Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Herukka voi kurjuus :sorry: ja ikävää, että vuotokin alkoi just ennen sitä reissua :confused: Jospa tässä uudessa kierrossa tuleekin se pysyvä + :happy:

Triana onpas mälsää tuo työtuntien väheneminen - etenkin, jos tosiaan työssään viihtyy, mutta joutuu taloustilanteen takia vaihtamaan duunia :sad001 tsemppiä työn etsintään! Ja uudessa työssä tosiaan on se huono puoli, et joutuuko sitten miten paljon hoitoihin liittyviä poissaoloja selittelemään tai piilottelemaan lapsihaavetta. Faktahan on, että moni yritys ei mielellään ees palkkaa naista, joka jää "piakkoin" äippälomalle. Laitonta, mutta ihan tavallista työelämässä :meh:
Ja nuo vatsaoireet on ärsyttäviä :depressed: Ootko kokeillut jotain hiilihydraattitietoista, vähägluteenista tai laktoositonta ruokavalioo? Mun kaverilla ei oo keliakiaa, mutta hänellä tulee niveloireita, jotka pysyy pois gluteenittomalla. Lääketiede ei löydä selitystä kaikelle vieläkään, niin kannattaa vähän kokeilla, minkälaiset ruuat sopii itselle. Mulla on aikomus siirtyä vähälaktoosiseen, jos tää vatsaoireilu jatkuu. Ihan vaan testimielessä, että vaikuttaako se ollenkaan.
Joko tuli tänään o+ :) vai teitkö raskaustestin :rolleyes:

Kissankulta jee, kauaa ei tarvi enää odotella! :nailbiting: Tuuthan sitten kertomaan, millaiset sotasuunnitelmat saitte :rolleyes: Se on kyllä kiva, että saa sitten niitä konkreettisia suunnitelmia, niin tuntuu että asiat etenee ees jotenkin :happy: ja tosiaan, jospa se plussa yllättää siinä ootellessa :smiley-angelic001
Joko tänään siellä o+ :)

Deb ihana yllärireissu :) ja sopivasti oviksen kohdalle :wink Nauti reissusta; ihanaa minilomaa :Heartpink

Elisenda miten sun loma on sujunut? :rolleyes: Vieläkö on pitkälti jäljellä? Oliko sulla jotain muuta menkka-appia ennen tota Flo'ta? Miltä tuo Flo vaikuttaa? :)
Mulla oli yhden antibioottikuurin aikana tosi paha oksetus, jouduin somac(omeprazol)- ja primperansuojassa syömään loppuun. Sen jälkeen oon sitä vatsahappoläälettä ottanut esim. kipujen aikana, jos oon joutunut useampana päivänä ottamaan buranaa. Nytkin kokeilin muutamana päivänä, mut ei se auttanut tähän vatsaoireeseen ollenkaan. Aattelin, että rauhoittaa ainakin vatsalaukkua, mutta ei. Kyllä tää ihmiskroppa tosiaan on mystinen kapistus :confused:

Almagirl päädyitkö o-tikkuiluun vai jätätkö sikseen? Entä lämmön seuranta? :rolleyes: Mulla ei siitä oo kokemusta, tosin joskus sitä(kin) harkinnut. Mut heräilen sen verran tiheeseen ja unen laatu vaihtelee, niin en usko että saisin mitään luotettavia lukuja kuitenkaan. Ehkä sekin tulee kokeiltua, jos tässä kovin pitkälti vielä näitä joutuu miettimään. Kaikki keinot on kokeiltava! :)

Kauheasti tsemppiä kaikille eri vaiheisiin! Ovisonnea, tädeille kyytiä ja plussia kehiin! :happy093.

LaraS kp7/27?
 
LaraS, taidan käyttää pois nuo RFSUn testit, kun niitä testimielessä raskautta ajatellen ostin. En oo niillä koskaan ovista tikuttanu. Raskauskeijun testit on ollu siinä toimivat. Mut aloitan testailun vasta kp 14-15. Sillonki saatan joutua testaa lähes pari viikkoa, jos kierto meinaa olla taas lähempänä 40 päivää. Toivottavasti maca auttaa ja lyhentää ;) lämpöjä en alkanu testaa, ku pitäis satsata siihen laitteeseen.
 
