Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Apua, tässä vielä pc minkä dippasin äsken tunnin pidätyksellä (mulla on vuotoo niin tahdoin mielenrauhan)

IMG_20170528_190802.jpg


:Heartred
 
Frozen, vaikkei sen stressaamisen/stressaamattomuuden pitäisi vaikuttaa raskautumiseen, niin oon kyllä lukenut niin monta juttua että vaikka just loman aikana tms on viimein raskaus alkanut. Mutta toisaalta myös he on raskautunut, jotka on yrittämällä yrittäneet.. Että kait se raskautuminen on vaan kaikkineen niin monen sattuman summa.. Mut joo, liian "helpon" kuvan saa jokapaikasta raskautumisen suhteen.

LaraS, mäkin ihmettelin miksei meille voitu antaa jotain lääkkeitä jo nyt, vaan sit suoraan syksyllä pistokset+inssi :eek: täytyy yrittää kehittää jotain tekemistä kesäksi :rolleyes:

mauste, kiva että labrat on nyt käyty! Onko sulla koivuallergiaa? Toivottavasti pian helpottais! Mulla pahin on heinät, joten kamalin kausi on vielä edessä :nailbiting:

Deb, onnea haamusta! :Heartred toivotaan kovasti että vahvistuu :happy:

Babe, ihanaa :Heartred niin mahtavaa että saatte pikkuisen mukaan tänään, kumpa tarttuisi tiukasti kiinni :happy: onnea!
 
Babe, ihanaa ♡

Elisenda, juurikin koivuallergia. Tää kevät on allergian kannalta pahinta aikaa, mutta onneksi heinät ei aiheuta oireita.

Deb, nyt näkyy myös minun silmiin haamu. Toivottavasti vuoto ei pahene ja viiva vahvistuisi ♡
 
Babe, hienoa! Toivotaan että ensimmäinen kyytiläinen jäisi napakasti kiinni <3

Elisenda, kiitos :) <3 toivon kans kovasti että vahvistuis, ja että saisin tän pikkusen pitää mukana syliin asti <3

Mauste, kiitos :) <3

ON: edelleen näytti aamun testi plussaa, jee! Eipä se muutaman tunnin aikana ollu mihinkään päin vahvistunu tai mitään, mutta plussa kuitenkin!

Kävin kans labrassa otattamassa hcg:n verestä tän vuodon takia, siellä hoitaja sanoi että nestemäinen vuoto alkuraskaudessa johtuu usein kuivista limakalvoista, ja mulla laitettiin nyt allergialääkkeet pannaan että limakalvot palautuu, kun ne kuivattaa. Pieni toivonkipinä tuli :) Ja vuoto alkaa vähän jopa ehkä niukentua :) nyt odottelen tuloksia saapuvaks, toivotaan että olis arvot kohdillaan ja mulla kasvais pikkunen tuolla masussa <3
 

Liitteet

  • IMG_20170529_074110.jpg
    IMG_20170529_074110.jpg
    577.7 KB · Katsottu: 129
Babe, voi miten ihanaa! Niin lupaavalta näyttää jo!

Villisilmä
, ootko syöny geleetä siis koko kierron? Mä oon syöny aina vaan ovikseen asti, mutta siis ei mullakaan loppukierron lämmöt mitään pelkkää tasaista ole.

Deb, onneksi olkoon haamulaisesta! ♥ Onko sulla mitään lugeja tai muuta tukemassa limakalvoja? Toivotaan tiukkoja vöitä kyytiläiselle, että pysyy matkassa mukana :) Millon teet digin?

Frozen, Stadissa autoilu on kamalaa, joten suosittelen kokeilemaan jättämään auton johonkin metroradan varteen (esim. puotila, riippuen toki mistä suunnasta tulet) ja menemään metrolla keskustaan. Nopeaa ja vähemmän stressaavaa :)

Elisenda
, Mä oon kans miettinyt, et onkohan silläkin väliä, että mitä stressaa. Nimittäin mulla tuo "lomailu" on aina ollut hyvinkin ratkaiseva asia meikäläisen tärpeissä, mutta siis melkein aina on ollu joku muu stressin aihe ja oon just siinä kierrossa onnistunut unohtamaan yrittämisstressin :D Esim. viimeisimmässä stressasin meiän kodin remppaa ja sitä Islannin matkaa, ni unohdin ihan stressata että tärppääkö. Tokassa tärpissä stressasin meiän häämatkaa ja lähestyvää hammaslääkäriä(viisurin poistoa) ja ekassa tärpissä stressasin omia häitä, hääyötä kylpylässä ja kaverin häitä, joissa olin kaasona. Siinä mielessä kaikki tärpit on tullut ihan odottamattomina hetkinä :) Joskus pelkkä stressin kohteen muuttaminenkin voi jo auttaa :D
 
Alina, ei oo mitään hormonivalmisteita mulla, ollaan ihan luomuna menty tää 2v4kk mitä ollaan yritetty, tarkotus oli(s) mennä labroihin ja saada sit lähete hoitojen alotusta varten, mutta nyt pääskin luomuplussa yllättämään :) kunhan nyt vaan pysyis mukana! Onko mitään käsikauppatavaraa mikä kosteuttais limakalvoja?

