Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Kiitos kaikille tsempeistä :) 3 savuton päivä menossa :) jospa seuraavalla kerralla pikkuinen tarttuisi kunnolla sit kiinni.

Tänään täti kurvasi aivan kammottavien kipujen kanssa.. yllättävää kun yleensä ei tämmöisiä kipuja ole. Kuitenkin vielä aika niukkaa. :)
 
Kiitos teille kaikille. ♡

Tässä on nyt kaksi päivää mennyt siitä tuomion kuulemisesta. Ehkä vaikeinta oli kuulla, että vika on mussa ja olemattomissa munasolu reserveissä. Se amh oli reippaasti alle yhden ja oon vasta kolmekymppinen.

Ilmoitin meidät tänään ivf-jonoon naikkarille.
 
Elisenda, voi harmi, toivotaan tästä kierrosta parempaa :) kannattaa vaatia itse lääkäriä etenemään hoidoissa.

Sininen kirahvi, ihana kuulla että joku on saanut aikaan jotain kaunista näillä pistoksilla :) voimia ja iloa loppuraskauteen :)

Lume, ehkä se kipuilu ennustelisi jotain hyvää myöhempää varten :)

Mauste, paljon voimia ivf rumbaan! pakko sen on sieltä vielä onnistaa
 
Frozen älä murehdi sitä ettei ovistestissä näy viivoja irrotuspiikin jälkeen. Eihän se vatsanahkaan laitetun piikin teho riipu mitenkään siitä miten oma kroppa muuten toimii kun ei se vaadi mun käsityksen mukaan omasta kehosta mitään hormonia toimiakseen. Ovisoireita aiheuttaa enemmän varmaan ne kasvattelupiikit (sulla tais olla gonal?) ja mulla tokassa ivf kierrossa ei ollut mitenkään hirveemmin limoja tai haluja tms ja silti kehittyi 6 kypsää munasolua. Ja annos oli paaaljon isompi kuin oi hoidossa eikä silti oireita:) nyt vaan piinailet!

LaraS kiitos kysymästä:) täällä kp 22, kun seuraava vuoto tulee, soitan ultraan ajan, se tehdään kp 10-12 ja silloin päätetään pakkasalkion siirtopäivä. Eli aikataulu riippuu seuraavista menkoista. Ihan hyvillä mielin tätiä odottelen saapuvaksi:rolleyes:

Niin ja Mausteelle vielä, meillä sama tilanne, ikä 33 ja amh 0,8, suoraan mentiin ivf. Kovasti tsemppiä, ollaan samassa tilanteessa, kysele vaan kaikesta mikä mietityttää!
 
Bambi: mulla amh on 0,3 eli ei herätä ylimääräistä toivoa. Katsotaan kuitenki kaikki mahdollisuudet. Lokakuussa olis eka käynti ivf hoitajalla.
 
Ihmeiden aika ei ole ohi! Eilen aamulla tein ton ylimmäisen testin, tänään aamulla ton keskimmäisen ja nyt iltapäivällä ton alimmaisen testin :) En vaan voi uskoa tätä vielä todeksi! Toivottavasti tää pikkuinen nyt pitää tiukasti kiinni loppuun saakka :) Meillä siis takana icsi ja 26.5. oli punktio ja 29.5. siirrettiin kolme päiväinen tyyppi kyytiin. Pitkä ja rankka tie takana mutta jospa nyt ois meidän vuoro.
Babe ja pikkuinen 3+6 LA 17.2.2018
ImageUploadedByVau Foorumi1496936229.946027.jpg
 
Babe ja dep paljon onnea! Toivotaan että plussat pysyy mukana syliin asti :Heartred hirveetä kiirettä pitäny eikä oo ehtiny kirjottelee, lukemassa silti olen käyny melkein päivittäin.
Täällä myös jännät päivät käsillä kp 28/26-28 ja yleensä menkat alkanu 26, ihan muutaman kerran venyny sinne 28 asti.
 
Onnea Babe! :Heartred

Mä täällä taustalla pyörin, voi olla että jään ihan tauolle kun tuntuu ettei meille mitään ihmettä tapahdu ainakaan ennen ivf-hoitoja. Niin ei oikeen jaksa tällä hetkellä ees tsempata muita. Jospa se jossain vaiheessa taas helpottais...
 
