Herukka, tuollainen epäselvä tilanne on todella inhottava. Toivottavasti tilanne ratkeaa pian. Ihanaa reissua kuitenkin!
Almagirl, tervetuloa mukaan :) Täällä myös 2015 naimisiin mennyt rouva. Aloitettiin yritys samassa kierrossa kun oli häät. Aika tarkalleen alkaa olee 2vuotta kun otin viimesen e-pillerin.
Villisilmä, pahoittelut tädistä ja tsemppiä uuteen kiertoon
tttii, jes vihdoinkin! Nyt hirmuisesti tsemppiä ja maanantaina toivottavasti oikein muhkea folli :) Ja pääsisitte vielä inssiin ensi viikolla :)
Lume, toivottavasti viiva vielä tummuisi! Tsemppiä!
LaraS, mielenkiintoinen tuo sylkitesti. :) En ole tuollaista ennen nähnyt. Toivottavasti saniaiset tulee takaisin!
Elisenda, minä oon myös lopettanut tupakoinnin vuosi sitten. Lopetin sen kun oltiin vuosi yritetty. Olin varma, että lapsettomuus johtuu siitä ja oon pilannut kaiken. No nyt vuosi eteenpäin mun munasoluissa/ovulaatiossa ei ole löytynyt vikaa. Vaan vika löytyikin spermasta. Itse myös satunnaisesti oon polttanut tän vuoden aikana.. Mutta en usko, että satunnainen tupakointi vaikuttaa mihinkään :)
ON: toissapäivänä meillä oli kolmas inssi. Siittiöitä vähemmän kun viimeksi. Lääkäri kuitenkin meinasi, että mahdollisuus on onnistua. Varattiin kyllä jo 2viikon päähän IVF suunnittelu käynti. Kumpa sen saisi perua..