Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Pp. 5 menossa ja alkio ois nyt 8 päivän ikäinen. Viikon kuluttua pitäis menkkojen alkaa jos alkaa, toivottavasti ei. Nyt on muutaman päivän ollu lieviä menkkatuntemuksia ja tissit on kosketus arat ja kovat. Palelen aika paljon ja väsyttää. Jää nähtäväksi enteilevätkö tuntemukset vain tulevia menkkkoja vai jotain paljon parempaa. Kuinkakohan yleistä on huomata kiinnittyminen jollain lailla? Näinä päivinähän alkion pitäisi kiinnittyä jos on kiinnittyäkseen, mut en oo kyl huomannut mitään siihen liittyvää oireilua.
 
Babe, mä en tuntenu kiinnittymistä ollenkaan, jos en ois testiä tehny, olisin täysin tietämätön että edes oon raskaana, koska mulla oli 2pvää suht runsastakin vuotoo :)
 
Okei, kiitos Deb! Jotenkin vaan tuntuu et kaikki aina huomaa jonkun vihlaisun tms. joka viittaa kiinnittymiseen. Toivoa siis on minullakin vielä :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Nega testattu myös tänään, piti varmistaa kun rupes haluttaa viiniä :p Eiköhän oikeesti jo näkyis ees jotain haaleata haamulaista jos ois tärpänny. Tätiä ei näy vieläkään ja ainoa oire on rintojen kasvu taas melkeen yhellä kuppikoolla :hilarious: Olin varma, että aamun juoksulenkin jälkeen hyökkää kivut päälle, kun oikealle lantiolla tuikki jonku verran, mutta ei onneksi :happy:
 
Deb, ihan super paljon onnea!

Triana, ens kiertoon vaan ja uutta yritystä, kyllä se vielä nappaa :)

Babe, toivotaan että enteilee jotain paljon paljon parempaa. Millos sulla on seuraava ultra/lääkäri aika?

Frozen, juu hyvä, itellä sellanen n.30 minuutin aika väli millä laitan. Ja gonalissa oli ohjeena vielä että illalla pistetään.

Elisenda, toivotaan parasta :P ja laitaha kuvaa kun oot testaillu :)

Nopee ON: tällä ei mitään ihmeellistä tapahdu, ei oo mitään tuntemuksia mistään. Noiden hormoonien sivuvaikutukset on vaan inhottavia, mun ihanista tuuheista ripsistä on tippunu melkein puolet ja pieniä finnejä tullut tosi monta, vaikkei ennen oo ollut oikeestaan koskaan. :/
 
tttii Ei mulla oo mitään ultraa tai lääkäriaikaa nyt sovittuna. Icsi hoito on suoritettu ja seuraavaksi ilmoittelen klinikalle mikä on r-testin tulos ja sen perusteella sitten katsotaan mitä tehdään.
 
Onnea Deb <3

Itselleni ei kuulu mitään. Ärsyttää ne uudet siippatestit niin paljon, et taas joutuu odottaa ja kaks kiertoa menee ihan kankkulan kaivoon.

En ymmärrä miksi ne testit tehdään uudestaan, jos missään arvossa ei ole mitään vikaa.. huoh..

Vähän matalaa profiilia olen pitänyt, enkä ole juurikaan käynyt lukemassa täällä. Lueskelen jossain välissä ajan kanssa enemmän.
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Debille superpaljon onnea ja tarrasukkia! :Heartred:Heartred

Täällä ei mitään ihmeellistä, samaa tylsää odottelua kuin joka kuukausi suurimman osan ajasta :shifty: Kp 23/kakskytjotain, dpo 8, ens viikonlopulle odotan menkkoja. Ja kuun lopussa sitten eka lääkärikäynti siellä polilla. Välillä hermostuttaa tämä odottelu :mad:
 
Villisilmä I feel you. Aivan saakelin raivostuttavaa. Mietin, että miks ihmeessä en lähtenyt yksityiselle niin ois jo hommat täysii käynnissä. Mur.. :inpain:
 
Babe, ai joo, ajattelin vaan että siitä automaattisesti tulee joku ultra jossain vaiheessa :D my bad
 
Niin siis jos r-testi on plussa niin sitten varataan aika verikokeeseen jossa varmistetaan raskaus ja sitte vielä ultra jossa kuullaan sydänäänet. Mut jos testi on negatiivinen ni sitte sovitaan pakastesiirton aikataulusta.
 
Tsemppiä kaikille eri vaiheisiin! :) En varmaan ehdi kirjoittelemaan lähiaikoina hirveästi, kun kesäyliopisto huomenna toisessa kaupungissa alkaa ja opiskelu on tosi intensiivistä. Huomenna siis uusi ultra, katsotaan onko Puregon-annoksen nosto tehonnut; ainakaan mitään jomotuksia ei oo ollut eli epäilen... Yritän ehtiä kertomaan tänne kuitenkin.
 
