Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Triana voi kurjuus noita sun kipuja :sad001 onneksi lääkkeillä saa helpotusta kuitenkin!

Frozen lupaavat ultratulokset! Toivottavasti ajatukset opintoihin tuokin ylläriplussan :happy:

Lume todellakin on positiivista clomikierroissa saada jotain tuloksia jo! Tietty ikävää, ettei jäänyt tämäkään plussa sulla pysyväksi :sad001 ehkä kolmas kerta toden sanoo :shy:
 
LaraS, mikäs tilanne? Joko viiva vahvistui?

Lume, kannattaa ite kyllä ehdottaa että jos sais siihen limakalvon tueks jotain? Tsempit sinne, kyllä se vielä nappaa :)

Villisilmä, tällä kans yks uneton, ootko kokeillut mitään melatoniinia siihen tai muuta? Saakohan sellasia edes syödä kun raskautta haaveilee?

Frozen, ihan mahtavaa että sulla toi 75 IU autto noin :) mikä nyt siis jatko on loppu kierrolle? Ja onnea kesäyliopistoon ja aikataulujen sovitteluun!

Triana, anteeks kun kysyn ehkä mulla on mennyt ohi jotenki tai oot kertonut ennen kun mä oon hypänny mukaan ketjuun, mutta siis mihin syöt kipulääkkeitä?

ON: tänään aamulla ultrassa limakalvo jotain 7mm eli vähän paksuuntunut, mut ei tarpeeksi, ei myöskään selvää johtofollikkelia joten annostus nostettiin 75 IU, perjantai aamulla uus labra ja UÄ
 
tttii, kyllä melatoniinia varmaan saa ottaa lisänä, sehän on kuitenkin kehossa luonnollisestikin oleva hormoni :) Mulla on tapana ottaa magnesiumia ennen nukkumaanmenoa, se rentouttaa kivasti ja syventää unta. Joskus juon myös reishikaakaota, reishillä on sympaattista hermostoa rauhoittava vaikutus. Yleensä nää toimii, tällä hetkellä tuntuu että mikään ei auta :shifty: Ja toki sitten tää oravanpyörä, kun en yöllä saa nukuttua tarpeeksi niin sitte pitää ottaa päiväunet ja sitten ei taas nukuta illalla :banghead:
 
tttii mulla on tosi pahat kuukautiskivut ja niitä on siis muullonki ku menkkojen aikaan. Vatsa-, kylki-, hartiakipuja, rakkovaivaa ja ulostuskipua. Endometrioosia epäillään, mutta ei oo ainakaan vielä tarkemmin tutkittu :sad001
 
Kiitos kaikille tsempeistä opiskelujen suhteen; onneksi mun ei tarvii olla paikalla tyyliin joka päivä klo 8-16, niin esim. tänäänkin ehdin ihan hyvin iltapäivällä Helsinkiin ultraan. :) Ja nyt ei pariin viikkoon taas tarvitsekaan miettiä klinikalle menoa. :)

Triana, voi itku noita sun kipuja! ♡ Taas kerran: Miksi ihmeessä ne ei ota sitä endoepäilyä vakavasti?!? Toivottavasti saatte inssit sitten loppukesästä/alkusyksystä hyvin järjestymään aikataulujen puolesta. Tsemppiä! ♡

Lume, nyt tosiaan ihmeessä jotain tukea luteaalivaiheeseen, niin pieni tarraa sitten varmasti matkaan. :)

Tttii, kunpa sullakin 75 IU tois vasteen! :) Limakalvohan sulla on kuitenkin jo aika hyvä; mulla oli viime viikolla vain 4 mm, ja isoin rakkula silloin vain jotain 7 mm. Loppukierron suunnitelma täällä on seuraava: huomenna Ovitrelle ja lempeä, sitten vain piinailemaan. Kertaakaan mulle ei oo ehdotettu Lugesteronia tms. luteaalin tueksi. Hitsi, kun en muistanut kysyä limakalvon paksuudesta tänään, mutta kai se oli riittävä (ja ehtiihän se paksuuntua vielä hetken tässä), koska kai lääkäri olisi muuten just esim. Lugeja määrännyt...
 
