Pitkään esikoista toivoneet kuumeilijat

Kuinka kauan yritystä on takana

  • 10-12 kk

    Äänet: 1 6.3%
  • 1-1,5 v

    Äänet: 8 50.0%
  • Yli 1,5 v

    Äänet: 7 43.8%

  • Kaikki äänestäjät
    16
  • Poll closed .
Frozen: Ite oon jotenkin tosi tyyni kun en jaksa odottaa pettymystä. Sain aivot vähän toiseen moodiin niin en ajattele asiaa. Tuo vuoto vaan arvelutti, että mitä lie :) eikä oo ollut mitään oireitakaan. Mitäs sulle kuuluu? Tuliko täti tomera? :cool:

Ja mitäs LaraS, elisenda, triana ja deb :happy: watsap?
 
Herukka kuulostaa kyllä mahdolliselta kiinnittymisvuodolta, toivotaan parasta! :)

Mulla kp13 ja ovisplussa tuli tuossa iltasella. Aamulla unohin testata ja päivällä oltiin liikenteessä ja kylästelemässä niin ei voinu. Eilen illalla oli vielä tooosi haalea viiva. Tallettelut dpo -4, tänään dpo-1 ja huomenna ois tarkotus vielä :p

IMG_4286.JPG
 
Herukka, jep, tää on tällaista tasapainoilua tunteiden kanssa, kun toisaalta pitäis olla positiivinen ja optimistinen, mutta toisaalta ei halua nostattaa toiveita turhaan, kun tietää, miten korkealta sitten joutuu tippumaan. Piakkoin selviää, mitä tuo sun vuoto oli; toivotaan että kiinnittymistä!! :) Ei ole täti tomera saapunut tänne, mitä lie mun kroppa taas nyt sekoilee...

Triana, muheva o+, jee! :) Oliko tää nyt siis lääke- vai luomukierto? Ja hyvältä kuulostaa tallettelut! :)
 
Frozen on lääkekierto, aattelin nyt sitten kuitenki että syön Letrot joka kierrossa vaikkei inssiin päästäiskään :) Kun en usko että voidaan onnistua luomuna, kun lääkkeilläkään ei ensin saatu johtofollia.
 
Kysyn nyt täällä,kun en oikein tiedä,mistä.

Kun aloitettiin miehen kanssa seurustelemaan,miehellä oli tietämättään klamydia joka toki tarttui myös minuun. Kaks vuotta se ehti jyllätä ennen kuin rupesin ajattelemaan,ettei ne kivut oo normaaleja (luulin psykosomaattisiksi kun seksi oli silloin vielä hyvin hankala asia erinäisten tapahtumien vuoksi) ja nyt mietinkin,että onkohan meillä mitään mahdollisuutta lasta saada...Miten tällaisessa tilanteessa tutkitaan, tietääkö joku?
 
Pene munanjohtimien aukiolotutkimuksella selvitetään onko klamydia (tai joku muu) aiheuttanut tukkeutumisen. Se tehdään kai useimmissa paikoissa aina lapsettomuutta tutkiessa. Ja klamydiahan voi alentaa myös miehen hedelmällisyyttä, miehen siemenneste tutkitaan myös yleensä heti lapsettomuustutkimuksien alussa. Oletteko siis jo alkaneet yrittämään? Julkisella pitää tosiaan yrittää vuosi ennenku pääsee tutkimuksiin, yksityiselle pääsee tietty heti jos haluaa.
 
Triana,kiitos!

Jätettiin ehkäisy pois helmikuussa,joten kovasti on vielä matkaa siihen,että kunnallisella tutkimuksiin pääsis. Mutta mietin,minkähän hintaista tuo mahtaa yksityisellä sitten olla...
En tiedä,voi olla että tää on turhaa panikointia,mutta mulla vaan on hyvin vahva tunne että esikoinen ei meille helpolla tule.
 
Pene Ainakin Väestöliiton sivuilla on heidän hinnasto, sieltä saa varmaan vähä suuntaa paljon tulisi tutkimukset maksamaan vaikka meniskin eri klinikalle. Toivotaan, että huoli olisi turha ja teillä tärppäisi pian! :)
 
Triana, ainakin tosi hienon ovisplussan toi tämä Letro-kierto! :) Toivotaan, että tämä ois nyt se kierto eikä teidän tarttis enää stressata inssiaikatauluista. :)

Pene, munanjohdinten aukiolotutkimus maksoi yksityisellä gynellä käydessäni muistaakseni 300-400 e. Nyt ollaan hoidoissa Fertinovalla, heilläkin Väestöliiton tavoin on netissä hinnastot. :) Sperma-analyysi taitaa kaikkialla olla 80-100 e.
 
Herukka tässä tätiä odottelen saapuvaksi, tänään pitäisi alkaa kunnolla. Tuhrutellut jo pari pv :bored: Teen ehkä r-testin illalla, jos ei hanat aukene.

