrittää edes ennustaa sitä parasta loman ajankohtaa :sad001
Mikähän siellä.nyt tätiä viivyttää? Vai onkohan se ovis vaan sitten ollutkin pikkasen myöhemmin :O ehkä nyt yöllä tai huomen aamusta?
 
tttii, jospa oliskin siskosi oikeassa :happy: sepä se onkin hankalaa, kun ei osaa ennustaa miten ne pistelyt tehoaa :sad001 mä luulen että mulla ovis vaan on ollut myöhemmin, tuli jo vähän punertavaa pyyhkiessä että on se täti sieltä tulossa! Ja hiukan jo jomottelee alavatsaakin. Ihmettelen vaan miten tissikipu katosi ikäänkuin päivän liian aikaisin :eek: kummallinen on naisen kroppa :rolleyes:
 
Laitoin siskolle aamulla kuvan nega testistä :D ja tällänen muokattu tuli takasin :D taitaapa nyt olla vaan viivan paikka mikä näkyy, koska alavatsassa koputtelee jo tädin tulo.. latoinpa nyt kuvan teillekkin että pääsette pyyhkimään viivalaseja :)
 

Liitteet

  • 1503549749260.jpg
    1503549749260.jpg
    28.4 KB · Katsottu: 111
tttii: kyllähän tuosta hyvillä laseilla viivan paikan näkee, mutta ehkä en siihen tosiaan vielä ihan luottaisi...

Elisenda: tuliko täti jo kunnolla? Ja kyllä, naisen kroppa on eriskummallinen. Pohtiikohan miehet omaa kropan käyttäytymistään samalla tavalla kuin me :grin

ON: Tänään kp 14 ja pompsahti cb:n digiin hymynaama, tulin iloiseksi :happy: Piti sitten vertailun vuoksi nyt sitten testata ne kaksi muuta ovistikkutyyppiä. En kyllä olis niiden perusteella osannut satavarmasti sanoa, onko ovis tulossa vai ei, koska mun mielestä noi testiviivat ei ihan yhtä tummia ole. Luotan digiin kyllä vastedeskin. Onkos tää päivä nyt sitten siis dpo -1 Ja huomenna dpo 0, kun tänään tuli plussat testiin? Mä olin jo ihan varma ettei ovis ehdi tulla ennen lauantaita, jolloin aloitan taas terot, mutta onneksi nyt näin. Tallettelua tiedossa :D
 

Liitteet

  • testit.jpg
    testit.jpg
    1,001.6 KB · Katsottu: 107
LaraS, mikä dpo sulla tänään? Entäs mites saniaiset?

tttii, jotain näkyy, mutta vaikea sanoa onko vaan viivanpaikka! :shy: ihana sun sisko :happy:

Kyfira, tätiä ei vieläkään näy :eek: illalla ja yöllä oli sellaset krampit, että olin ihan varma että aamulla on kuukuppi täys. Vaan ei mitään. Mun silmään nuo sun tikutkin olis tasavahvat. Ja joo, huomenna dpo 0 :) Epäilen kyllä, että miehet pohtii kropassaan ainoastaan muriseeko maha vai ei :grin no, toivottavasti muutakin :p Tsemppiä talletuksiin :happy:
 
Kyfira, juu en siis itse ajattele että siinä mitään viivaa oliskaan, innolla odotan jo sitä tädin tuloa ja uutta kiertoa :D hienot plussat oot kyllä saanut :) huomenna tosiaan siis dpo0.

Elisenda joo taitaa mun siskon odotukset olla kovemmat kun omat nyt :D mustakin tuntuu koko ajan että "no nyt alkoi, ei vaan nyt sittenki alkoi", mutta ei vieläkään :D

On: tosiaan en siis ite ajattele että tossa tikussa mitään oikeeta viivaa oliskaan :D sisko sieltä pienellä muokkauksella oli saanut viivan paikan näkymään vaan.
 
Deb, huiiii nyt on kyllä itsekuria! Peukut pystyssä täällä :) onko minkään näkösiä oireita? Pms tai sitten muita?
 
tttii no kyllähän siinä muokatussa kuvassa edellytyksiä on plussaankin :rolleyes: terveisiä viivalasisten piinailijoiden alueelta :greet008

Kyfira onnea o+ :) sitten pääset sinäkin piinailemaan :happy:

Elisenda mitämitä, missä se täti viipyy :eek: jaa, olisko testin paikka :rolleyes: :shy: t. testivimmainen :peeking:
Mulla oli tänään taas / edelleen saniaiset, r-testi nega. Tosin ehkä dpo9 tänään. Eilen oli niin kuivaa, et ajattelin tädin kurvaavan paikalle. Tänään taas vv kuitenkin.

Deb no nyt kyllä piinaat jo meitä muitakin :laughing002 mahtavaa, että maltat pidättäytyä testaamisesta. Ite en kyllä siihen oo taipunut huonostikaan :happy118

Niin, eipä nuo saniaiset oo mulla hävinneet muttei kyllä oo r-testiin (saati o-liuskaan) mitään katseltavaa ilmestynyt. On viluista ja lievää lenssuoloa, erinäisiä alavatsatuntemuksiakin, mutta realistina ootan hanojen aukeavan lähipäivinä. Tietty järki ja tunne on kaks eri asiaa, niin toki toivon sitä ihmettä vielä :shy:
*Liuskoista vasen on siis lh*
 

Liitteet

  • IMG_240817_kp26_dpo9.jpg
    IMG_240817_kp26_dpo9.jpg
    326 KB · Katsottu: 88
  • IMG_240817_kp26_dpo9_lh_hcg.jpg
    IMG_240817_kp26_dpo9_lh_hcg.jpg
    219.8 KB · Katsottu: 106
LaraS: selitäs vielä, että miten noiden saniaisten siis pitäiskään käyttäytyä oviksen jälkeen tilanteissa ei raskaana /raskaana?