Herukka pahoittelut :sad001 Tsemppiä uuteen kiertoon!

Lume voi ei! Toivottavasti saavat tutkittua mikä estää kunnollisen kiinnittymisen ja saatte pysyvän kyytiläisen.

LaraS just nää hoidot siinä uuden työn etsimisessä stressaa, nykyisessä duunissa eivät tiedä näistä mitään, mutta siellä on suht helppo pyytää vapaata ja vaihtaa vuoroja, kun on ollu talossa niin pitkään. Ja ei tosiaan ihan työhaastattelussa viitti sanoo että tarviin paljo joustoa, vaikka toisaalta reiluahan se ois, mutta jäis luultavasti paikka saamatta vaikka laitontahan se tosiaanki on :mad: En oo vatsaongelmiin kokeillu sen kummemmin mitään ruokavaliota, maitoa tosin en oo nyt kesällä juonu muutenku kahvissa et se on kyllä minimissä. Tuo vähägluteeninen ois ihan varteenotettava vaihtoehto, mulla suvussa paljon keliakiaa molempien vanhempien puolelta, äidilläkin siis on ja isälläkin kai ihan lievänä. Ja komea ovisplussa tuli nyt aamulla :happy: Kuvakin oli, mutta ei näköjään onnistu lisääminen.

ON: Tosiaan nyt aamulla tuli o+, mietin et oisko paras talletella tänään, huomenna vai molempina päivinä :grin Toisaalta kaikkia eri "tallettelurytmejä" on kokeiltu, vaikea uskoa että siitä ois koskaan jääny kiinni. Ja ottasinko huvikseen jotain "tukea" ominpäin luteaaliin. Niinku vaikka punkkua tai sitä Primaspania ihan miniannoksella. MUOKS. Vähän googlettelin tuota Primaspania, niin mitä ne apteekissa tykkää jos sitä menee ostamaan? Kun vaikka saa ilman reseptiä, niin pitäisi silti olla lääkärin suositus käyttöön?
 
Muokattu viimeksi:
Primaspan on ihan tavallinen tulehduskipulääke, kuin esim. vaikka buranakin. Ei ne siellä apteekissa sitä mitenkään ihmettele :) ite tilasin nettiapteekista, kun en ollut varma saako mein lähiapteekista nimen omaan siti 50mg tablettia.
 
Kiitti likat tsempeistä! <3 huomenna matkalle lämpöiseen. Rentoudutaan ja nautitaan jes! :)

Lume: perkule sentäs :( mulla tuli just kovan kivun kera. Ärsyttävää, mutta ei mahda mitään. Pää pystyyn ja taas etiäpäin :) Koita jaksaa ja toivon vielä sulle viivaa punaisemmaksi. <3

Haleja kaikille <3 ootte parhaita!
 
Almagirl toivottavasti tosiaan poppaskonstit auttaa kiertojen lyhennykseen :)

Triana onnea o+ :happy: toivottavasti parin vk kuluttua yhtä mojova + toiseen testiin :)

Primaspan on tosiaan ilman reseptiä ja ihan selittelemättä saa ostaa :)
Pitänee itsekin harkita, kunhan vatsa on kunnossa :rolleyes:
 
Tänään on alkanut taas näkyä sylkitestissä kuviota :) mulla on vaan ongelmana edelleen se, et miten saisin hyvän näytteen siihen lasille :rolleyes: :facepalm: mutta pääasia, et jotain näkyy, vaikkei näytäkään laadullisesti hyvä :happy:
Kuvaa ei tietenkään saa viikonlopulla ladattua :shifty: mikä lie säästökuuri foorumilla... :bag: :grin
 