Triana messevä o+ :) enteilisipä messevää plussaa parin vk päähän :nailbiting: :shy:

Pene eiköhän ne ihan terveyskeskuksen kauttakin lähetettäväksi anna tollasessa tapauksessa tutkimuksiin, vaikkei vuotta ole mennyt raskausyritystä. Sinuna lähtisin sieltä kautta asiaa selvittämään. Tsemppiä kovasti taipaleelle!
 
Pene, uskoisin kanssa, että tuossa tapauksessa pääsette tutkimuksiin jo nyt myös tkn kautta :)

Triana, onpas tosiaan komee o+! Pidän peukkuja että tää olis teidän the kierto!

LaraS, mä peukutan mahdollisen ylläriplussan puolesta :p

Herukka, kiitos kysymästä!

Täällä yritetään parhaan mukaan olla piinailematta, vaikka vaikeetahan tuo meinaa olla kun nännit kipeyty ihan järkyttävästi tossa dpo6. Nenä tukossa ja aivastelua, toki se johtuu varmasti koivun kukkimisesta. Aivastellessa repäsee välillä alamasusta, mutta tuntuu että oon aivastellu niin paljon että ei oo ihmekään jos joka paikassa tuntuu :hilarious: Niin ja sit oon huomannu että röyhtäilen välillä, vaikka mä en oo koskaan osannu röyhtästä..

Eilen tuli järkyttävä pizzanhimo, ja vinguin miehelle kun 5v niin kauan että tilattiin pizzat :shy: söin sellasen sit kokonaan, vaikka oon pieniruokanen ihminen :D Päätin että tänään alkaa kyllä taas terveellisempi ruokavalio..

Dep kp24/31, dpo8
 
Käynpäs vähän päivittelemässä omaa napaa. Oon lueskellut joka päivä teidän juttuja ja ollut menossa mukana, mutta ei oo taas tuntunut siltä, että ois pystynyt ite kirjoittaan. Jotenkin ollut epätoivoinen olo ja tullut paha mieli vähän kaikesta :sad001 Tällä hetkellä ei yhtään helpota se, että nyt kun toista kiertoa syön tuota gelee royalea, niin kaikki tuntuu olevan vielä enemmän sekaisin. Lämmöt taas sahaa ja oviksesta ei oo vielä mitään tietoa. Eggwhitea en oo löytänyt paljon ollenkaan ja ovistestit ei näytä yhtään mitään. Tosin nyt on vasta kp 11(/~27), mutta viime kierrossa sain tälle päivän tosivahvan ovisplussan. Nyt näytti ihan hailuraa o_O Sen sijaan jomottelevaa kipua alavatsalla on ollut useampana päivänä. Niiden perusteella ois voinut luulla jopa oviksen olleen jo, mutta lämpöjen perusteella ei oo vielä tapahtunut. Saapa nähdä tuleeko kokonaan ovuloimaton kierto :mad:
 
Frozen: toivotaan parasta <3

Deb: noista himoista. En oo tykännyt oliiveista koko 29v elämäni aikana janut voisin syödä niitä purkista pelkästään. Vintti on ihan homeessa näköjään mulla :D mulla ollut myös tota aivastelua ja tänään kun aamulla heräsin oli kyllä liekkikin kipeä. Toivottavasti ei nosta kuumetta pirulainen. Oon menossa katsomaan bruno marssin keikkaa hartwalille. Muuta ajateltavaa :headphone::dance011

Villisilmä: toivotaan parasta että saisit plussan testiin <3 jos ovulaatio on tässä kierrossa myöhässä? Onko sulla ollut ressiä muuten kun tästä raskaudesta :(

Muuten, kun kirjoitin aijemmin että lääkäri käynnillä palpoessa kohtu aristi keskeltä painaessa. Mistä se voisi johtua?
 
Villisilmä tsemppiä epätoivoiseen oloon:Heartred niitä aina välillä tulee.. olis jotenkin helpompaa jos olis jo lapsi mutta kun pelottaa ettei saa ainuttakaan.. oviksella on kyllä sulla vielä hyvin aikaa tulla!

Frozen testasitko? Soititko klinikalle?

LaraS siis mikä kierton vaihe sulla nyt on menossa? Noissa sun kierroissa on ihan mahdotonta pysyä perässä:happy090 toivotaan tietty et plussa yllättäisi ja tulisikin piiiitkä kierto!

Elisenda hienosti pudottanut painoa. Nyt vaan sokeripurkin kansi kiinni:) tsemppiä!

