Tttii, alkaa jo väriä sen verran olla, että varmaan näkyy ultrassa johtofolli! :) Joo, kyllä mä mietin, että ois helpompi olla työpaikassa, jossa riittää, kun ilmoittaa pitävänsä palkatonta eikä tarvii sen lisäks vielä hommata sijaisia... En mä ainakaan hetkeen vielä testaa, kun vasta dpo6 menossa. :) Tulehan kertomaan sitten ultrakuulumiset. :)
Ronya, voi hitsi, mutta toivotaan, että kuitenkin olisi tärpännyt! Tai sitten viimeistään seuraavassa inssissä. :) Mutta joo, ymmärrän hyvin, että on samanlaiset fiilikset kuin täällä, ettei hirveästi luottoa ole ennen IVF-hommia.
Herukka, oi vitsi, närästyskin vielä!! :)
LaraS, hyvä että eilen kuitenkin onnistui tallettelut. :) Onko sulta muuten kuinka usein otettu progekoetta? Eli sulla ovis tapahtuu, vaikket sitä tikkuun saakaan? :)
Eltsi, kiitos taas tiedoista! :) En muistanutkaan, että sulla oli sama juttu kuin mulla, että vaikka Clomeilla saatiin johtofolli aikaan, niin munasolu ei irronnut. Ihanaa odotuksen jatkoa. :)
ON: Mua niin ärsyttää, ettei voi tietää, saako näille tuhansille euroille ikinä vastinetta, joten varasin ens viikolle Norjan reissun, koska siitä ainakin tietää, että rahat ei mee hukkaan. :D Meneehän tohon taas sen verran rahaa, että sillä pääsis hyvin IVF-kassan kanssa alkuun, mutta haluan tehdä rahoillani muutakin kuin syytää niitä näihin hoitoihin. Ja vaikka jollain ilveellä saisinkin järkättyä sijaiset ja päädyttäiskin ens kierrossa IVF-hoitoon, niin tuolla reissussa mun ei tarvii vielä pistellä, koska se on vielä tätä kiertoa tai just ja just uutta. :)