LaraS, eihän se ihan tavatonta ole, että plussa näkyis vasta myöhemmin, kuin mitä keskimäärin. Toivottavasti tulee pian selvyys tilanteeseen :Heartred kiitos kysymästä, tuntuu että olis ollu jonku pari päivää vaan lomalla vasta :grin kolme viikkoa vielä jäljellä! Tää viikko olikin aika täyteen buukattu tekemistä, mutta tästä eteenpäin ei pahemmin oo mitään :happy: pitäis paria kaveria nähdä, mikä stressaa mua tosi paljon. Että pitää nähdä jotakuta vaan sen takia, ettei oo nähty pitkään aikaan :dead: luultavasti siinä on jotain syynä miks ei oo nähty pitkään aikaan vaikka välimatkaa on vaan 10km :rolleyes: Tuo Flo on ihan mun eka menkkaäppi, ja oon ihan rakastunu siihen :woot::grin niin selkee että tällanen maalaistollokin osaa käyttää :hilarious: harmi ettei sulle ollut sitten noista vatsalaukkulääkkeistä apua :sad001 mut laktoosi-intoleranssihan on kyllä semmonen, mikä voi puhjeta yks kaks millon vaan! Suosittelen testaamaan vähälaktoosista, se on kuitenkin suht helppo testi. Ehkäpä sen sylkitestin käyttöön harjaantuu pikkuhiljaa? Mä jotenkin oon ymmärtänyt, että on alkuun hankala mutta sit kun oppii niin hyvä kapine :)

Triana, niin luulis kyllä että tärppi tulis pian, jos vastettakin on :confused: Tuo 50mg primaspan on tarkotettu lähinnä ohentamaan verta jos on pelkona tukostaipumusta, mäkin tulin tilanneeks nettiapteekista tilauksen ohessa, mutta ei ne apteekissa kysele siitä mitään!

Herukka, pahoittelut :sad001 ja harmi että alkoi vuoto just ennen reissua, toivottavasti kivut menis ohi ennen lähtöä! Onnea kuitenkin uuteen kiertoon :happy: ja ihanaa reissua!!

Lume, pahoittelut negasta :sad001 toivottavasti löytyy teille pian sopiva hoitomuoto ja pikkuinen tarttuu tiukasti kiinni!

ON: Nyt kaipaisin vinkkejä, miten saan miehen vällyjen väliin?? Pitsikorsetit yms on kokeiltu, yhden kerran jälkeen menetti tehonsa. Pakottamalla onnistuu toisinaan mutta ei ole kovin hyvä konsti pitemmän päälle. Hienovarainen hipelöinti johtaa 9/10 kerrasta siihen, että makkarissa alkaa kuulua kuorsausta ennenkuin mitään muuta on tapahtunut.. Olen myös ajatellut että kauniisti kerron että kaipaisin sutinaa makkariin, mutta mun suusta tulee vaan jotain tyyliin: TÄÄ KIERTO MENEE TAAS IHAN HUKKAAN MIKSET SÄ KOSKAAN HALUA JA JAKSA?? :shy:
 
Elisenda oi, ihanan pitkästi saat lomailla! :) Ja tosiaan kavereita on kiva nähdä, mut tuo väkinäisyyden tunne tuo mullekin yleensä vaan ahdistusta. Monesti tekisi mieli peruakin, mut kiva kuitenkin sit nähdä ja turista kunnolla pitkästä aikaa :)
En kyllä osaa mitään vinkkejä antaa tuohon :confused: Mullakin on vaikeuksia sillä saralla. Ilmeisesti kaikista tehokkainta on, kun sanoo ettei tipu :meh: :grin äkkiä alkaakin kiinnostaa :hilarious:
Kyllä mullakin ihan huvikseen tekis monesti mieli peuhata, mutta tympii ees yrittää, kun ei tipu. Aina väsynyt, tai muut jutut kiinnostaa enemmän, arkisin siis. Viikonlopulla meillä monesti on miehen kavereita iltaa istumassa ja yöpyvät (kun tulevat matkan takaa), niin mua ei hirveesti huvita, kun alakerrassa on joku nukkumassa.
Ihmeesti sitten naisen pitäis olla heti jalat levällään, kun miestä haluttaa :bored: Meillä on eri rytmitkin siinä mielessä, et ite oon enemmän iltaihminen ja miehellä aamuisin enemmän energiaa. Vaikeeta sovitella halut ja energiat yhteen. Miten lie mikään onnistuu sitten, kun on lapsi :hilarious:
 
LaraS, tuotapa en ookkaan vielä yrittänyt, että sanois vaan että ei tipu :grin meilläkin oli ennen niin, että mies olis aamuisin halunnut, ja mä iltaisin. Mutta nytpä sitä ei tunnu enää aamuisinkaan huvittavan :confused: on se hankalaa :rolleyes: joo sit varmaan jos lapsi joskus on, niin toista ei tule ihan sen takia että sängyssä ei tehdä tasan muuta kun nukutaan :hilarious:
 
