Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
tttii, huh mikä pistosurakka sulla ollut :eek: toivottavasti nyt ei hirmu kauaa enää tarvis jatkaa! Tsemppiä vasteen odotteluun edelleen!

Alina, tuu sit kertomaan mitä lääkäri tuumas primaspanista :) ja tietysti siitä käynnistä muutenkin.

Frozen, oon niiiin onnellinen teidän puolesta :happy: laita kuvaa taas kun testaat, ja tosiaan tuo rfsu lukemani mukaan vielä antaa haaleemmat viivat kuin moni muu testi. Ja ihan parasta, ettei sun nyt tarvi sumplia töissä ivf:n takia :happy:

Herukka, kyllä mäkin nään tuossa jotain, eikä tarvinnu ees hirveesti tihrustaa :nailbiting: voi kumpa vahvistuis!

LaraS, harmi ettei sylkitestikään puolla raskautta, mutta toivotaan että jos kyytiläistä ei ole, niin menkat alkais pian! :)

Deb, toivottavasti saat kystan jollain konstilla pois! Tsemppiä, kyllä varmasti pikkunyytti teillekin vielä tulee :happy:

ON: Vuoto alkoi, tänään kp1 siis. Vetäsin kokonaisen levyn pähkinäsuklaata kun pääsin töistä! :grin Mut loma alkoi, jee!
 
Herukka siis pc-puikko? Okei, no sitten varmaan ihan yhtä herkkä ku liuskakin. Jospa parin PV kuluttua näkyy viiva :)

Taas närästää ja alkoi yököttää, kun vähän kotihommia hissukseen yrittänyt tehdä. Nyt kolmatta päivää tuota yökkäilyä :confused: makuulla ja levossa oli ihan fine ja heti, kun jotain alkaa tehdä niin alkaa se yökötys :depressed: Aamulla huomasin, että nälkäisenä yököttää helpommin ja eilen olikin parempi päivä, kun napostelin pitkin päivää rahkalla, suolakekseillä, namuilla (sekä söin paahtoleipää), ja join appelsiinimehua. Äh, taas toiveet herää, että nyt oliskin siitä pahoinvoinnista kyse :facepalm: :arghh: alkais jo menkat, jos on tullakseen!
 
Elisenda, kiitos. ♡ Niin ja hyvä tietää tosta RFSU:n testistä, mä en oikein oo perehtyny testien eroihin. :) Voi kunpa sinä ja kaikki muut saatte myös pian sen toisen viivan! ♡ Oikein rentouttavaa lomaa! :)

LaraS, voi oispa noi oireet kuitenkin sitä itseään! ♡ On inhottavaa, jos tulee oireita jotka ei sit kuitenkaan meinaa raskautta. :(

Mauste, tsemppiä odotteluun! Enää pari kk. :)
 
Muokattu viimeksi:
mauste kiva kuulla, että rauhallisin mielin odotat ivf :) on varmasti ollut oma prosessinsa päästä siihen fiilikseen. Toivotaan pikaista vastetta ivf-hoidolle :happy:

Herukka (huomenna tai) ylihuomenna uutta testiä, toivottavasti näkyy selkeästi sitten kaikille :joyful:

Frozen niinpä, oireet antaa toivoa, vaikka järki koittaa toppuutella. Mulla ei normaalisti mitään erityisempää oiretta oo ollut oviksen jälkeen, lukuunottamatta sitä julmettua närästystä kesäkuun alun kemiallisessa. No joo, onhan sitä tietysti kaikenlaista, jos oikein kuuntelee :grin
 
LaraS: Mä meinasin odottaa maanantaihin, ihan vaan siks et jos menkat ei oo silloinkaan vielä alkanut ja testi on nega niin soitan sinne yksärille, että haluun verikokeet. Mulla on kyllä tossa nyt muutama rfsu testi, mutta odotan nyt ainakin sunnuntaihin.. :)
 
Herukka, kuulostaa järkevältä suunnitelmalta. :)

LaraS, jep, kaikenlaiset "oireet" voi yhdistää raskauteen... Ja sitten on niin hämäävää, että suurin osa oireista enteilee myös menkkoja! Mullakin just nyt tällä hetkellä on sellaset menkkajuilinnat että huh! Ilman aamun testiä olisin satavarma, että nyt aukeaa hanat. Pakko aina tällasten kipujen jälkeen käydä vessassa kattomassa, onko vuoto kuitenkin alkanut. Sulla on kuitenkin mahdollisuus todistetusti tulla luomuna raskaaksi, mikä on upeaa, eli toivoa on! :)
 
Frozen, paljon onnea plussasta :Heartpink:Heartpink Seurasinkin sun tätä kiertoa ja olin varma että plussaat :angelic: Odottelin vaan, että milloin oikein teet sen testin!
Lupasin myös itse tulla tänne kertomaan pistelykiertoni tuloksen kun aikaisemmin juteltiin meidän samanlaisista tilanteista... Tulin siis siitä ekasta pistoskierrosta raskaaksi, mutta en vain ole uskaltanut oikein sanoa sitä vielä ääneen :silent Mutta siis, raskaana olen minäkin! :wideyed:
Mullakaan ei ollut ennen plussatestiä mitään "raskausoireita" muuta kuin jokin ihmeellinen varma tunne siitä, että nyt olen raskaana.
 
