Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Triana, ei oo kontrollia, kun kävelin vaan tk:hon ja pyysin saada lähetteen labraan siinä luukulla hoitajalta. Mut toki saan kontrollin varmaan muutaman päivän päästä jos taas vaan kävelen sinne :) Nyt vaan katotaan vahvistuuko viiva testissä. Ylihuomiseen pitäis odotella :D
 
Babe, loistavaa!! :) Oon niin iloinen teidän puolesta! Nyt vaan tarrasukkia matkaan! :)

Deb, hienoa, nyt näkyy selkeä viiva! :) Paljon onnea! ♡

Elisenda, jep, kyllä tää niin monen sattuman summa todellakin tuntuu olevan... Ja joo varmasti joissakin tapauksissa stressaamattomuus auttaa, mutta esim. tästä PCOS:stä on parikin eri lääkäriä sanonu, ettei tää stressaamattomuudella häviä. Mulla on niin paljon noita rakkuloita, että kuulemma lähes mahdotonta, että yksi niistä luomuna lähtis kasvamaan, riippumatta stressitasosta, koska rakkulat estää siellä toistensa kasvua. Mutta joo joissakin tapauksissa siitä varmasti on hyötyä. :)

Alina, kuljen stadiin väärästä suunnasta metrolinjaan nähden. :( Sporaan tai junaan voisin vaihtaa, mutta kyllä mä kuitenkin pääsen keskustaan omalla autolla nopeiten. Ylihuomennakin on hirveä kiire, kun menen töistä suoraan folliultraan. Kiitos vinkistä kuitenkin. :)

Tttii, mä käsitin Puregon Penin ohjeista, että sen tipan on ilmestyttävä joka kerta. Nyt oonkin saanut sen aina ilmestymään lauantain pistosta lukuun ottamatta (ja sillonkin lopulta sain). En oo huomannu minkäänlaisia "hormonihirviöoireita". :D Mitään follinkasvuakaan en oo tuntenu, joten veikkaan että tää annosmäärä on liian pieni mulle. Tuskin pieni tippa ihon pinnalla haittaa. :) Millon sulla onkaan folliultra?

Herukka, kiva että pääset verikokeisiin! :) Miksiköhän ne haluaa ottaa spermatestin uudelleen, kerrottiinko teille?
 
Frozen, onko pistämiset alkanu sujumaan? Ja kiitos <3 oon vähän varovainen, ehkä jopa vähän skeptinen että onko tää tottakaan :)

Herukka, hassua että tehdään uudestaan simppatestit. Oliko edellisessä kaikki kunnossa? Kai ne haluaa pelata varman päälle ja tehdä jonkun kontrollin.

tttii, eiköhän se pisteleminen ala sujua sit ajan kanssa :) toivottavasti tulee vastetta hoidolle!

Triana, piti vielä sanoo että kunhan tuo viiva tuosta vahvistuu, niin teen digin sit viikonloppuna varmaan :)

Babe, toivon sulle sit muhevaa plussaa tästä siirrosta <3

Mä en voi kun kiittää kaikkia ihania tsempeistä ja muusta, ja vaikka en vielä uskokaan ihan täysin että raskaana oon (plussasta ja verikokeenkin positiivisesta tuloksesta huolimatta), niin mä sanon vaan että en tiedä mitä oisin tehny ilman teitä <3 ootte kaikki niin ihania, tsemppaavia ja plussan ansainneita!! Plussatuulia kaikille puhaltelen +++++

Mulla alkaa vuoto loppua pikkuhiljaa, mikä on tosi hyvä merkki :) nyt joudun vaan ylihuomiseen jännäämään r-testin tulosta, kun on vaan yks jäljellä ja teen sen vasta ylihuomenna että nään kunnolla vahvistuuko viiva siinä. Toki voin ostaa jonkun toisen testin että voin huomenna rauhotella testailuintoo ja mieltäni muutenkin :)
 