Taisi taas jäädä kemialliseen :sorry: oletuksena siis, että menkat alkaa lähipäivinä.
No, mutta ainakin oli tuhti ovis tällä kertaa (kivuista päätellen) ja edes se kemiallinen... Oikea suunta kuitenkin :shy: :oops:

*Eilisen illan ja tän aamun testit*
 

Liitteet

  • IMG_20170606_083035~2.jpg
    IMG_20170606_083035~2.jpg
    552.2 KB · Katsottu: 146
Muokattu viimeksi:
Taisi taas jäädä kemialliseen :sorry: oletuksena siis, että menkat alkaa lähipäivinä.
No, mutta ainakin oli tuhti ovis tällä kertaa (kivuista päätellen) ja edes se kemiallinen... Oikea suunta kuitenkin :shy: :oops:

*Eilisen illan ja tän aamun testit*

Eikä :( ! Toivottavasti olisi vaan laimeat näytteet ollu! <3 mikä ihme kemiallisten kerho on nyt tässä kuussa ollu monella :( !
 
Mullakin oli taas oireita, että niidenkin perusteella jo arvasin plussan tulevan. Miksi pitää aina olla joku vika, että kyytiläinen tippuu pois matkasta :depressed:
 
Triana, voi ei sun kipuja :crybaby2ja pahoittelut tädistä :sad001 toivotaan että kivut alkaa pikapuoliin helpottaa! Jospa kuitenkin IVF:llä viimeistään onnistuisi :Heartred

Lume, voihan hitsiläinen katoavia viivoja :sad001 toivottavasti saisit lääkkeet limakalvoa vahvistamaan, jospa se pikkuinen sitten tarttuisi paremmin kiinni!

Frozen, jee, kivaa että annoksen nosto auttoi :happy: ja tosi hyvä että kasvoi vain yks johtofolli, eikä munasarjat riehaantuneet!

tttii, toivottavasti sullakin annoksen nosto auttaisi ja perjantaina näkyis jo hyvä johtofolli :happy:

LaraS, voi ei jos jäi kemialliseksi :sad001 mäkin toivon että olis ollut vaan laimeat näytteet!

ON: Eilen illalla loppui ne kipeät kohdun vihlaisut. Nyt on jotain lieviä tuntemuksia alavatsalla, mutta tissit on ihan super kipeet edelleen! Eilen ku menin nukkumaan, tuli taas ahdistus siitä, että tuleeko meille koskaan lapsia/lasta. Ärsyttää että periaatteessa pitäisi olla mahdollisuudet onnistua, mutta silti vaan ei ole yrittänytkään onnistua :sad001
Aattelin kuitenkin käydä ostaa pc:itä ja testata huomenna :)

Elisenda kp 26/n.27 dpo 11 tms
 
Triana, voihan itku, toivottavasti on hoidettava vaiva. Isot Tsempit!

LaraS, vahvistumista viivoille!

Frozen, joo luottavaisin mielin tässä pistellään kun kuitenkin se limis jo kasvanut. Aika jännä ettei oo mitään tukea laitettu, mulle pisti lääkäri 2 reseptiä lugeen jo heti alkuunsa. Mutta kyllähän se on hyvä jos on omasta takaa niin hyvät olosuhteet ettei tarvitse luteaaliin mitään
 
Hei

Törkeesti vain omaa napaa.

Eipä tarvi enää miettiä missä on vika. Mun mummo arvo oli todella alhainen, eli päästäis suoraan ivf hoitoon (asiaa pitää miettiä vielä vähän). Että sellane ensikäynti hormonipolilla.
 
mauste oho, jopas :eek: varmaan kovasti mietittävää, paljon voimia :Heartpink ivf varmaan ois kuitenki hyvä ja tehokas :happy:
 
Mauste onko mummo arvo siis amh? Paljon oli? Mulla sama juttu, amh matala ja suoraan mentiin ivf. Tsemppiä, vaatii varmaan hetken kypsytellä ajatusta mutta ei oo kyllä ollut yhtään niin kauheeta kuin alun perin luulin ja pelkäsin:) nyt pas tulossa.

