Eltsi, kiitos kannustuksesta ja mukavaa, että käyt vielä täälläkin. :) Mä en oo käyny lukemassa mitään raskausketjuja, koska oon ajatellu, että "palkitsen" itteni niillä vasta sitten, jos joskus itse oon raskaana. Kiva siis kuulla sinunkin kuulumisia, usein kyllä mietin, mitä teille plussanneille kuuluu! :) Ja tosta estradioliarvosta en tietäisi mitään ilman sinua, eli kiitos! Nyt vaan täytyy toivoa, että suostuvat sen ens kierrossa ottamaan!
Pikkuinen85, paljon tsemppiä teille sinne! ♡ Menette ilmeisesti julkiselle tutkimuksiin? :)
Triana, voi kunpa plussa pääsisi yllättämään teidät tässä eikä tarttis mennä rankempiin hoitoihin!! Olisitte niin sen ansainneet! ♡ Tsemppiä vikoihin työpäiviin ennen lomaa, rentoudu sitten kunnolla! :)
Elisenda, kiitos tiedosta inssin suhteen! :) Mä oon luullu, että siitä ei olisi juuri apua, mutta onhan siitä näemmä hyötyä verrattuna yhdyntöihin! Täytyykin ehkä kysellä inssistä mieluiten jo vaikka ens kiertoon, koska miehellä on lomaa, mutta silloin kun hän on töissä, hän ei oikein voi irrottautua sieltä.
ON: Dpo11. Eilen tuntui tissit ehkä hieman kipeiltä, mutta nyt aloin miettiä kuvitelleeni sen, koska tällä hetkellä ei tunnu. Jos siellä kuitenkin progea vähän olisi..? Alkaispa menkat nyt ennen juhannusta, niin pääsis soittamaan klinikalle jatkosta eikä tarttis odotella sitten seuraavaan viikkoon! Kyllä tää palsta on huikea, kun saa niin paljon tietoa. Päällimmäisenä tällä hetkellä mielessä informaatio koskien inssiä sekä estradiolia, täytyy niistä kysellä klinikalta, kun eivät ole itse ottaneet ollenkaan puheeksi. Tai siis estradiolia en enää kysy vaan vaadin. :)