Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Mullekin oli toinen laatuaan, montako se vaati että pääsi tutkimuksiin? Toivon toisaalta, että kunhan seuraava kyytiläinen jaksaa napata kiinni, niin pysyis siellä kans.. :) molemmilla!
vaikka onkin aina vaan terassilla ollessa ihan vaan tissutellu vähän.
3 peräkkäistä km ne kunnallisella vaatii, siinäkin oli vielä että saman miehen kanssa, ultralla todettuja tai 2 km jos on yli 2 vuoden yritys. Aika nihkeesti tää lähete saatiin, eikä kukaan lääkäri ole sanonut tuosta 2 vuoden yrityksestä mitään.. eiks sullakin ole jo pitkä yritys takana? Oot saanu hyvin painoo tippumaan!
täällä kans ylimäärästä löytyy, mutta se saamattomuus.. toivottavasti saat sen työpaikan!
ja toivottavasti tääkin ja jatkossa muutkin, jos ei tapahdu se ihme :angelic:
toivottavasti vastauksia saatte selvittelyiden myötä ja siten myös apua
meinasin vaan sitä, että oliko oletettua myöhempi ovis vai kenties myöhäinen kiinnittyminen. Tsemppaan edelleen hyvien uutisten puolesta

Mulla meni ekat 3 kiertoa oppikirjan mukaan (kierrot 27pv, kp24 kuurin viimeinen tabletti) ja sitten alkoi tiputtelut, välivuodot ja kiertojen pituudet heittelemään. Mulla tosin aloitettiin myös se thyroxin niillä main, niin oon miettinyt että vaikuttiko se sitten tuossa kuviossa minkä verran. Viime kierto meni tosiaan ilman hormonilääkkeitä (tietty se kilpparilääke on jatkuva), ja olikin just sopiva 27pv kierto ja 13pv luteaali. Ja kertaakaan en saanut lh-liuskaan plussaa terojen aikana eikä ne tietääkseni vaikuta ovistesteihin muutenkaan. Sulla siis on luultavasti vaan sitten ovis tulossa! Jes!
eli kosin itse karkauspäivänä ja kihlat ostettiin (mies siis perinteisesti osti, ja sormusta laittaessa kysyi, tuunko hänen vaimoksi)
tuohon aikaan me kyllä oltiin jo puhuttu, että lapsi saa tulla ja oltiin ilman ehkäisyäkin jo heti eka kertojen jälkeen
Oli siis looginen askel kihlautua, kun itekin halusin "vakiintua", ettei lapsi myöhemmin luule olleensa syynä "pakkoavioon", jos olisikin pian ilmoittanut tulostaan. Häitä ei oo vielä suunnitteilla ja hääkuumeen sain, kun olin serkun häissä tänä kesänä
Eli nyt pitäisi täälläkin saada isäntä jollain papin eteen
Eihän se lopulta mitään arjessa muuta, mutta itselläkin haaveena vanhanaikaisesti ydinperhe 
Eli thyroxin yritti oikoa "luomusti" kiertoja, sekä terolut väkisin vääntää johonkin tiettyyn suuntaan niin tuli yks sekamelska!
ihme (tai ei oikeestaan, julkisen lapsettomuuspuolen kokemuksellani), että lääkärit ei varoittaneet tästä, että niin voi käydä. But all's good