Deb hienoa itsekuria on kyllä.

Elisenda: eli vielä joudut piinailemaan. Jännää..
 
Kyfira ei mitään hajua :hilarious: siis oviksen jälkeen kuviot häviää ja kai normitilanteessakin hormonivaihtelua on, että varmaan kuviotkin vaihtelee; positiivinen (full fern, täysi saniaiskuvio) kai pitäisi olla pääasiallisesti vaan ovisaikaan. Raskaus voi kuitenkin ilmetä saniaiskuviona :rolleyes: Raskautta ei siis voi automaattisesti olettaa :oops:
Kuviot oli viime viikolla vähäiset oviksen jälkeen, nyt lisääntyneet.
 
tttii, kyllä se viiva on sitten selkeä kun on aihetta :happy:

Deb, jännät päivät sulla! Voi kumpa ei täti tulisi :happy:

LaraS, vielä se kerkiää plussaksi muuttua :happy: menikö sulla se mahaongelma kokonaan ohi?

Kyfira, niin joudun! Ihmeellinen tämä mun kierto nytten..

ON: Päivällä tuli taas hiukan punertavaa pyyhkiessä, mitä kummaa?? Kävin sitten ostamassa tädinhoukuttelutestit :grin testailen kunhan oon pidätelly hetken. Kumma jos ei sittenkään ala hanat aueta :woot:
 
Elisenda ei oo mennyt, edelleen närästää joka pv, on sitä huonovointisuuttakin jonkin verran erityisesti syönnin jälkeen. Onneksi ei enää yökkäilyä, niin pystyy tekee töitä.
No mutta onkos tuossa sun testissä viivanpaikka, vai mitä mun silmät siinä on näkevinään :happy6 mikäs dpo sulla nyt onkaan :rolleyes:
 
LaraS, siis mikä dpo sulla muka nyt on? :O aika jännä että tota saniaista tossa näkyy noin paljon ja tuossa o-tikussa jotain ihan haaleeta väriäkin vähän näkyy vissiin? Piinaavaa :D Mahtavaa että pahimmat yökkäilyt on lähtenyt ainakin pois, vaikka aika harmi että osa vaivasta jäänyt vielä :sad001

Elisenda, meillä nyt tuntuu olevan vähän samaa vaivaa, että täti on eksynyt :D tulis nytte jos on tullakseen, ei jaksais ootella enää :D

Tosiaan inhottavaa odottaa vaan sitä tädin tuloa. Varmaan huomen aamusta tulee oikeen syöksynä tai sitten alkaa typerästi just niin etten ehdi soittaa enää klinikalle ennen viikonloppua!
Kp54/dpo14
 
LaraS, hyvä että sentään vähän parempana. Veitkö jo sen helico-näytteen? Saattaa siinä mun tikussa joku viivanpaikka olla, mutta olihan mulla niitä viime kierrossakin :rolleyes: mun laskujen mukaan olis jo dpo14, mutta ei voi olla, ellei oo luteaali yhtäkkiä pidentynyt. Mulla ollut siis aina dpo13->kp1. Eli ovis on ollut myöhemmin.

tttii, jospahan huomenna tulis täti sinne jos on tullakseen!

ON: tais se tikun tekeminen auttaa, tuli jo vähän reilummin vuotoa pyyhittäessä :grin laitoin kuukupin taas paikoilleen, jos ei vuoto tästä runsastu niin testaan vielä aamulla!
 
tttii no, sitä o+ en saanut lh-liuskaan kiinni, niin epäilen olevan dpo9. O-tikussa mulla näkyy läpi kierron jotain pientä, mut aattelin et mikäli on jotain tapahtumassa niin näkyisi selvemmin :rolleyes: Oon siis tuon sylkitestin rinnalla tehnyt lähes joka päivä lh-liuskaa, ihan vertailun vuoksi :)
Piinaavaa on tuokin tädin odottelu :confused: etenkin, jos jatkosuunnitelmat on siitä kiinni. Tsemppiä odotteluun!

Elisenda vein eilen sen näytteen, ja katoin just että menee jopa 2 viikkoa vastauksen saamiseen :eek: :bookworm:
Voihan tuo luteaalikin varmaan vaihdella, mutta vaikea tietää. Itselläni ei ainakaan oo säännöllisen pituista luteaalia. Viimeksi oli 13pv pituinen, mut nyt tuli ovis myöhään niin saa nähdä pitkäkö kierto saati luteaali on. Kuten tuumailitkin aiemmin, on tää naiskroppa vaan kummallinen kapistus :wacky:
 
LaraS, niinhän se varmana aluksi kannattaakin vähän varmistella sillä liuskalla :) inhottaa tosiaan että jos se täti saapuu kivasti tänään just tarpeeksi liian myöhään niin ens viikon ultraa ei pysty satavarmaksi enää maanantaina lyömään, ja sitten jää pistoksetkit tod. näk. Pistämättä :/

On, no mutta tässäpä vielä tänään klo 04.00 tehty testi. Tapahtuis nyt jotain hemmetti johonki suuntaan! Turhauttavaaaaa :O
 

Liitteet

  • 1503623989453.jpg
    1503623989453.jpg
    15.6 KB · Katsottu: 104
  • 1503624001225.jpg
    1503624001225.jpg
    24.9 KB · Katsottu: 109
Takaisin
Top