Ronya mahtavaa! Tsemppiä inssiin!
Villisilmä kyllä nuo olosuhteet vaikuttaa yllättävän paljon lämpöihin (ikkunat auki on iänvanha kuumeen alennuskeinokin), joten ei toivo oo vielä täysin menetetty! Täti pysyköön vaan muissa paikoissa ja tulispa sulle se plussa
Kyfira joo, sinä se varmaan olit kun tuota silloin mietti ja mun oli tarkoitus vastata, mutta sit se unohtui (taas ollut mukavan aktiivista kirjoittelua täällä :)).
Mullakin terolut määrättiin säännöllistämään kiertoja, mutta sittemmin tosiaan luin toisesta ketjusta, että raskautta yrittäville pitäisi määrätä ovulaation mukaan eikä tietyille kiertopäiville automaattisesti. Onko sulla terolutit toimineet hyvin? Siis onko ollut säännölliset kierrot? Vai alkoiko sulla ne vasta? Anteeks, kun en muista
Mulla meni ekat 3 kiertoa oppikirjan mukaan (kierrot 27pv, kp24 kuurin viimeinen tabletti) ja sitten alkoi tiputtelut, välivuodot ja kiertojen pituudet heittelemään. Mulla tosin aloitettiin myös se thyroxin niillä main, niin oon miettinyt että vaikuttiko se sitten tuossa kuviossa minkä verran. Viime kierto meni tosiaan ilman hormonilääkkeitä (tietty se kilpparilääke on jatkuva), ja olikin just sopiva 27pv kierto ja 13pv luteaali. Ja kertaakaan en saanut lh-liuskaan plussaa terojen aikana eikä ne tietääkseni vaikuta ovistesteihin muutenkaan. Sulla siis on luultavasti vaan sitten ovis tulossa! Jes!
Me siis tavattiin miehen kanssa -15 joulukuussa ja kyllästyin odottamaan kosintaa jo helmikuussa -16
eli kosin itse karkauspäivänä ja kihlat ostettiin (mies siis perinteisesti osti, ja sormusta laittaessa kysyi, tuunko hänen vaimoksi)
tuohon aikaan me kyllä oltiin jo puhuttu, että lapsi saa tulla ja oltiin ilman ehkäisyäkin jo heti eka kertojen jälkeen
Oli siis looginen askel kihlautua, kun itekin halusin "vakiintua", ettei lapsi myöhemmin luule olleensa syynä "pakkoavioon", jos olisikin pian ilmoittanut tulostaan. Häitä ei oo vielä suunnitteilla ja hääkuumeen sain, kun olin serkun häissä tänä kesänä
Eli nyt pitäisi täälläkin saada isäntä jollain papin eteen
Eihän se lopulta mitään arjessa muuta, mutta itselläkin haaveena vanhanaikaisesti ydinperhe
Frozen kuten Kyfiralle kirjoitin niin mietin, että sotkikohan mulla thyroxin ne terolut-kierrot
Eli thyroxin yritti oikoa "luomusti" kiertoja, sekä terolut väkisin vääntää johonkin tiettyyn suuntaan niin tuli yks sekamelska!
ihme (tai ei oikeestaan, julkisen lapsettomuuspuolen kokemuksellani), että lääkärit ei varoittaneet tästä, että niin voi käydä. But all's good
Mikä sun olo on muutoin? :) Joko oireita alkaa tulla?