Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Triana, ompa jännää että pms-oireet puuttuu! Voiskohan se luteaalivaihe muuttua lääkkeiden takia pidemmäksi. Oliko sulla siis tässä kierrossa muuta kuin letrot käytössä?

Frozen, kiva että johtofolleja kuitenkin löytyi :) jospa tää isompi annos riittäisi kasvattamaan. Ou nou, sulla on ollut jännät paikat kun oot joutunut töissä pisteleen :shy:

ON: tänä aamuna aivastaessa tuntui kuin olis jotain ratkennut alavatsassa :wideyed: jäi se kohta pitkäksi aikaa kipeäksi.. olikohan se nyt sellainen repäiskykipu vai mikä :rolleyes:
 
Minäkin eilen iltamassa sorruin taas testaamaan ja negahan se. Tosin ei tässä oo hajuakaan dpo- tai kiertopäivistä :grin Alavatsalla jo tuntuu painetta, niin varmaan kuitenkin kierto vaihtuu parin viikon kuluessa. Toivottavasti ellei, sitten se pieni ihme yllätä :p
Eilen oli tosiaan kamala närästys koko päivän (alkoi aamupala banaanin jälkeen), röyhyttelikin paljon - ja aina tuli ananaksen maku suuhun :eek: siis moneen päivään en ollut ananastakaan syönyt :hilarious: hetihän sitä toivoo, että nyt jotain tapahtuu :rolleyes: varmaan tänään taas vimmalla testailen töiden jälkeen, vaikka on kipujen perusteella vasta aikaisintaan dpo6.

Anteeksi omanapailu :bag: keskityn myöhemmin kommentoimaan ja osallistumaan muiden tilanteeseen :shy:
 
Elisenda tässä kierrossa oli vain letrot. Viime kierrossa inssissä laitettiin vielä pregnyl, ja sillon siis menkat alkoi dpo12. Niin en usko että mulle sen pidempää luteaalia nytkään tulee, vaikka eihän tästä kropasta koskaan tiedä mitä se keksii seuraavaksi :grin Kunpa sulla ois kyytiläisestä johtuvia repäisykipuja! :rolleyes:
 
Triana, mulla selkein raskausoire on kaikissa (sekä keskenmenneissä että tässä edelleen jatkuvassa) raskauksissa on ollut pms oireiden puute. Mulla niitä oli painonnousu puntarilla sekä jäätävä suklaanhimo. Toivon että sulle vielä plussaksi muuttuu. Mulla oli myös letrot käytössä kahdessa viimeisessä raskaudessa.

Plussatuulia kaikille!!
 
Elisenda, tuo kuulostaa hyvin pitkälti repäisykivulta :) mikä dpo/kp menossa? :) Voih, toivon niin kovasti että plussaa tulis <3
 
Babe muistaakseni pp 0 on alkionsiirtopäivä. Hedelmöityspäivä on mun järjellä ajateltuna punktiopäivä, eikös ne munasolut ja simpat siinä melkein heti yhdistetä?

Täällä ei mitään erityistä, piti ihan kalenterista tarkistaa ja nyt kp 16. Ovista en tikuttanut. Maanataina alkaa valmistautuminen seuraavaan kiertoon suunniteltuun pakastealkionsiirtoon, mulle tehdään siirto hormonituettuun kiertoon ja alotan nenäsumutteen silloin maanantaina joka jarruttaa omaa hormonitoimintaa.

Tsemppiä kaikille kierron eri vaiheisiin:smiley-bounce016
 
Triana, voi kun muuttuisi vielä plussaksi! Aika aikaistahan vielä on. :) Ei siis ollu irrotuspiikkiä nyt Letrojen kanssa?

Tttii, en jaksa uskoa, että piikki pitäisi pistää just tiettynä kelloaikana (esim. tasan 16.30), vaan just esim. klo 16-17 käy hyvin. Mulla itsellä on ollu jopa 2 tunnin heittoja, kun en oo osannu ennakoida kaikkia menoja, ruuhkia ja parkkipaikan etsimisiä. Pääasia varmasti, ettei tyyliin pistä illalla klo 23 ja sitten taas heti aamulla klo 6, koska ehkä munasarjat vois "villiintyä" tossa tapauksessa helpommin..?

Elisenda, oispa repäisykipuja! Mä en oo ihan varma, miltä niiden kuuluu tuntua. Meinaatko testata jossain vaiheessa? :) Ja joo pakko oli eilen piikittää töissä, onneksi muuten voinu tehdä sen kotona. :) On kuitenkin sen verran tarkkaa puuhaa, ettei neula osu minnekään ym. :)

Deb, mikä tilanne?

LaraS, sun seuraavia testejä odotellessa! Eihän sitä tiedä, kun tosiaan ei tiedä kierron vaiheestakaan yhtään! :)

Bambi, tsemppiä jarrutteluihin! Toivottavasti nyt jää kyytiläinen matkaan! ♡

ON: Kp12, nyt on 3 isompaa (75 IU) annosta Puregonia pistetty. Maanantaina siis seuraava ultra.
 
Mä odottelen nyt tän päivän verikokeen tuloksia :) vuoto loppunu muutama päivä sitte, ja testissä aika kivat viivat silti:

IMG_20170602_163251.jpg


Jotain siellä varmaan sit ehkä kuitenkin on!
 
