Herukka
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Elisenda: Mulla tuli tiistai iltana sellanen kunnon klöntti kananmunan valkuaista muistuttavaa mönjää. En ollu ikinä aijemmin huomannut, että tulis sellaista. Nippailua oli eka vas. puolella kovasti, mutta sitten kun ovulaatio lähestyi, siirtyi nippailut oikealle, vaikka johtofollikkeli oli vasemmalla. Kyselin lääkäriltä mistä se voisi johtua, muttei hän antanut mitään kunnollista vastausta.
Onko muuten teillä ketkä käytätte lugesteronia niin tullut mitään oireita siitä? Itseäni aivastuttaa aivan julmetusti ja vatsa on sen tuntuinen että se olisi koko ajan täynnä.
Onko muuten teillä ketkä käytätte lugesteronia niin tullut mitään oireita siitä? Itseäni aivastuttaa aivan julmetusti ja vatsa on sen tuntuinen että se olisi koko ajan täynnä.
mulla kyllä tulee tosi vaihtelevasti nykyään joko heti oviksen jälkeen tai vasta myöhemmin aroiksi. Ja mä oon aina pitänyt tissiarkuutta merkkinä progesteronista, niin eilen luin sitten jotain keskustelufoorumia että jolla kulla oli ultrassa todettu ovuloimaton kierto, ja silti oli ollut tissien arkuutta ennen menkkoja
ei vaan kuulemma jaksa peittoja heilutella. Tänä aamuna ovistesti oli jo haaleempi, ja eilen illalla oli toi oikee munasarja niin kipee että hyvä että kävellä pysty
ja kyllähän sitä kuulostelee itseään herkemmin, kun on yritys päällä.
onneks on vapaapäivä, sattuu ihan sikana!! Tuntuu et se räjähtää 
ja eipä se kyllä tarvi, kun sen yhden kerran, jos menee kaikki nappiin. Toivottavasti nyt piinailu palkitaan