Deb, toivottavasti menis nopeesti aika ar-ultraa odotellessa, ja toivotaan että syke näkyis siellä jo :happy:

LaraS, joo ei kyllä terot toimi nyt niinkuin pitäis :confused: toivottavasti loppuis välivuodot yms. terojen lopetuksen myötä! Millon aattelit testata :happy:

Babe, peukkuja alkiolle että tarraa lujasti kiinni :Heartred

Triana, pahoittelut negasta :sad001 hyvä sentään ettei kivut alkaneet! Miten paljon ennen menkkoja sulla on yleensä tissioireita ollut?

tttii, harmi noita sivuoireita! :sad001 joo laitan kuvaa jos ei ihan kirkas nega tule :rolleyes:

Herukka, on kyllä tosi ärsyttävää toi että ottavat uudestaan simppatestit :shifty: ja sen takia saa sitten vaan ootella ja ootella.. tsemppiä! Toivotaan että aika menisi kuin siivillä :)

Villisilmä, tsempit sullekin odotteluun!

Frozen, intoa kesäopintoihin, ja tuu sit kertoon ultrasta kun vaan kerkeät :) muistelisin että täällä jollain oli hormonihoito tehonnut, vaikka tuntemukset puuttui? Jospa sullakin olis jotain tapahtunut edes!

ON: Tänään jatkuu first responsen ettiminen, kumma kun ei meinaa löytyä mistään! Olis kiva testata jo huomenna, koska kummat alavatsan vihlonnat vaan jatkuu, ja tissit on niin kipeet ja turvoksissa ettei ikinä ennen :shy: tädin pitäis tulla ens ke tai to, jos ovis oli ajallaan.
 
Elisenda, raskauskeijulta saa ainakin tilattua first responseja :) mun mielestä lähes samanlainen (vähän vähemmän herkkä, mutta silti superherkkä) on Predictor early. Mutta mä en lähtis noita herkkiä suosittelemaan, mulla näytti 10miu/ml testi hyvinkin haaleeta viivaa vaikka seuraavana päivänä hcg oli verestä mitattuna 91 (kuva ohessa). Perus 25miu/ml testit on parhaita :)
 

Liitteet

  • IMG_20170601_152130~2.jpg
    IMG_20170601_152130~2.jpg
    641 KB · Katsottu: 133
Mun mieskin katsoi ja näki viivat :happy:
Ootellaan nyt, että haalistuuko viivat lähipäivinä pois (kuten pääsiäisenä kävi) tai alkaako menkat. Ei uskalla vielä iloita, mutta vähän ehkä kuitenkin tekisi mieli :shy: eka kertaa nyt pc-liuskaan saanut silmin nähtävän viivan :love017
 
Babe lupaavalta kuulostaa! Toivottavasti pikkuinen pysyy kyydissä syliin saakka :happy:

Triana mikä tilanne :nailbiting: oireet hyvän kuuloiset (ja endo-oireiden puuttuminen). Testiä tiirailtavaksi aamuun? :rolleyes:

tttii tsemppiä inhottavien oireiden kanssa! Mitä kaikkea naisen pitääkään käydä läpi... :confused:

Herukka joo, on taatusti mälsä ootella taas uudestaan simppatestit :confused: tsemppiä!

Villisilmä niin, yhtä ootteluahan tää on :arghh: lääkäri- tai muuta aikaa venailla kuukausi kaupalla. Joskus tuntuu, ettei muuta elämässä olekaan. Vaan pitää yrittää jaksaa, ja keskittyä elämään sitä muuta elämää välillä. Tsempit sinnekin!
Meinaatko testiä tehdä lähipäivinä :rolleyes: vai maltatko oottaa, kunnes menkat ei tulekaan?

Frozen oi, uusia haasteita! :happy: Voimia opintoihin ja aikataulujen sumplimiseen!
Niitä tuloksia täällä jännäillään, toivottavasti pääset kertomaan pikaisesti :)

Elisenda löysitkö testiä? Kuvia ootellaan :rolleyes: :nailbiting: olisipa ihania uutisia :happy:

Deb ihana, että hcg nousussa ja viivatkin näkyy vahvistuu - vaikkei niiden vahvuudella oikeesti väliä ookaan :happy:
 
Oiii täällä plussatuulet puhaltaa :happy: LaraS:lla näkyy molemmissa testeissä punertava viiva! Hirmuisen paljon onnea ja tarrasukkia pienelle:Heartred

Ja Debilläkin hienosti tummuu viivat :Heartred Onnea vielä kerran!

Toivotaan lisää plussia kaikille loppukiertolaisille :wav

Alina kp 5/31-35
 
Deb, ihmeen haalea viiva sulle tuohon testiin on tullut verrattuna veren hcg:n! Taitaa olla fiksuinta vaan ostaa niitä perus 25mIu/ml testejä, ovat halvempiakin! :)

LaraS, jännää :nailbiting: selvät viivat näkyy, voi kumpa alkais vahvistua :happy:

Löysin eilen first responsen, mietin jo etten osta ees kun yks testi makso 17e :eek: no ostin kuitenkin, tein sen tänä aamuna.. Noh negahan se :sorry: Ei edes viivanpaikkaa. Luulis että olis siinä jo näkynyt jos on jotain näkyäkseen, se on kuitenkin 6,5mIu testi. Mutta nähtäväksi jää, täytyy ke/to testailla pc:llä jos tätiä ei näy :) ihmettelen vaan näitä vihlontoja yms, kun ovat voimakkaampia ja eri tuntuisempia kuin aiemmin :bored:

Elisenda kp 25/n.27, dpo 10 tai enemmän?
 
Takaisin
Top