Sininen kirahvi, kiitos paljon tiedosta, että on mahdollista raskautua, vaikkei OI-kierrossa olisikaan mitään ovistuntemuksia eikä ovistestikään muutu positiiviseksi! :) Luo toivoa. Vitsi olet jo pitkällä, ihanaa odotuksen jatkoa. :)

Elisenda, hyvä panostus varmasti toi Inofolic. :) Mulla se ei vielä 2 kk:n käytön jälkeen ollu vaikuttanu rakkulamäärään, mutta ehkä ei vielä kuulukaan... Voisitko tiedustella vasta-aineiden ottamisesta? Ja tosta progearvosta, olisiko mahdollista käydä yksityisellä lääkärillä pyytämässä apuja loppukiertoon? Kallistahan se on, mutta ehkei tarttis ultrata, kun aika äskettäin on ultrattu, niin että jos vain sais esim. Luge-reseptin..? :)

Lume, pahoittelut kp1. ♡ Olkoon ensi kierto teidän kiertonne. :)

Mauste, onnea matkaan! ♡ Minäkin olisin varmasti päätynyt IVF-jonoon sinun sijassasi, hyvä tosiaan kääntää kaikki kivet. :) Toisaalta hyvä, että syy löytyi, vaikka toki aikamoinen isku...

Tttii, sun huomisia ultrakuulumisia odotellessa. :)

Babe, ihanaa, paljon onnea ja tarrasukkia!! ♡♡

Bambi, kiitos tiedosta ja tsempeistä sinullekin. :) Kai se vaan pitää hyväksyä, ettei tällaisessa kropassa mikään mene kuten pitäisi. Puregon oli mulla follinkasvatuspiikkinä. Oi vitsi, pian pääset hakemaan kyytiläisen matkaan! :)

Hattivatti, milloin meinaat testailla? :)

Triana, paljon tsemppiä sinne!! ♡ Ei varmaan joo hirveästi oo uskoa siihen, että mitään tapahtuisi ennen IVF-hoitoja. :( Toivottavasti pääsette pian sinne asti ja tuokoon se toivotun tuloksen! Voimia!! ♡

ON: Kp18, dpo1. Tallettelut dpo-1 ja dpo0. Kiitos paljon vielä teille, jotka ootte kertoneet, ettei OI-kierroissa ole ollut oireita eikä ovisplussaa, mutta silti on kypsä munasolu (tai useampi) siellä kehittynyt ja irronnut. Tämän kierron ovis on siis kolmas meidän 1 v 2 kk yrityksen aikana; yksi spontaani myöhäinen ovis Letroilla, toinen Letrot + Ovitrelle -kierrossa (vaikkei silloinkaan ollut ovisoireita) ja nyt siis tämä. Ei kyllä hirveästi toiveita viitsi pitää yllä, kun ei oo hailuran hailuraa näkyny r-testeissä koko yritysaikana. Toisaalta pitäisi olla optimistinen... On tää sellaista tunteiden balanssointia!
 
Muokattu viimeksi:
Lume inhottava täti :sad001

mauste, hyvä että tilanteeseen tuli selvyyttä vaikka uutiset olikin tommoisia. Tsemppiä ivf:n! Ilmeisesti jonoa on jonkin verran, jos lokakuussa ensimmäinen käynti. Toivotaan, että sen jälkeen asiat lähtis nopsasti rullaamaan!

Babelle kovasti onnea ja tarrasukkia, toivottavasti saatte tämän pienen syliin asti :Heartred

hattivatilla jännät päivät! :nailbiting:

Trianalle voimia :Heartred

Frozen, toivotaan että tää ois teidän kierto! Ootko menossa progekokeeseen tässä kierrossa?

ON: Tänään pahamaineinen dpo 13 (menkat yleensä dpo 15). Aamulla lämmönlaskusta lannistuneena laitoin kuukupin paikoilleen, ettei tarvisi töissä olla juoksemassa vessassa. Kotona sitten kurkkasin, enkä oikein saanut selvää, että oliko siellä tiputtelua vai ei: (sori tmi) kupissa oli tosi hennosti rusehtavaa valkovuotoa. Hyvin vaikea sanoa, oisko näkynyt punaisena/minkään värisenä vessapaperiin, jos ei ois ollut kuppia. Jätin sitten kupin laittamatta, ja loppupäivästä ei ainakaan vielä ole näkynyt punaista. Toivoa ei siis vielä ehkä ole menetetty :nailbiting: Sekin ois kiva, jos menkat alkais vaihteeksi suoraan lauantaina ilman tiputtelua, mutta vielä kivempi ois jos eivät alkais ollenkaan :grin
 
Babe, voi miten onnekas! Pienelle paljon tarrasukkia ja tiukkoja vöitä! :)

Bambi, jänniä odotuksia ja tsempit siirtopäivään :)

Frozen, voi hitsi mua jännittää ihan superisti sun puolesta että joko nappas kiinni, olisitte sen niin ansainnut :)

Villisilmä, jännät päivät menossa, sormet ja varpaat ristiin ettei täti tuu kyläilee :)

Huomenna ultran jälkeen sit omaa napaa :)
 