Onneksi mun mies on nyt alkanut enemmän kiinnostumaan näistä ovulaatiotesteistä, hormonivaihteluista ja tärppipäivistä. Teen paljon o- ja r-testejä, niin muistaa se aina kysyä, että mitä ne näyttää. Ilmeisesti hänelläkin alkaa avautumaan tää naisen kropan kummallisuus, kun ei oo vielä raskautta tullut. Ehkäpä sekin petipuuhailu lisääntyy, kun ymmärrystä näihin asioihin tulee :) siis just se, että ne tietyt päivät kierrossa kannattaa hyödyntää.
Ja voihan tosiaan olla, et ellei tule kaksoset, niin yhteen jää, kunnes esikoinen on rippileirillä :laughing002
 
Haluttomuus on kyllä äärimmäisen turhauttavaa tälläisessä tilanteessa! Onko teillä Elisenda muuta läheisyyttä arjen keskellä, mikä tois niitä halujakin ehkä esiin? Kiire ja väsymys varmasti tuottaa haluttomuutta miehellä. Meillä ainakin. Samoin yrityksen aikana on ollu hetkiä, kun miehestä puuhailu on tuntunut nii suorittamiselta, et on jääny kesken! Mitä pidempään toki yritys kestäny, sitä enemmän on nautittu itse puuhailusta eikä mietitty, et oltas vauvaa tekemässä. Sitä tässä pelkään, et saako tikuttelu aikaan taas sitä, jos sen aloitan.. Mut auttasko teillä kans luonnon ihmeet, eli esim. maca? Sen kun pitäis nostaa sitä libidoa :)
 
LaraS, sepä just kun ymmärtäis et nimenomaan tiettyinä päivänä se hedelmöitys on edes mahdollinen :rolleyes:

Almagirl, sellaista jonkunlaista läheisyyttä on päivittäin, mutta sekin vaan mun aloitteesta. Turhauttavaa! Enkä saa miestäni syömään edes d-vitamiinia! Pahanmakuisesta macasta nyt puhumattakaan :grin
 
Macaa kapselina ni ei tunnu missään! Mut mitä oon ite oppinu, ni puhuminen on kans tosi tärkeää! Kato, ettet jää vaan hautomaan mielipahaa hakuttomuudesta. En nyt tietenkään tunne teijän taustoja yhtään, mut tämmönen yleispätevä neuvo. Ettei harmit kasaannu omassa mielessä <3 oon ite huomannu, et loma, yhteinen vapaa-aika, treffit jne. edes silloin tällöin tuovat suhteeseen uutta puhtia.
 
Mä en oo muutamaan päivään kirjoitellut mutta lukenut kyllä teidän viestejä. Olin ajatellut paremmalla ajalla kommentoida, mutta nyt täytyy näihin sänkypuuhiin sen verran sanoa. Auttaisko, jos siitä hetkestä yrittäis tehdä vähemmän "pakonomaisen" ja tuoda vähän hauskuutta mukaan. Mä tilasin yks kerta semmoiset kamasutrapelikortit. Sit tässä eräänä päivänä kaivettiin ne esiin. En muista milloin olisin nauranut petipuuhissa viimeksi niin paljon, kun yritettiin vääntäytyä niihin asentoihin. :D Tai sitten joku kerta semmonen sopimus, ettei saa mennä yhdyntään asti, kaikkea muuta saa tehdä.

ON sen verran, että cb edelleen vilkuttaa vaan kohonnutta estrogeenitasoa ja kp21 jo. Epäilen, ettei ovulaatiota tässä kierrossa tuukkaan, tai sit ne terot nyt estää sen ja vaikuttaa myös tohon ovistestin tulokseen.
 
