Elisenda täälläkin on kohtuullisen runsas vuoto, moniin kiertoihin ei oo ollutkaan. Mulla on tosin ollut myös hiukan kivuliaampaa, vatsan osalta, sekä niin arka alakerta, että tamponin vaihto on
tosi kivuliasta :arghh: mut pakko pitää, kun ei pelkän siteen kanssa tule mitään, tehdä istumatyötä. Ite epäilen, että nyt mulla poistuu se kesäkuun alun kemiallinen, puhdistuu paikat niin sanotusti. Ennettäin mulla oli kaikki vuodot näin runsaita, tai vielä hurjan paljon runsaampiakin.
Voisikohan se inofolic tosiaan vaikuttaa sulla tuohon tilanteeseen. Mutta jospa se kunnon vuoto sullakin tekisi hyvän kasvualustan tähän kiertoon
Ja mahtavaa, että pystyit puhumaan kaverin kanssa sekä sait häneltä tukea
Painoasian kanssa täälläkin kamppaillaan, nyt ei oo oikeen tullut lenkkeiltyäkään niin paljon, tässä miehen kotona ollessa. Mun kämpällä on tosin vaakakin, niin ei pääse kattomaan lukemia ja lannistumaan niistä
tsemppiä siihenkin projektiin, sekä voimia noihin ikäviin fiiliksiin
Frozen joo, ymmärrän kyllä, et sulla on niin monta asiaa huomioitavana, että siksi stressaa
pitää kuitenkin muistaa, että sun työkaverin lapsettomuus ei ole
teidän lapsettomuus ja sun polku sillä tiellä on aika alussa vielä. Sut on nyt jo saatu ovuloimaan ja se on huikea edistysaskel, eikö vaan
koitetaan vaikeina päivinä muistaa onnistujia tässä ketjussa sekä noita "ei voi olla vaikeeta" -menestystarinoita ja ammentaa voimaa niistä
oon huomannut, että ihmeitäkin tapahtuu :angelic:
tttii yksi yö enää, menee nopeesti :) toivottavasti tää kierto on just
se
Lume kiva tosiaan, että pääsette muualle jatkossa :) ehkä kuitenkaan ei tarvitse mennä
Villisilmä kurja nega ja inhat tiputtelut
olisiko kuitenkin kiinnittymistä vielä
toivon, että täti jättää tulematta ja kuvaakin haikara paikalle