Deb hurjasti onnea:Heartred
 
Mauste, oih isot tsempit teille! Iso juttu mietittävänä, varmasti sillä tulis syliin asti sitten :)
 
tttii, kiitos tsempeistä, meinaa vaan usko loppua välillä :rolleyes: eikä jaksais millään enempää odottaa, että viimein joskus tärppää!

mauste, voihan surku :sad001 mutta sikäli hyvä että jokin selitys löytyi! Voimia :Heartred

ON: Nyt on tilattu inofolicit ja primaspan 50mg!! :happy: Yritin tuota inofolicia ettiä jos olis täällä jossain apteekissa ollut, mutta eipä löytynyt. Jospa se auttais mun liikoihin folleihin. Mun oli tarkotus käydä töiden jälkeen kaupassa ostaan ne pc:t, mutta selvisi että mies ei ollut käyttänyt koiria päivälenkillä :facepalm: joten menin kiireellä taluttaan koiria, mies aikoi mennä kauppaan ostamaan testit, jospa se löytäis! Tai sit käyn ite myöhemmin. Olin aatellu että tekisin jo nyt illalla yhden, mutta niimpä vain unohdin senkin ja äsken pöntöllä istuessa muistin :grin no aamulla sitten! Vaikka taitaa olla turhaa, tissikipu alkoi jo hieman hellittää ja kohdunnipukka oli tullut jo alemmas.
 
LaraS, mihin ne viivat nyt katosi, ne oli ihan selkeät :oops: Toivottavasti vielä vahvistuisivat!

Frozen tuossa pohti limakalvon paksuutta, olen itsekin miettinyt, että kuinka paksu sen olisi hyvä olla oviksen aikaan. Osaako joku sanoa?
 
Tttii, löysin Terveystalon Oma terveys -sivuilta mun maanantain ultrakertomuksen, ja limakalvo oli 7 mm. Sulleko siis sanottiin, että se on liian vähän? Mulle ei mainittu mitään, hmm..!

LaraS, pahoittelut kemiallisesta. ♡ Toisaalta antaa toivoa siitä, että mahdollisuuksia on.

Elisenda, sun testiä kuitenkin odotellessa! Mistä tilasit noita lääkkeitä (tai siis ravintolisiä)? :)

Mauste, pahoittelut! Kuinka vanha olet ja niin siis oliko AMH kuinka alhaalla? Entä FSH, oliko korkealla? Tsemppiä IVF-mietintöihin! ♡

ON: Eilen lääkärin ohjeen mukaan pistetty Ovitrelle-irrotuspiikki ja lempeä päälle. Taas sama juttu kuin viimeksi, että ovistestit oli täysin negoja ennen pistoa (sinänsä tyhmää testata, tiedän, mutta luulis, että LH hieman nousis itsestään, jos siellä kypsä munasolu on?). Ei mitään nippailuja eikä limoja, taaskaan! Lisäksi ovistestit myös piikin jälkeen negoja (toinen viiva kyllä nähtävissä, mutta selkeästi haaleampi kuin kontrolli). Tiedän, ettei kannattaisi testailla, mutta tää kuivuus sekä nippailemattomuus hämää! Oon alkanu miettiä, voiko olla niin, että mulla 17 mm folli (tuonkokoinen sen olis eilen pitäny suunnilleen olla) ei vain sisällä vielä kypsää munasolua vaan sen pitäisi antaa kasvaa isommaksi. Aargh tätä spekulointia ja omien teorioiden kehittelyä! Miehellä menee (ymmärrettävästi) hermot, eilenkin peittoja heilutellessa lähinnä vain itkin, mutta kai nyt edes hieman limoja pitäisi olla?!
 
Frozen, tilasin jonkun apteekin verkkokaupasta :) ootko kysynyt tuosta follin koosta lääkäriltä? Että onko mahdollista ettei ole vielä kypsä, kun ei LH kohoa? Tuntuu kyllä oudolta, että ei ole mitään tuntemuksia tai limoja, mutta en tosin tiedä kuuluuko niitä olla ovitrellen kanssa.

ON: Negaa jälleen! :sad001 ja menkkajomot alkoi testin teon jälkeen, että eiköhän se täti pärähdä viimeistään huomenna paikalle! No, ei ollut aukkarikiertokaan se meidän kerto.. Taas saa ens viikolla alkaa stressaamaan siitä miten saa ukon tallettelemaan :facepalm: miten sekin voi olla niin vaikeeta.
 
Takaisin
Top