Meillä ei oikeestaan tärppipäivinäkään oo "suorittamista", vaikka tiedossa on, että nyt ois hyvä saada tavarat liikkeelle. Tietty miehen puolesta en tiiä, kun ei ainakaan puhunut oo asiasta. Mut yritän tärppipäivät pitää silleen erilaisena, että ei tarvi olla mikään pitkä suoritus, vaan voi jättää monia vaiheita poiskin :hilarious: Miehelle ehkä on kunnia-asia sitten kuitenkin se, että minäkin nautin ja useimmiten onkin ihan kunnon sessio :grin Vaikuttaa tietty siihen jaksamiseenkin, kun ei enää nuorukaisia olla :shy:
Minäkin oon sellanen läheisyydestä nauttiva, että tykkään kosketella pitkin päivää; siis ihan sivellä käsivartta tai hartioita, pitää kädestä kiinni jne. Sekä aamu- heippa- ja hyvänyönsuukko tavoitteena joka päivä, jotta hyvä mieli menee läpi koko päivän :) Mieskin nukkumaan mennessä silittää mun hiuksia, laittaa käden mun lantiolle tmv., ja se tuntuu tosi ihanalle saada kosketusta takaisin.
Voisihan sitä enemmän panostaa sieviin alusvaatteisiin, kuten suhteen alkuaikoina :rolleyes: Musta on tullut niin mukavuudenhaluinen, että harvoin edes kaupunkiin lähtiessä panostan ulkonäköön. Ja mieskin on alusta asti sanonut, että hän tykkää naturellista naisesta. Silti kyllä kehuu ja sanoo kauniiksi, kun on vähän ripsaria ja luomiväriä, sekä hiuksiakin laitettu muutoinkin kuin vaan perus ponnarille. En siis koskaan oo arkisin juurikaan meikannut, edes teininä, mutta pukeutunut kuitenkin silleen naisellisesti ja perussiististi. Nyt enemmänkin verkkarit tai collarit ja teepaita.
Pitäis varmaan joskus toteuttaa se uhkaus, että laittelee pikkutuhmia viestejä miehelle pitkin päivää; sitten näkisi, millaisella fiiliksellä tulee töistä :p että vieläkö väsyttää :grin
 
Kommentoin noihin halujuttuihin sen verran, että meillä ainakin meni suoraan sanottuna jotkut kerrat ihan vaan pakkosuorittamiseksi, mutta lähinnä mun puolelta, koska mies tuntuis olevan joka päivä valmis, kun taas mä en jaksa niin usein. Pari kertaa "Ovitrellen lähipäivinä" mä sanoin sille suoraan, että yritä hoitaa homma nopeasti, nyt on pääasia että saadaan simpat liikkeelle. Ei kovin romanttista, eikä läheskään kaikki kerrat ollu tollasia, mutta kun mulla ei hoitokierroissa edes noussu halut oviksen aikaan, niin tohon se välillä meni.

Mulla ei edelleenkään oo juuri oireita; sitä menkkajuilintaa sekä tissiarkuutta joskus, samoin ehkä hieman enemmän väsyttää (tosin paha sanoa, kun lomalla oon muutenkin nukkunu usein päikkäreitä). Tsemppiä kaikille miehen saamiseen vällyjen väliin sekä muihin vaikeisiin tilanteisiin! Ootte usein mielessä. ♡
 
Oon ite huomannu jotenki suhteen edetessä nauttivani myös niistä lyhyistä sessioista. Ei enää jaksa puurtaa samalla tavalla ku nuorempana ja suhteen alkuhuumassa. Ja se on jotenkin täysin ok. Etenkin sillon, kun tietää, ettei oo se halukkain aika kierrosta. Mut kyllä pidempi yritys rentoutti seksielämääkin. Itse asiasta osaa taas nauttia ei mieti vain, että onnistuttiinko tallettamaan :D
 
Joo, tuskin kellään säilyy petipuuhat alkuhuuman kaltaisina monta vuotta. :D Koska mulla ei siis ovista ole luonnostaan ja epäonnistuneita lääkekokeilujakin mahtui meidän yritysaikaan jonkin verran, tuli kyllä vähän "tallettelufiilis", koska ei halunnut heittää hukkaan kalliita hoitokertoja. Varmaan olis ollu eri juttu, jos ovis olis ollu normaalisti joka kuukausi. Nyt oli "pakko" hyödyntää ne vähäiset kerrat, kun raskaus oli edes teoriassa mahdollista. :)
 
Takaisin
Top