Inertia, oi, mahtavaa ja paljon onnea sinnekin!! ♡♡ Olenkin miettinyt, miten teille kävi. :) Jos vain haluat, tule ihmeessä juttelemaan tonne jatkoketjuun "Lopultakin esikoinen tulossa". Mäkään en oikein uskalla vielä uskoa tätä enkä sen takia varmaan liity ainakaan vielä hetkeen mihinkään muihin ketjuihin. :)

ON: Tein äsken Clearbluen Early Detector -testin, mutta tää väittää että serverissä on joku virhe niin en saa liitettyä sitä. Joka tapauksessa siihen ilmestyi saman tien kaksi selkeää viivaa. :) Voi kunpa kaikille täällä kävisi lähiaikoina samoin ja kaikki saisivat pienen syliin asti!! ♡
 
Voi Frozenille ja Inertialle kovasti onnea ja tarrasukkia! :love7 Ihanaa ja toivoa luovaa että joku vihdoinkin meistäkin plussaa! Saa oman tilanteenkin tuntumaan hieman vähemmän toivottomalta. Toivon että Herukankin testi muuttuu vielä positiiviseksi!

Täällä on kierto rullaillut oikeastaan aikaisempien lailla. Paitsi että tänä aamuna, kp 23/27 dpo ~10 lämmöissä tuli dippi ihan tuonne coverlinelle asti, laitan chartin liitteeksi. Ihmetys, kun ei koskaan ole tällaista ollut aiemmin! Heti tuli eka mieleen implantation dip, mutta toppuuttelin vielä itseäni tälä ff:n ohjeella: "When you see a mid-luteal phase dip on your chart, however, it does not necessarily mean that you are pregnant. Likewise, you do not have to see this pattern to be pregnant." Eli vaikka tollanen nyt tulikin, se ei tarkoita sitä että olisi välttämättä tärpännyt. Ehkä oli jotain muuta mikä vaikutti lämpöihin noin paljon, tai sitten toi ei kerro mitään. Mutta nyt kyllä jänskättää huomattavasti enemmän kuin normikierrossa :nailbiting: Seuraavat päivät kertoo enemmän, toivottavasti lähtee lämmöt takaisin ylöspäin. Useinhan "raskauscharteissa" ilmenee sitä triphasicia eli lämpö dippaa ja sitten nousee aiempaakin korkeammalle. Kunpa en nyt vaan tippuis niiiiiin korkealta pää edellä punaiseen :sorry:

höh, serveri ei nyt anna mun liittää sitä tiedostoa, enkä osaa laittaa sitä muuten kuin liitteenä (on pdf). Kokeilen myöhemmin uudestaan.
 
Villisilmä, tässä kuvan liittämisessä on joo jotain ongelmaa nyt. Yritin taas eikä onnistunut. Niin ja kiitos! ♡ Oi vitsi, kun tollasta dippiä ei oo koskaan aiemmin ollu! :) Mutta joo, ei viitsi liikaa kuvitella, kun sitten tiputus on suuri... Onko muita oireita? Mulla tää plussakierto poikkes siis silleen, että tissit oli hieman arat melkein heti oviksesta lähtien. Välillä se katos ihan kokonaan, eli suurin osa luteaalista oli täysin oireetonta! Ei mitään yökötyksiä, tihentynyttä virtsaamistarvetta, väsymystä (paitsi selkeästi liian vähien yöunien jälkeen)... Vasta jotain dpo11 alko ne menkkakipujen tapaiset, eikä niitäkään oo ton yhden terveyssivuston mukaan kaikilla. Eli oireista/oireettomuudesta ei kyllä voi päätellä oikeastaan mitään, kuten täällä on ennenkin kirjoitettu. :) Tulehan kertomaan, miten kierto kehittyy! :)
 
Frozen onnea nyt täältäkin ihan virallisesti :happy: Samoin onnea Inertialle :happy:
Ja napakat vyöt teidän kyytiläisille, että tulevat syliin saakka :joyful:

Villisilmä kuulostaa lupaavalta, toivotaan parasta! :smiley-angelic001
 
Liitteiden lisääminen ei oo onnistunut nyt monena viikonloppuna täällä foorumilla. Maanantaina pitäis taas onnistua, jos menee samalla kaavalla kun aiemmin tänä kesänä.

Paljonko ovulaation induktio on teillä pistelijöillä tullut maksamaan per kierto? Siis kasvattelupiikit + irrotuspiikki yhteensä?

Plussatuulia kaikille :smiley-bounce016
 
Frozen, oikeastaan mitään sellaisia oireita ei ole ollut mitä aiemmissa kierroissa ei ois ollut. Ummetusta ja tissit olleet välillä kipeät, väsymystä on ja välillä pissattaa tiheästi, mutta tuntuu että sekin on lähinnä korvien välissä näin loppukierroissa :shy: Ja mitä lueskelee raskautuneiden oireita niin hyvin paljon samanlaisiahan ne on kuin menkkojan edeltävät oireet, ettei tosiaan oireista/oireettomuudesta pysty oikeestaan ennustamaan yhtään mitään :shy: Ovulaatiokivut tässä kierrossa oli selkeet ja aika kovat, tuolla gelee royalella ehkä siihen asiaan vaikutusta. Nythän en oo luteaalivaiheessa syöny tuota geleetä, ovikseen asti vaan :cool:
 
Takaisin
Top