Pakko oli nyt aamulla ihan huvikseen testata kun eilen tuli kasa niitä postissa. Ja hailuraa viivaa se sinne ovistestiin pukkas... omituista :/ mutta hei ekaa kertaa koko elämässäni sain ovistestiin edes jotain :D
 

Liitteet

  • 1496980811045.jpg
    1496980811045.jpg
    64.6 KB · Katsottu: 98
Villisilmä, en mene progekokeseen, kun lääkäreiden mielestä se on rahanhukkaa, kun on johtofolli havaittu ja pistetty Ovitrelle. Tällä kertaa taidan jopa uskoa heitä nyt kun 0-ultran perusteella tiedän, ettei se mollukka ollu mikään edelliskierron rakkula. :grin Oi vitsi, jäisipä täti tulematta! Milloin meinaat testata? :)

Tttii, eiköhän toi ole merkki siitä, että ultrasta tulee hyviä uutisia! :) Mulla oli Ovitrellen jälkeen parhaimmillaan vain hieman tota sun viivaa vahvempi viiva. Mielenkiinnolla odotan, mitä sun kysymyksiin vastataan tänään (ja toki odotan myös miltä johtofolli näyttää; uskon että hyvältä, koska LH alkaa sulla itsestään jo nousta)! :)
 
Frozen, jos ei huomennakaan näy tätiä niin käy ostamassa testin ja teen sunnuntaina (dpo 16) :nailbiting: Tän täytyy olla joku gelee royalesta johtuva jekku, että nyt ei sitten tuukkaan tiputtelua ennen kunnon vuotoa :shifty: Tai sitten se tulee seuraavalla kerralla kun käy vessassa, ärsyttää vähän jo valmiiksi :shifty:
 
Frozen, mä toivon että olis syksyyn mennessä inofolic tehonnut mulla :) sehän nähtävästi tehoaa vain jos on insuliiniresistenssiä. Mietin, että mulla vois ollakin, koska ainoastaan täydellä sokerittomuudella laihdun. Paastosokeri tosin on ok, mutta en tiedä vaikuttaako se insuliiniresistenssiin. Oon miettiny yksityisellä gynellä käyntiä, mulla vaan on tosi huonosti nyt arkisin vapaata. Ja täytyy katsoa mihin kaikkeen raha riittää. Mut jos sieltä sais jotain apuja, ja jos ei vieläkään oo syksyyn mennessä tärpännyt, niin menis sinne naikkarille inssiin.

Lume, pahoittelut kp1 :sad001 jospa tää olis teidän kierto, kun ei oo enään tupakan myrkyt haittaamassa.

mauste, tsemppiä IVF:n odotteluun, toivotaan että pääsisitte tositoimiin heti suunnittelukäynnin jälkeen!

Triana, tuu välillä moikkaamaan meitä kuitenkin :happy: Jospa se mieli siitä kirkastuisi kun hoidot taas alkaa!

tttii, eiköhän siellä ole jo hyvä folli :happy: ultrakuulumisia odotellessa!

Piinailijoiden tilannetta jännään, toivottavasti tulis plussat testeihin!!

ON: Yritin eilen soittaa naikkarille, mutta se systeemi on niin pöljä. Sinne kun soittaa, saa soittopyynnön hoitajalle. No olihan se hoitaja yrittänyt soittaa, just sillon kun en päässy vastaamaan :facepalm: useamman kerran tosin. Ja soittavat salaisesta numerosta, niin ei voi soittaa takasin. Mulla on tässä kuussa tasan yks arkivapaa, ja se menee korvatutkimuksissa ja -lääkärillä.
 
Omaa napailua..
Ultrassa näkyi limis 7.5mm joka kuulemma on se aika ihanteellinen paksuus (kunhan yli 7mm) ja oikeella selkee kasvava folli mutta oli vasta n. 10mm, 75 IU annosta jatketaan maanantaihin ja vasta tiistaina uus ultra (omien kiireiden vuoksi ei saatu maanantaille). Siellä katotaan onko irronnut itsestään vai otetaanko ti illalla irrotuspiikki. Viikonlopulle lääkkeeksi vielä peittojen heilutusta jos nyt sattuu itsestään irtoomaan. Vasemmallakin näkyi pientä kasvua yhdessä follissa, mutta siitä tuskin ehtii kasvamaan tarpeellisen kokoiseksi.

Frozen, kysyin siitä että jos ovistesti jää hailuraksi vielä ovitrellen jälkeen niin lääkäri sanoi että ei välttämättä luottais noihin kyseisiin viivatesteihin, suositteli clearbluen hymynaama testiä kun niissä joko on plus tai ei ole. Kehotti myös varmuuden vuoksi "mun tuttavan" kertomaan omalle lääkärilleen asiasta jos ei tässä kierrossa raskaudu :)
 
Takaisin
Top