Deb: Siippatestissä 2kk sitten oli kaikki kunnossa. Määrät, liikkuvat, kaikki.. omituista.. No ompahan sitte tutkittu kunnolla :D
 
Frozen, hyvin se ajo keskustassa menee, keskittyy vaan hyvin :) harmi vaan kun sinne naikkarin omaan parkkiin niin harvoin saa autoa. Niin noissa kynissä kai on vähän erilaiset ohjeistukset :)
Tosiaan mulla ei ollut sitä 0-ultraa ollenkaan ja maanantaina (kp12) on eka folliultra, jänskättää millasta vastetta tää eka annosmäärä antaa, mutta luulenpa että meilläkin nostetaan sitä.

Herukka, aika jännä kyllä toi toinen simppatesti, mut parempihan se on varman päälle kun ei ollenkaan :D

Deb, kiitos, eiköhän tää tästä :)
 
Deb, hyvä että vuoto on loppumassa, toivottavasti olis huomenna jo kunnon viiva :happy: oon niin iloinen sun puolesta! :happy:

Frozen, se on kyllä tosi että jos ei esim ovis tapahdu, niin siinä tapauksessa stressin määrällä ei ole mitään tekemistä asian kanssa. Tosta rakkuloiden määrästä tuli mieleen, että ilmeisesti tuo mun 15-20kpl per puoli on aika vähän, koska ainakin jonkunlainen ovis tulee joka kuukausi, ja ultrassa nähty johtofolli pari kertaa. Mut varmaan alkaa ongelmia tulla, jos määrä tuosta kasvaa.. Millon sulla olikaan seurantaultra?

Herukka, ompa kumma että uudestaan täytyy mennä simppatestiin! Kun kerta edellisessä testissä oli kaikki ok! Mun mies joutui toisen näytteen antamaan, koska diabeteksen takia tutkittiin vielä dna:n pilkkoutumisarvo. No mutta ompahan tosiaan tutkittu sitten kunnolla :)

Alina, näköjään sillä stressillä on jotain osuutta siis asiaan :) mulla on vaihtunut yritysstressi lähinnä rahahuoliin, en tiedä onko se yhtään parempi vaihtoehto :grin
 
IMG_20170530_104040.jpg


:Heartred
 
LaraS, kiitos! <3

Mä en voi uskoo todeks, että oon soittamassa tänään neuvolaan ja varaamassa aikaa :shy: Aivan uskomatonta, en oo varmaan tajunnu tätä kunnolla itekään kun en hypi ympäri taloo innoissani ja huuda "mä oon raskaana, mä oon raskaana!" :hilarious:
 
Deb, kyllä se on niin selvä plussa, nyt ihan suunnattomasti peukkuja ja tarrasukkia :) ihan mahtavaa nähdä että jollain onnistuu pitkästä odotuksesta huolimatta :)
 
Lasketteko piinapäivänne siirtopäivästä vai sitä seuraavasta alkaen? Entä onkohan hedelmöittymis päivä punktiopäivä vai se seuraava? :)
 
Elisenda, oireita löytyy jonkin verran, pahin on ehkä jalkojen särkeminen tällä hetkellä. Ja turvotus sitä luokkaa, että löysällä paidalla en just ja just näytä raskaana olevalta :hilarious: kenkäkauppojen haju ällöttää, ja kahvin jälkeen hetken etova olo. Sit on väsymys, ja nälkä ja ruokahaluttomuus samaan aikaan, mutta pakko syödä jotain! Rintoja särkee, nännit on tosta keskeltä sellasella kestonyppylällä kokoajan :hilarious: ollu itseasiassa jo parikin viikkoo. Kohdussa sellanen aivan jännä paineen tunne :) ja sillon ku hikoilen, hikoilen ihan kunnolla :dead: + palelu varsinkin iltasin. Tässä ny nää mitkä tuli mieleen :D
 
Ainiin, ja oireisiin vielä, että pissalla pitää ravata _koko_ajan_. Just kun on käyny, niin viiden minuutin päästä pitäis mennä uudestaan :shy:
 
Takaisin
Top