LaraS, joo 20 antraalifollikkelia per puoli. Ei oo otettu testosteroneita eikä paljon muitakaan verikokeita. Täytyy pyytää että ottavat ne ennen kuin inssiin mennään. Mulla on vielä ens viikko töitä, sitten alkaa loma :) ompas kyllä ikävän oloinen palkkaus sulla! Mullakin oli provikkapalkka viime työssä, mutta työ oli sellaista että pääsi aina provikalle, mutta se kuinka paljon, niin vaihteli kuukausittain. Jospa pystyisit jossain vaiheessa vähän lomailla
tttii, ompa nyt kumma kun ei mitään tapahdu
ja vielä sekoilua arvojen kanssa! Tuleeko sitten yhdyntäkielto, jos yhtäkkiä pamahtaakin monta johtofollia? Toivottavasti kaikki menis nappiin viivästyksistä huolimatta.
Frozen, luulis joo että ainakin näennäisesti ovis mulla tapahtuu, kun kierrot ei koskaan oo yli 30 päivää. Mutta se on sitten eriasia irtoaako munasolua tai minkälaisia sieltä irtoaa.. Tsemppiä piinapäiviin, toivottavasti vesilinja olisi sen arvoinen ja oireista huolimatta olis joku tarrautumassa kiinni
Villisilmä, kivoja festareita
toivotaan lämpöjen nousemista huomiselle! Hyvin on ainakin teillä talleteltu :)
ON: Mua on alkanut huolettaa meidän raha-asiat taas kerran, tuntuu että joka kuukausi saa pihistellä että rahat riittää. Ja sitten kun tuntuu että nyt on rahaa tarpeeksi, niin tulee jotain yllättävää rahanmenoa. Ja oon alkanut ajatella sitä, että onko järkevää kuumeilla vauvasta, kun ei tiedä miten raha-asiat on tulevaisuudessa
toisaalta olen itse hyvin köyhästä perheestä, enkä koe mitenkään kärsineeni lapsena siitä. Enemmänkin oppinut arvostamaan ihmissuhteita ja ilahtumaan pienistä asioista. Vähän kyllä kävi kateeksi kavereiden hienoja leluja ja pyöriä ja lemmikkieläimiä. Aina kuitenkin oli ruokaa ja vaatetta, ja synttäreinä ja jouluina lahjoja. Autoa meillä ei aina ollut, mutta eipä sitä tarvinnutkaan. Kerran vuodessa käytiin lomalla jossain sukulaisissa. Silti tuntuu että nykyään pitää olla niin hienoa lapsille ja varaa ostella vaikka mitä. Ja kuullut niitä juttuja, että päiväkodissa ihmetellään jos joku lapsi kulkee sisarusten vanhoissa vaatteissa tai kirpparilta hankituissa, vaikka olisivatkin siistejä ja ehjiä.