Trianalla mehevä o-plussa! Jospa tämä olisi teidän kierto:rolleyes:

Eltsi tule sitten kertomaan kuulumiset ultran jälkeen:)

On. Kp 5, vuoto alkaa olla ohi. En ajatellut tässä kierrossa tuhlata ovistesteihin. Positiivinen mieli kun aurinkokin paistaa! Tällä viikolla töissä vähän kevyempi viikko, sitten kolme seuraavaa rankempia mutta sitten onkin juhannus ja sen jälkeen kesäloma jo ihan nurkan takana. Kylläpä kesä antaa voimaa! Yksi asia kyllä kateutta herättänyt: ootteko huomannut että maha pystyssä olevia liikkuu tuolla kaduilla ihan kauheesti! Oon ihan varma et ne kaikki on ajottanut raskautumisensa niin että saa kesävauvan. Ihan vähän vaan katkera..
 
Herukka jos oli tosi kipee niin tulehduksesta mut sit yleensä on kyllä kuumetta ja vatsakipua ym oireita. Varmaan voi myös vaan olla herkkä se kohtu jos vaan lievästi aristi ja muuta poikkeavaa ei oo.
 
Deb, oo mitä oireita!! :) Millon meinaat testata?

Villisilmä, tosiaan hyvin ehtii ovis vielä tulla! :) Onko sulla yleensä aina samaan aikaan ovis vai kuinka monessa kierrossa oot testaillu?

Herukka, onneksi Bambi vastas sulle tohon kohdun aristukseen, koska minä en olisi osannut. :)

Bambi, niinpä, maha pystyssä kulkijoita todella riittää! Varmaan just ajottanu niin että saa kesävauvan, aargh... Ja tosiaan helpompaa olis jos olis edes yksi lapsi, koska pelko totaalisesta lapsettomuudesta on kammottavaa. Ei tarvinnu testata koska menkat alko. :)

ON: Kp1 siis, jee! :) Menen perjantaina klinikalle, saan Puregon-kynän ja pistely alkaa samana päivänä, jos ultrassa kaikki OK (eli ilmeisesti ei kystia). Tietääkö joku, mikä ero on Puregonissa ja Gonal-F:ssä?
 
Kiitos tsempeistä ihanat :shy: Frozen, oikeestaan viimisen vuoden oon testaillut ovista (yrityksestä ainoastaan pari ekaa kuukautta en testannu ja välissä pari testitöntä kiertoa), ja ovisplussan saanut muistaakseni aina kp 12-13. Ei tässä siis vielä mitään kiirettä ole, oon vaan ihan sekaisin kun tosiaan viime kierrossa nuo geleet aikaisti että ovisplussa tuli jo kp 11 ja tällä kertaa ei näy vielä mitään :grin Mutta kyllä tämä tästä, ei pitäis olla niin hätäinen. Hirvee klöntti eggwhiteakin löytyi äsken kohdunsuulta :woot: :wtf: Ja onneksi mittailen nyt noita lämpöjä, niistä pitäis ainakin nähdä sitten ovis jos ei muuten :pompus:
 
Bambi, itekin kiinnittäny huomioo että ois tavallista enemmän raskaana olevia naisia liikenteessä kun yleensä, vaikka yleensä aina oon siihen kiinnittäny huomioo vaikken osaakaan olla katkera tai kateellinen. Sillon oon ainoostaan vihanen jos joku tulee vahingossa raskaaks ja valittaa asiasta syystä tai toisesta.

Frozen, testailen varmaan ens viikolla päivää ennen menkkojen alkamispäivää, tai sit dpo10 aikasintaan jos rupeen malttamattomaks (siis ylihuomenna). Luultavasti en jaksa odottaa sinne dpo14-15 asti vaan testailen tuolloin dpo10 ekat :hilarious:

Villisilmä, tsemppiä sinne ja toivotaan että se o+ nyt kuitenkin tulee :) jospa on pari päivää vaan myöhässä :)

Herukka, juu en mäkään oo mikään pizzan suurin fani mutta pakko oli saada :D Onko sulla allergiaa (koivu/-siitepöly)? Tai sit noi on raskausoireita :p kunpa me molemmat plussattais tästä kierrosta! Mikä dpo sulla nyt?

ON: Tässä heräsin just kun olin nukahtanu tunti sitte sohvalle ihan yhtäkkiä, en käsitä. Tekeeköhän tää kuumuus tätä? En haluais toivoo liikoja et olis raskausoire. Mut nyt tekee mieli syödä (vaikka syötiin illallinen just ennen kun nukahdin), ja mennä sänkyyn jatkaa unia :grin
 
Bambi tietäisipä ees itse :banghead: :arghh: periaattees kp30, mut oli välivuotoa kp14-16 (?) niin saattaa olla myöhempikin kp... Polin hoitajan ohjeella otin terolutit sen aiemman vuodon mukaan niin nyt pitäisi kierron jo vaihtua. Tänään oli r-testit negaa, että tuskin raskaanakaan :oops: Ja ihan kirjaimellisesti on nyt ollut lähes viikoittaiset, yksittäisiä päiviä uskaltanut olla ilman sidettä viimeisen kuukauden aikana, kun tulee milloin minkäkin väristä verivuotoa :arghh:
Mut eiköhän tää tästä taas, terolut-taukoa kokeilen et auttaako :)
 
Takaisin
Top