Frozen ei ollu irrotuspiikkiä. Mä kävin sillon ultrassa perjantaina iltapäivällä sen verran myöhään, ettei Oysissa enää ollu konsultoivaa lääkäriä, että ois saatu mitään jatko-ohjeita. Mutta mä luulen että ne määrää Pregnylin vaan jos inssiin asti menee.

Deb ihanaa! Toivotaan kunnolla tahmaisia tarrasukkia pikkuselle kyytiläiselle :love017

Niin, onhan tälläki foorumilla ollu niitä tapauksia, joilla dpo11 ollu negaa ja myöhemmin plussa. En tiiä kuinka totuuden mukainen tää kuva on, mutta antaahan se jonkinlaista (ehkä turhaakin) toivoa, varsinki ku pms-oireet on edelleen piilosilla :wideyed:

IMG_4349.JPG
 
Isot kiitokset kaikille tsempeistä ja onnitteluista ja sit vielä tsempeistä <3 mä en tiedä miten oisin ilman teitä ja tätä foorumia pärjänny tän epätietoisuuden ajan että onko nyt menny kesken vai ei. Ja nyt kun pikkunen on lujasti mukana kyydissä, niin ei voi kun iloita ja olla onnellinen siitä että te täällä jaksatte tsempata aina vaan eteenpäin <3

Dep rv 4+3
 
LaraS, kylläpäs on merkillinen tuo sun kierto nykyään! Ootko jo lopettanut ne lääkkeet (oliko ne terot)? Mut toivotaan parasta että närästys olis oire kyytiläisestä :happy:

Triana, yleensähän se luteaalivaihe on saman mittainen, mutta sitä en tiedä miten esim. pregnyl siihen vaikuttaa. Jospa se olis niinkuin Jahtukin kommentoi, se pms oireiden puuttuminen raskaudesta johtuvaa :happy: mikä dpo sulla siis tänään on? dpo 12?

Deb, onnea hurjasti :Heartred ilmeisesti oli siis harmitonta vuotoa, kyllä tuolla nousulla pitäisi olla kyytiläinen tiukasti kiinni :happy: olitko suunnitellut ar-ultraan menoa?

Frozen ja Deb, tänään mulla on kp 23/n.27, dpo ei tiedossa mutta jotakuinkin 8 tai 9, luulisin. Voisin maanantaina testaa jos löydän jostain apteekista sen first responsen. Muuten varmaa keskiviikkona.:) enään on ollut ihan lievää tavanomaista tuikkimista, mikä lie sit ollut se eilinen tapaus :rolleyes:
 
  • Tykkään
Reaktiot: Deb
Elisenda joo, mitä tuossa Womanlogia selailin niin aina on alkanu menkat dpo12, paitsi aukkarikierrossa dpo14 ja sillonhan ei ollu vielä letroja edes. Ja tänään siis just dpo12, illalla tuntu vähä kevyitä menkkajomoja ja hartiaan tuikki, mutta nyt ei taas mitään. Hieman kyllä alkaa turvottaa pikkuhiljaa, että eiköhän täti huomenna kiiruhda jo paikalle :meh: Olin jo unohtanu, että sulla on aukkarikierto, tuolta toisesta ketjusta hoksasin. Sehän on monille tehny taikojaan :p
 
Triana, no mut tosi hyvä kuitenkin ettei pahoja kipuja ole nyt ollut! Mulla kun aukkarin jälkeen tuli se hartiapistos, niin se kyl oli niin kamalan tuntoinen etten sellaista kipua toivo kellekään :eek: hiukan toiveita elättälen että aukkari olis "tehnyt tehtävänsä", mut tallettelut oli mitä oli ja oviskin oli outo, kun ei ollut sen kummempia tuntemuksia, että saa nyt nähdä.. ens viikolla selviää :)
 
Elisenda, aattelin joo varailla aikaa ar-ultraan heti maanantaina, lääkäri soittaa sillon muutenkin :) varmaan juhannusviikolla tai sit sen jälkeen olis! :P
 
Deb mahtavat uutiset sain tähän aamuun, kun luin sun viestit! Onnea hirmusti ja napakat vyöt kyytiläiselle :Heartpink

Elisenda oli tässä kierrossa "kp16-25" vielä terolutit, aloitin polin hoitajan ohjeen mukaan (päivän myöhässä, kun kysyin niistä välivuodoista). Hän sanoi, että säännöllistämäänhän kiertoa ne on, että voi ottaa vaikka alkoi taas kp14 uudestaan vuotamaan. Ja "uudet menkat" kesti taas sen 3pv. Nyt en ota teroja kesän aikana ainakaan pariin kiertoon, koska nää tippasut ja viikoittaiset rättipäivät tympii :banghead: ja olihan mulla ennen terolutia kierrot kuitenkin pääosin siedettävät, eli 28-42 vuoden 2016 aikana.

Triana olisipa pms-oireettomuus just sitä itteään :happy:
 
Sain muuten eilen postilootaan niitä kasetti testejä, joilla pääsiäisenä näytti kemiallisen. Oli siis herkempiä kuin pc, vaikka 25miu herkkyydeltään :happy: Kohta pääsee taas testailemaan :grin
 
Takaisin
Top