Niin ja teen digin jos viiva lähtee vahvistumaan, niin varmaan viikonloppuna :)
 
Babe ihanaa ja kyytiläiselle hyvät vyöt :Heartred Debilläkin näyttää vahvistuvan, sinnekin tiukkoja vöitä kyytiläiselle! :Heartred

Alina, viime kierroissa söin koko kierron. Nyt tässä kierrossa mulla on ollut vielä vahvempi valmiste, ja oli vähän puhetta luontaistuotekaupan myyjän kanssa että oviksen jälkeen söisin sitten tuota "laimeampaa" (toinen 1000mg ja toinen 500mg). Itse tuota kyllä ehdotin, kun olin lukenut jostain että geleellä voi olla estrogeenivaikutusta? Ja nyt kun lämpötilat on vahvistaneet oviksen niin mietin, että kannattaakohan mun syödä sitä nyt sitten ollenkaan? :wideyed:

muoks. liitteenä lämpötilat
 

Liitteet

Deb, Lugeista vois olla apua ihan vaikkei veriarvoista mitään häikkää löytyiskään. Toivotaan vahvistumisia viivoille :) Eiks perus greippimehu auta limakalvoihin :D En kyl tiedä onko siitä näin myöhään enää vaikutusta limakalvoihin.

Villisilmä, mä oon kans miettinyt just tota estrogeeniasiaa tuossa GR:ssä ja siks oon jotenkin maalaisjärkeilly, et se sopii paremmin alkukiertoon :) Riittääpähän ainakin se yks purkki useampaan kiertoon, kun syö vaan alkukierrossa :D
 
Noniin nyt ois pieni salamatkustaja kyydissä :) Piinapäivät alkakoon! Saa nähdä miten kauan pystyn olla testaamatta :) Tämän siirretyn lisäksi pakkaseen meni heti kolme ja yhtä vielä tarkkaillaan että voidaanko pakastaa.
 
Babe, paljon tarrasukkia matkaan!! Koska virallisesti testipäivä?

ON: Tutkin asiaa paremmin, ja juuri noilla kieppeillä S-HCG pitääkin olla tässä vaiheessa raskautta. Huomenna, tai viimestään ylihuomennahan se on sitten jo 18! Ja tää vuoto ei voi maalaisjärjellä ajatellen liittyä keskenmenoon, koska eilen vuotanu ja tänään vähän jatkunu, mutta eilenhän mä sain vasta ensimmäisen plussan :shy:

Maltan vielä ylihuomiseen ennen kun teen toisen mamin puikon, että nään kunnolla vahvistuuko viiva :) jos, niin siirryn sit varovasti pikkuhiljaa tonne raskautuneiden puolelle (todella omituista!!), mutta lueskelen päivittäin teidänkin kuulumisia ja tsemppailen teitä!

Epätodellinen olo, 2v4kk yritetty saada lasta, ja se tärppäs luomuna! :Heartred Toivottavasti tää antaa teille muillekin toivoo :Heartred

Dep rv 3+6
 
Frozen, ai pitääköhän munki saada sinne neulan päähän joku tippa ennen kun pistää? Kukaan ei mulle siellä pisto opetuksessa ainakaan sanonu mitään semmosta? :O ja onkos sulla ruvennu mitenkään hormoonit hyrräämään nyt noiden pistosten aikana?

Elisenda, harmittaa kyllä teidän puolesta että on lääkärin kanssa mennyt ns sukset ristiin kun vasta syksyksi suunnittelee hoitoja.

Mauste, tsemppiä alkutaipaleelle!

Babe, ihan hurjasti onnea ja tarrasukkia kyytiläiselle! Happy happy! :)

Deb, sinne myös tiukat vyöt! Kyllä se sieltä syliin asti tulee <3

ON: tänään olis siis kp5 ja ekan pistoksen jännitys päällä. Innolla odotan iltaa, että miten onnistuu :) eniten ehkä jännittää jos alkaa hormoonit juoksee kilpaa, että miten tuo mies jaksaa mun mielialan vaihteluita :D
 
Deb pääsetkö uudestaan otattaa hcg:n verestä? Millom teet digin? :) Voi kunpa pysyis matkassa loppuun asti!
 
Pikanen ON: Eka piikki laitettu äsken, pikkasen taisin jännittää liikaa kun ihon pintaan tuli pieni tippa lääkettä. Puristin siis vatsamakkaraa liian lujaa ilmeisesti :D mutta ei pitäis kait haitata.

Frozen, niin ja lueskelin tossa gonalin ohjekirjasta että se tippa piikin päähän pitäis tulla vain ensimmäisellä käyttökerralla, ja jos ei tule niin siihen oli erilliset ohjeet. Mulla ainakin sinne pieni tippa ilmesty kun suojan vedin pois.
 
Omanapaa: Menkat loppuivat nyt ja huomenna meen kp 5 verikokeisiin. Meillä tehdään miehelle uusinta tutkimus siippoihin (en tiedä miksi) ja sitten pääsee vasta tilaamaan sen aukkari tutkimuksen kun ne testit on tullu eli kerran on totuttu odottamaan niin odotetaan prkl vielä lisää :inpain: turhauttavaa on taas!

Deb ja babe teille paljon onnea :)
 
Takaisin
Top