Nyt on kerennyt tulla tekstiä eilisestä :D miten sitä nyt millään muistais kaikille kirjotella :D mä otin jo niin loma moodin päälle etten oo jaksanut kirjotella mitään lukemisen perään.
Ronya, kiitos inssi tiedoista :) ja tsemppiä ovisteluun ja toivottavasti siis myös uuteen inssiin alkuviikosta!
Herukka, kyllä mäkin siellä jotain iha hailakkaa näin, uutta testikuvaa oottelen :) epäiletkö itte että vois lugesta johtua toi kierron piteneminen? jos ei nyt napannutkaan niin onkos teillä tähtäimessä uus inssi vai mikä suunnitelma? Toivottavasti nyt vaan vahvenisi toi viiva!! Tsemppiä!
LaraS, aikas jännän näkönen toi sylkitesti homma. Mikähän sulla nyt tota oiretta antaa :O vaikka noi ystävien raskaus uutiset on omalla tavallaan ihania, niin meille joillekkin se on tosi raskasta. Varsinkin just jos on joku "vahinkoraskaus" kyseessä. Jaksuja sulle niin paljon!
Deb, voi itku
mut varmasti toi lepo ja yrittämisestä lomailu auttaa jaksamaan. Ties vaikka auttais raskautumaan
tsemppiä tohon kysta juttuun kans!
Frozen ja Alina16, täällä mä kans niin mielellään luen teidän plussanneiden kuulumisia. Onhan tässä tavallaan tutuksi tullut. Ja niin paljon tsemppiä antaa tähän omaan ponnisteluun. Onnea ja iloa teidän odotukseen :)
Elisenda, joo tässä nyt mennään niin monetta päivää jo pistoksilla että alkaa usko loppumaan. Mitäs jos me lomalaiset nyt oltais seuraavia plussaavia?
tsemppiä uuteen kiertoon! Ja siis mulla henk.koht. pistos hoito tullut aika kalliiksi kun ei tunnu vastetta löytyvän niin helposti. Gonal-f 450IU kynä maksaa jotain 100e korvauksen jälkeen ja siitä saa siis 9x50IU annosta, mulla ekassa pistos kierrossa tais mennä 2 kynää kun joutui nostaa annoksen siihen 75IU hun eli noin 200e ja irrotuspiikki ovitrelle on jotai 50e (ja siitähän ei saa kela korvausta) (plus vielä 2 pakettia lugesteronia luteaalivaiheeseen jotain 40e korvauksen jälkeen.) Tässä pistos kierrossahan mulla on sitten mennyt jo ihan älytön määrä tota gonalia. Viides kynä(450IU) menossa, eli tähän kiertoon olis mennyt jo yli 500e jos ei olis lääkekatto täyttynyt(Mulla oli alkuvuodesta selkää varten kipulääkkeitä niin paljon ja lääkekatto tuli hetki sit täyteen, joten kahdesta viimesimmästä kynästä maksoin 2x2.50e) ei kannata heti pelästyä tota määrää, vaan pitää muistaa että kaikki on niin erilaisia. Mulla toi vaste on niin vaikeessa, jollain muilla se on tullut jo sillä pienemmällä annoksella.
mauste, ihan mahtavaa ettet ota stressiä tosta ivf jutusta :) tsempit odotteluun kuitenkin!
Inertia, onnea onnea onnea sinnekkin niin isosti!
Villisilmä, sormet ja varpaat ristissä että on kiinnitymis vuotoa!
ON: Meniköhän nyt varmasti oikein kaikille? :D omassa olossa ei kummempia, odottelen vaan maanantain ultraa.