LaraS joo, kierrot ollu 23-28 päivää niin nousee yrityskerrat nopeaa. Mutta eipä tosiaan ne ylipitkät kierrotkaan hyväksi ole, mistä sinä ja monet muut täällä kärsitte
Mulla työn kans silleen vähä kinkkinen tilanne, kun tykkään mun työstä tosi paljo ja 4v ollu samassa paikassa jo, mutta huonon taloustilanteen vuoksi joutuivat taas entisestään laskemaan tunteja. Niin ei noilla tunneilla oo enää motivaatiota
Kuulostaa muuten tosi inhottavilta nuo sun oireet, toivottavasti saat pian apua niihin!
Almagirl joo ja ihan konkreettisiakin kilsoja on kertyny hoitojen takia n. 1800km ku hoidot tehdään toisessa kaupungissa ja vaatii aina koko päivän vapaata töistä molemmilta kun sinne lähdetään
Onneksi seurantaultrat oon saanu sovittua omaan terveyskeskukseen, tosin äitiyspoliklinikalle niin se vähän häiritsee. Onhan tuota yritystä teilläkin riittävästi, toivottavasti pian tärppää! Olitteko vielä ajatellu mennä mihinkää tutkimiksiin? Oot toki varmasti kertonu, mutta mulla ei jääny juuri mitään mieleen kun luin monta sivua näitä tekstejä, sori
Ronya meillä tosiaan melko samoissa yritysaika. Miehen simpat tutkittu 1/17 ennen ensikäyntiä ja oli normaali näyte, samoin inssissä 4/17 oli hyvä näyte, mutta negaa tuli
Ja tosiaan mulle löyty keväällä parin turhan letrokierron jälkeen sopiva annos ja nyt oon omin päin niitä käyttäny kesä-heinäkuun. Selittämätön on kai vielä diagnoosi, vaikka ilmeisesti on munasolun kasvussa häikkää ja endometrioosiakin epäillään mm. kipujen vuoksi. Mulla myös nykyisessä työssä suht helppo ottaa vapaata, varsinki ku tunnit nyt tippu entisestään. Niin sekin stressaa, että jos saan uuden työn niin ei kehtais heti alkaa vuoroja vaihtelee ym.
Onko teillä mikä syynä lapsettomuuteen? Toivon todella että tämä inssi ois teille viimeinen hoito tällä erää!
Ootteko julkisella ja onko tämä viimeinen ennen ivf?
Alina aivan ihana oli myös lukea että sulla on pysyny pikkuinen matkassa!
Tuossa lueskellessa mietin heti, että mä uskon sen Primaspanin(?) auttaneen! Kävi jopa mielessä, että kokeilenko itekin tässä kierrossa meiningillä "ei siitä haittaakaan voi olla". Vaikka meillä ei siis oo välttämättä koskaan edes hedelmöitys tapahtunu tai mitään kiinnittymisyritystä ollu.
Ja nyt en tiiä sotkenko asioita keskenään, mutta mulla on kai aika korkea hb, niin laskeeko tuo Primaspan sitä? Ja veri kiertää paremmin? Toppuutelkaa mua jos vaan tässä just heränneenä sekoilen ihan huolella
Siis yhtäkkiä tuli mieleen, että voiko korkea hb vaikuttaa raskautumiseen? Ja piti ihan käydä Omakannasta mun kilppariarvo tarkistaa, kun täällä niin monella ollu viitteiden sisällä, mutta raskautumista ajatellen liian korkea. Se oli onneksi 1.2, onneksi sentään jotain on tässä kropassa kunnossa